Filters

3

2 boekten besteld, 1 bij Fleurop voor >70 euro en 1bij topploemen voor 26 euro

Ik had bij fleurop en bij topbloemen een boeket besteld op dezelfde dag. Die van fleurop was meer dan zeventig euro en die van topbloemen 26 Die van topbloemen is beter ontvangen, en ziet er beter uit……zeker voor dat geld

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
4

Mooie bloemen maar zonder bestelde vaas geleverd.

Helaas is mijn bestelling zonder de bestelde “Perfect Vintage Groot” vaas t.w.v. €14,95 geleverd. Ook is mij dit niet gemeld en heb ik hiervoor mijn geld terug gekregen. Ik kreeg dit te horen van de ontvanger van de bloemen. Ik vind dit echt slecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima service, zeer tevreden!!

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima verzorgd

Makkelijk te bestellen en prima gemaakt en nezorgd. Hoe makkelijk kan het zijn iemand blij te maken met een bloemetje

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Uitertst tevreden

Heb vaker bestellingn gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super!

Mooi boeket, netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

gewoon goede service, eerlijk en betrouwbaar,in het Nederlands.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Goed en snel..

Fijn dat het mooie boeket nog dezelfde dag geleverd kon worden.. Super!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima levering en mooi boeket

Stappen op de website gingen prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mijn ouders blij kunnen maken.

Mijn ouders waren 55 jaar getrouwd en ik was de dag ervoor vergeten hen wat leuks op te sturen. Toen ik jullie prachtige boeketten online zag was de keuze snel gemaakt en heb ik mijn ouders, op hun 55e trouwdag, heel erg blij kunnen verrassen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super service en communicatie

Prima service en aardige lokale bloemenwinkel die e.e.a. uitvoerde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snel, betrouwbaar en makkelijk

Ik heb bloemen bestelt voor mijn zus in San Fracisco. Optijd geleverd, en perfect bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Fleur op, daar kan ik op vertrouwen!

Fleur op is top! Een laatste moment beslis met speciaal verzoek en hier is ook gehoor aangegeven. Super, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Super makkelijk!

Het was erg makkelijk om een boeket te kiezen. Helemaal top was de klantenservice, die nog een naam aan het kaartje kon toevoegen nadat de bestelling al geplaatst was!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Tevreden

Netjes op tijd afgeleverd. Goede uitleg hoe de bloemen te behandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Overtrof mijn verwachtingen

Moest van uit ziekenhuis bed snel een verrassing voor mijn vrouw regelen 63 jaar getrouwd, ik ongeval zij alleen thuis,vol spanning en angst om mij. Ik heb snel een bos rozen besteld, eind van de middag bezoek Ze had net een prachtig boeket rode rozen ontvangen dat had echt lichtje gegeven in haar donkere situatie, nu even blij verrast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Perfect geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima

Duidelijke site,goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Wederom Chapeau voor Fleurop!

Na bestelling telefonisch kontakt met 1 van de aardige Fleurop medewerkers. Plaatselijke aangesloten bloemist had vraag gesteld of het boeket een dagje later besteld mocht worden. Reden: mijn bestelling lag in een "buitengebied" en voor volgende dag was er ook een bezorging die richting op . Heel fijn dat er eerst kontakt was voor akkoord! Volgende dag een heel verraste jonge moeder met geweldig mooi boeket en rose Nijntje voor de pasgeborene. Dank u Fleurop en plaatselijke bloemist !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Geknakte bloemen bij ontvangst

Er waren vele bloemen geknakt in de bos. Tevens was een grote bos besteld maar het leek eerder een medium. In algemene zin viel deze bestelling dus behoorlijk tegen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtige boeketten

Erg mooie boeketten, je ontvangt echt wat er besteld is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfect

Er werd een perfect boeket gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top

Alles goed gegaan top bezorgt in Portugal

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijke online service

Bestel en betaal gemak op een overzichtelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig boeket,

Boeket was precies zoals ik het verwacht had. Goeie kwaliteits en prijsverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.