Voor de begrafenis van mijn neef in New Zealand bloemen besteld. De volgende dag een mail en telefoontje van de klantenservice gekregen dat de bloemen pas op 11 januari 2022 geleverd kunnen worden, terwijl de begrafenis op 31 december 2021 was. Jammer dat ik de opdracht dus moest annuleren en op zoek moest naar een andere club die wel op tijd kan leveren. Contact met de klantenservice was prima en ook het al betaalde bedrag snel terug ontvangen. Dus dat is positief.
Hi Tjitze, Dankjewel voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat er op het moment van levering geen Fleurop service was in de opgegeven plaats in Nieuw-Zeeland. Fijn dat het wel is gelukt via een andere organisatie. Wij zijn je een volgende keer graag beter van dienst. Fleurige groet, Het Fleurop Team
Ik heb het grootste boeket genomen maar het blijkt een middelgroot boeket te zijn. Heb wel gereclameerd. Ben benieuwd hoe t aoopt
Beste Angela, Bedankt voor je beoordeling en e-mail. Wij hebben je inmiddels een e-mail terug gestuurd. Fleurop Klantenservice.
Groot aanbod,mooie boeketten,snelle bezorging kortom top!
Er worden mooie bloemen geleverd, maar door bijkomende kosten wordt het wel een flink bedrag.
Er is een mooi boeket afgeleverd bij mijn jarige vriendin. Ze stuurt me elke dag een foto hoe het boeket erbij staat :)
11:45 rozen besteld,met kaartje en vaas We waren 30 jaar bij elkaar,en het werd om half 5 bezorgt,dit vondt ik best wel snel,alles was goed verzorgt De rozen zaten al in de vaas en met water,kaartje erbij met de verzorgings maatregeling voor de rozen..ik.ben zeer tevreden en de rozen staan er nog mooi bij,dus de kwaliteit zijn ook goed
Kwam er niet helemaal uit maar via appje en de vriendelijk mevrouw is het helemaal goed gekomen… Voor een droevig afscheid een prachtig bloemstuk
Fleurop dienst is gemakkelijk en heeft een groot bereik. Mooie keuze aan bloemen en op tijd geleverd.
Alles was correct afgehandeld.
Het online bestelde rouwboeket was perfect verzorgd en netjes afgeleverd bij het rouwcentrum. In het echt nóg mooier en kreeg vele complimenten. Bedankt Fleurop het kan maar 1 keer goed gaan. En dat deed het!!
Ik heb voor het eerst een rouwboeket besteld na de bestelling kreeg ik gelijk een telefoontje van jullie met de vraag: of er ook rauwbezoek was ivm de bezorging , ik heb dit zo gewaardeerd daarom benoem ik jullie als toppers dank je wel daar voor mvg joke
Mooie bloemen op tijd geleverd
Top perfect
Bestellen is gemakkelijk. Bericht dat boeket geleverd zou zijn terwijl dit niet zo was, bleek dat de bloemist Tuinwereld Malden de levering al afgevinkt gadget terwijl men nog moest leveren. Wekt verwarring. Boeket is mooi, alleen laten de 3 rozen al binnen 1 dag hun kopje hangen en verliest de ridderspoor ook al bloemen. Fleurop = okéqua aanbeveling. Tuinwereld zal nooit mijn keuze zijn als het om kwaliteit gaat.
snel geregeld, mooie bloemen ontvangen tip: bij eigen kaart maken, is het handig om het bestand op te kunnen slaan; zodat je niet alles opnieuw hoeft te doen als je een wijziging wilt doen op een andere pagina
Helaas kwamen de bloemen een dag later dan afgesproken, maar dat is ruimschoots goedgemaakt
Slecht
Beste Nick, Jammer om te zien dat je ons een negatief cijfer hebt gegeven. Je mag altijd met ons contact opnemen zodat wij kunnen kijken of wij je een beter gevoel kunnen bezorgen. Klantenservice Fleurop
Onze bestelling was een teleurstelling. het geleverde boeket was gewoon te karig voor de prijs die we hebben betaald. Ook was het besteld als een amaryllis boeket, maar daar was er maar eentje van te vinden in het boeket.
Beste Camiel, Bedankt voor je beoordeling, jammer dat je niet tevreden bent over je bloemengroet dat is bezorgd. Wij hebben je hierover een mail gestuurd en ontvangen graag van je een reactie hierop. Fleurige groet, het Fleurop Team
Na telefonisch contact dat niet alle bloemen in voorraad waren, kwam de professionaliteit van de leverancier naar voren. Een prachtig boeket.
Mooie boeketten en goede service met bezorgen
Uitstekend! Enige verbetering zou zijn als er wat meer tekst op het kaartje past
Ik heb al meerdere keren besteld en het zijn altijd mooie boeketten, netjes op tijd afgeleverd al lijken ze uiteindelijk nooit op de voorbeelden op de foto's. Maar mijn vriendin is er altijd erg blij mee dus ik blijf zeker van jullie diensten gebruik maken.
prima geregeld, wel aardig aan de prijs
Gemakkelijk en goed afgehandeld en mooi boeket.
Bestelproces was prima, stond dat het boeket dezelfde dag nog bezorgd kon worden. Het kwam helaas pas de volgende dag. Had fijn geweest om hier een update van te krijgen in m’n inbox of iets.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.