Ik had op de site een “vrolijke” flinke bos bloemen besteld twv €32,95 excl bezorgkosten. De ontvanger vd bos bloemen stuurde een foto van het boeket wat zij had gekregen en ik schrok van de samenstelling. Het was een zeer eenvoudig bosje tulpen met een paar takjes groen die je bij een supermarkt voor ong €12,50 maximaal kan kopen. Wat een teleurstelling was dit en ik voelde me gewoon afgezet. Ik heb een klacht ingediend over de kwaliteit en de bloemist heeft toegegeven dat het niet correct was. Ik krijg de helft v bedrag terug.
Beste Inge, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat je bestelling op deze manier verlopen is. Dit is zeker niet de bedoeling. De bloemist heeft inderdaad een fout gemaakt. Gelukkig hebben ze het naar tevredenheid op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Carola. Team Fleurop.
Einde van het tijdstip op de dag dat ik diezelfde dag nog kan bezorgen is vrij vroeg. Maar verder was alles goed geregeld.
Beste Arjen, Dank je wel voor je beoordeling. Het tijdstip van 14 uur bestellen en dezelfde dag nog bezorgt is een mooi tijdstip, want dan heeft de bloemist nog de tijd om het boeket samen te stellen en het te bezorgen op dezelfde dag. Er zijn meerdere boeketten om die dag te laten bezorgen ;-). Je kan het natuurlijk ook bestellen om het op een andere dag te laten bezorgen. Fijn om te lezen dat alles goed geregeld was. We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Groetjes team Fleurop
Prima service en afhandeling
Weer een mooi boeket met persoonlijk kaartje laten bezorgen bij mijn jarige mams. Duidelijke website, goede service en blije ontvanger.
Hard werkende schoonzoon krijg aanvallen en ligt in bed. Maar geen nood. Liefde van zijn vrouw en liefde van me met kleur rijk boeket maakt hem wel gauw beter. Ja dat moet !
Makkelijk via de website te bestellen en de ontvanger vond het een prachtig boeket.
Tot nu toe alleen maar positief
Het was een prachtig mooi boeket en het werd op de afgesproken datum bezorgd. Wat wel een puntje was dat de bezorger 53 KM moest rijden in het warme zomerweer. Zijn er geen andere zaken wat meer in de buurt
‘s Avonds om 22.00u een boeket besteld en de volgende dag al bezorgd. Heel snel.
Beste Kitty, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bezorgd is. Wij kunnen de bezorging heel snel laten plaats vinden, als het op tijd besteld is soms ook al dezelfde dag. Dan kunnen de ontvangers er snel van genieten :-). Groetjes team Fleurop
Mooie bos bloemen. Heel kleurrijk op tafel.
opdracht perfect uitgevoerd
Ik had een mooie bos bloemen besteld voor de verjaardag van mijn vrouw. De grootste bos die jullie hebben volgens mij. Daarbij zou een kaartje moeten zitten en die heeft ons nooit bereikt. Ik heb contact gezocht met de klanten service en heb de volle 1,50 euro voor het kaartje teruggekregen. Waar het om gaat is dat als ik 78 euro betaal voor een bos bloemen, die hoogstens een week mee gaat, dat ik dan verwacht dat het goed aankomt bij bij.
Beste Lex, Dankjewel voor je beoordeling. Je mag zeker verwachten dat je bestelling goed wordt uitgevoerd. Vervelend dat het zo is gelopen. Hopelijk tot een volgende keer! Fleurige groet, Team Fleurop
The delivery was delayed one day however we received a box of chocolate as a compensation.
Prachtig boeket laten bezorgen bij mijn zus. Op mijn vraag of het smiddags tussen 13:00 en 15:00 bezorgd kon worden werd niet moeilijk gedaan. Het boeket is keurig op tijd bezorgd!!
Overzichtelijke website, snelle levering, ben erg tevreden. Klein puntje van verbetering: een bericht verzenden als de bloemen zijn geleverd,
Ik had niet verwacht toen ik de bestelling plaatste dat dit dezelfde dag nog mogelijk zou zijn. Ik was positief verrast, mijn complimenten.
Great service, punctual and bouquet beyond expectations. Absolutely recommended
Precies zoals ik besteld heb en nog dezelfde dag afgeleverd. Zoals ik gewend ben van Fleurop
een bloemetje afgeven in Heerlen als je in Rosmalen woont, dat doet Fleurop voor je. en dat doen ze heel goed en is eenvoudig via de website te regelen.
Bij mijn bestelling was de ontvanger niet thuis. Er is vier dagen later een nieuw vers boeket bezorgd! Snel en vriendelijk antwoord via de mail.
Dezelfde middag van bestellen het prachtige boeket bezorgd. De aanvullende vraag over de opgestelde tekst van de kaart werd meteen beantwoord. Heel blij mee, met dank, het maakte de reden voor het bestellen van het boeket extra feestelijk.!
We konden via Fleurop eventjes in Nieuw-Zeeland zijn. De bloemen waren niet goedkoop, maar goedkoper dan ze zelf erheen brengen! En we hebben hen een enorm groot plezier gedaan. Dat is heel wat waard!
Beste Anneke, Dank je wel voor je beoordeling. En op die manier maken we de afstand net weer een beetje kleiner ;-). Leuk he dat he dat je de ontvangers een groot plezier hebt gedaan op deze manier. Van een bloementje worden de mensen altijd vrolijk! We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Groetjes team Fleurop
bloemetje laten bezorgen is belangrijk deel van het leven; als het bestellen en afleveren goed gebeurt en het produkt ook nog eens heel mooi, dan heb je een perfekte dienst.
Ideaal dat het boeket dezelfde dag nog wordt bezorgd. Jammer genoeg viel het boeket zelf best wel tegen. Mooie bloemen, maar het waren gewoon een paar takjes en klaar.
Prachtig boeket, zoals omschreven en keurig op tijd bezorgt. Zo kan je op een makkelijke manier iets moois laten bezorgen.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.