prima service
Online bloemen besteld. Helaas werd er door de bloemist niet goed naar de datum gekeken. Dus het boeket werd de volgende dag al bezorgd. Dat was jammer. Na contact met Fleurop werd op de aangegeven dag weer een (mooie) bos bezorgd. Jammer dat de datum niet goed in de gaten gehouden worden. De bloemen zijn wel prachtig dus dat is weer een meevaller.
Ik had een boeket besteld voor m’n schoonouders. Ze waren prachtig! De bezorgkosten vind ik wel wat aan de dure kant waardoor je al gauw bijna €50 kwijt bent. Maar een bloemetje bestel je natuurlijk ook niet zomaar, maar omdat je iemand zo iets gunt ☺️
Snelle bezorging mooi boeket
accuraat en betrokken bezorging, gewoon top!
Bestellen gaat eenvoudig en snel. Soort boeket is duidelijk beschreven. Bestelling aangekomen of elders afgegeven wordt duidelijk gemeld. Ben tevreden en hopelijk zijn de ontvangers dat ook.
Een mooi boeket bloemen laten bezorgen in Tilburg goeie website makkelijk en overzichtelijk voor herhaling vatbaar
Kan niet beter
Ik vond de service prima. De site werkt fijn. Echter vond ik de bos bloemen ergg karig. Ik had een "middel" bos besteld maar ik vond hem in de werkelijkheid zelfs minder vol dan de kleinste variant van de site lijken. Dit had ik makkelijk voor 15 euro in een bloemenzaak kunnen kopen en nu was ik 34 euro kwijt incl verzendkosten. Het boeket was wel mooi qua kleur.
Top
Prima, makkelijk te bestellen. Heel snelle bezorging.
Prima op tijd, mooie bloemen, vers en goede kwaliteit, Geleverd wat besteld was, bedankt!
Het uitgekozen boeket zag er veel minder goed uit dan op de foto
Ik ben een frequent besteller omdat ik al jaren buiten Nederland woon. Voor familie of vrienden is het altijd leuk om onverwacht een bijzonder bouquet te ontvangen (ongeacht de gelegenheid)!
Beste Gerrit Jan, Dankjewel voor je beoordeling. Jammer dat je niet tevreden bent over je bloemengroet dat 30 december is bezorgd. Je hebt bij Fleurop zeven dagen vaasgarantie en hierover heb ik je dan ook gemaild om het met je op te lossen. We zien je reactie dan ook graag tegemoet. Fleurige groet, Fleurop Team
Revue originale
Ik ben een frequent besteller, maar dit was echt onder de maat. Een klein bosje met geknakte bloemen
Beste Gerrit Jan, Dankjewel voor je beoordeling. Jammer dat je niet tevreden bent over je bloemengroet dat 30 december is bezorgd. Je hebt bij Fleurop zeven dagen vaasgarantie en hierover heb ik je dan ook gemaild om het met je op te lossen. We zien je reactie dan ook graag tegemoet. Fleurige groet, Fleurop Team
Prima!
En dat was ook de bedoeling, dat het een fijne verrassing was.
Een mooi boeket volgens de ontvangster.
Had een speciale wens doorgegeven in de opmerking en daar is keurig gehoor aan gegeven. Top!
Goede service
Op het laatste moment nog een boeket laten bezorgen. Dat is geweldig. Op maandag zijn bij ons de bloemisten gesloten. Bij Fleurop kon het wel. Ideaal toch ?
Vervelend dat er geen bevestiging van bezorging is gekomen. Dus ik weet niet of het bezorgd is.
Hi Pieter, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb je bestelling gecontroleerd. De bloemen zijn zoals afgesproken netjes bezorgd op het bezorgadres op gevraagde bezorgdatum rond 15.25 uur. Fleurige groet, Fleurop
Heel storend was dat de leverancier een verassings- bloemstuk één week te vroeg afleverde bij de buren. De verrassing was dus helemaal weg. Ze hebben het wel heel netjes opgelost nadat ze zelf de fout ontdekten.
was ook op tijd gebracht
De bloemen worden de volgende dag bezorgd, of dezelfde dag nog als je voor een bepaalde tijd besteld. Mijn moeder was erg blij met de mooie bos bloemen.
Goede service. Ontvanger was zeer verrast door het prachtige boeket.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.