snel geregeld
prima website, maar er moeten gegevens ingevuld worden waarvan de zin onduidelijk is.
De ontvanger was zó verrast en blij. Zij stuurde mij een foto van het boeket zodat ik kon meegenieten.
de fam. was heel erg blij met het mooie boeket
Goed en op tijd bezorgd
Vóor 14uur besteld is dezelfde dag bezorgd is helaas niet waar gemaakt. De bloemen werden de volgende dag pas bezorgd.
Beste, Dankjewel voor je beoordeling. Vervelend dat je bestelling een dag later is geleverd, dit hoort zeker niet. We hebben je een e-mail gestuurd om dit met je op te lossen. Kun je ons hierop een reactie geven? Fleurige groet, Team Fleurop
Bestel proces en levering op order. Kwaliteit van de bloemen was slecht
Hi John, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de kwaliteit van het boeket zo is tegengevallen. Wij hebben je een mail gestuurd met de vraag of je ons foto's wilt sturen van het boeket. Dan kunnen wij het beoordelen. Zou je ons ook kunnen laten weten wat je bedoelt met Bestel proces en levering op order? Alvast bedankt! Fleurige groet, het Fleurop Team
Het boeket was voor mijn moeder haar 75ste verjaardag. Ik had zo dacht ik een groot boeket besteld, zeker gezien de prijs. Er zaten maar 3 rozen in als voorbeeld, in totaal iets van 15 stelen bloemen. Het was als je het zo zag een boeket met een waarde van nog geen 25 euro.
Beste Barbara Mast, Dank je wel voor je beoordeling. Erg jammer dat je niet tevreden bent. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij hebben je een email gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Ten eerste vervelend dat je online niet verschillende boeketten kunt kiezen…het is alleen mogelijk om van hetzelfde boeket meerdere te bestellen. En dan ten tweede vind ik de hoeveelheid bloemen die je krijgt teleurstellend. Topbloemen levert meer voor je geld. Het is dat we een bon houden van de Fleurop
Beste Leon, Dankjewel voor je beoordeling. Vervelend dat je niet tevreden bent met het geleverde boeket. We hebben je een e-mail gestuurd. Wil je hierop een reactie geven? Fleurige groet, Team Fleurop
…
Beste JW Gerkes, Dank je wel voor je beoordeling. Jammer dat wij niet aan je wensen hebben kunnen voldoen. We gaan ervan uit dat dit een volgende keer goed zal gaan. We hebben je een email gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
In het aanbod over de grens, is er veel meer keus dan bij de concurrent. En op tijd bezorgen in het buitenland is toch weer een spannend moment. Misschien moet ik meer vertrouwen hebben, want het was netjes op tijd. Chapeau.
Prima. Ik werd zelfs gebeld omdat Fleurop dacht dat er een vertraging met de bezorging zou zijn, terwijl het boeket in het buitenland al bezord was :-)
Nadat de leverancier de locatie niet kon vinden werd ik gebeld door een attente medewerker van Fleurop. Zij was erg proactief en kwam met een snelle gepaste oplossing.
Snelle levering en mooie boeketten
Makkelijke, overzichtelijke website. Snelle service. De ontvanger erg blij gemaakt!
Zéér snelle levering en het was een prachtig bloemstuk
Mijn bestelling (rouwstuk) conform de foto op site gemaakt, punctueel op de verlangde datum bezorgd en middels een e-mail bericht ontvangen van tijdstip bezorging bij rouwcentrum. In een woord: een dikke tien!
Zoals gewend van Fleurop: professioneel snelle dienslevering vers en pragtige bloemen
Goede kwaliteit, goede service - absoluut aan te bevelen
Goed systeem om iets te laten zien die je extra aandacht wil geven.
Makkelijk online te bestellen en degene heeft het boeket op de afgesproken dag ontvangen. Degene vond het een heel mooi boeket en was super blij ermee.
Vanuit buitwnland snel contact gehad en ben.zeer.goed geholpen. Online bestellen is prima en uitgebreid. Fleurop maakt waar wat ze beliven Goed initiatief.om kinder******fonds te steunen.
Snel, optijd en een prachtige bos bloemen.
mooie bloemen, makkelijk besteld, snel geleverd
Zie hierboven
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.