Mooie bos bloemen.
Het boeket 's morgens besteld en 's middags al bezorgd (in Slovenië!), en een prachtig boeket, geweldig!
Prachtig boeket !
Uitstekend
Kon niet hetzelfde bloemetje met zelfgemaakte kaart naar meerdere àdressen sturen. Moest kaart dus steeds opnieuw maken. Gaf een duurdere versie dan de geselecteerde versie van het bloemetje aan. Daardoor iedere keer weer die kaart opnieuw moeten maken.
hi Lou, Bedankt voor je beoordeling. Ons invoerveld werkt op basis van één adres. wanneer het naar meerdere adressen moet dient er inderdaad steeds opnieuw besteld te worden omdat het dan een nieuw adres- nieuwe bestelling word. Fleurige groet, Fleurop
Keurig bezorgd en boeket voldeed aan de verwachtingen naar aanleiding van het online voorbeeld. Dat was super!
Het bestellen van een geschikt boeket op de website is kinderspel. Het proces van levering verloopt tadellos. En de ontvangen neemt met een tevreden lach de verrassing in ontvangst.
Ze belden omdat ik vergeten eas de afzender op het kaartje te zetten. Zeer attent!
Beste Elly, Dank je wel voor je beoordeling. Is wel net zo fijn toch als de ontvangers weten van wie het boeket afkomstig is ;-). Dat doen we graag. Groetjes team Fleurop
Om 10 uur in de ochtend besteld om om half 2 gebracht super en was een mooi boeket
Ik heb het boeket niet gezien maar de ontvanger was zeer tevreden!
Very fast and on time delivery - one hour after order the bouquet was already delivered! Thank you!
Mooi boeket. Op de juiste dag bezorgd. Heel erg tevreden
Snel iemand blij gemaakt met een mooi boeket. Alles prima geregeld via Fleurop
Het boeket zag er op de foto van de ontvanger erg mooi uit en de ontvanger was er super blij mee. Geen 5 sterren omdat ik als advies kreeg dat ik een bezorg bevestiging zou krijgen, die ik helaas niet heb ontvangen. Voor mij belangrijk omdat ik in Australie woon en het tijdverschil mee speelde en de ontvanger soms vergeet te vertellen dat iets is afgeleverd. De kaart was niet de 'bubbels' kaart... Vriedelijke groet, Sandra
--------
Mooie bos, snel geleverd en altijd makkelijk om te bestellen. De prijzen lijken we steeds hoger te worden
Al vaker hier besteld en tot nu toe iedere keer complimenten gekregen voor de mooie boeketten dus dat zegt genoeg. Website prima en bloemen tot nu toe steeds geleverd volgens afspraak.
Hoge kwaliteit bloemen want gaan lang mee! Zeer snelle levering, top!
Het bestelde boeket werd heel snel in behandeling genomen en was 2 uur later al bezorgd. Het was een prachtig vol en kleurrijk bos bloemen! Hartelijk dank!
Complimenten ontvangen van de weduwe en aanwezigen. Hierbij al de complimenten doorgeven aan de klantenservice. Ook eerdere bestelde rouwboeketten waren prachtig.
Bos bloemen had niet het gewenste formaat (iel ivm plaatje)
Beste Marius, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat het boeket niet was wat je ervan verwacht had, een klacht vernemen we graag binnen de zeven dagen garantie. Die kun je mailen naar [email protected], graag met duidelijke foto's van het bezorgde boeket. Dan kunnen we hem beoordelen. Groetjes team Fleurop
De keuze om een boeket te bezorgen in Polen was beperkt maar voldoende. In eerste instantie had ik geen idee of het boeket bezorgd was maar die informatie is keurig aangereikt door de service afdeling van Fleurop. De ontvangers waren blij verrast!
Revue originale
De keuze om een boeket te bezorgen in Polen was beperkt maar voldoende. Alleen heb ik geen idee of het bezorgd is.... Graag had ik een bevestiging van aflevering ontvangen.
Heel tevreden dat mijn 91-jarige lieve " andere " oma zo blij was met het mooie boeket dat jullie voor haar hebben samengesteld!
Goed snell service
Lekker snel. Behandeld
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.