Lekker op tijd , bezorgd, top
Bos bloemen voor 32,95 besteld. Leek niet op de foto, hele andere bloemen. Bos was ook echt veel kleiner. Zou er nog geen 25,- voor betalen in de winkel. Foto gestuurd maar klacht werd niet in behandeling genomen want het voldeed volgens fleurop aan wat geleverd moest worden. Wat een slechte service. Bloemen geteld, het waren er zes! En de rest was opgevuld met groene takken. Eerste en laatste keer fleurop, we gaan gewoon weer naar Top bloemen
Hi Gerard, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over het boeket dat is bezorgd. Ik zie dat mijn collega je klacht nog in behandeling heeft en deze zal hierover contact met je opnemen. Fleurige groet, Team Fleurop
2 boeketten besteld om te bezorgen een dag voor kerst, 1 boeket is geleverd. Het andere boeket van 50 euro is niet bezorgd en er is ook geen contact met me opgenomen!
Beste Dietha, Wat vervelend dat 1 bestelling niet is aangekomen. Wij hebben je zojuist gemaild, kun je daarop reageren? Klantenservice Fleurop
Ik heb mijn vrienden in Frankrijk een boeket gestuurd bij gelegenheid van hun nieuwe huis. Ik kreeg enthousiaste reacties en de foto was precies zoals op de site!
Waar voor het geld en gedaan wat beloofd was.
Moet best veel moeite doen om iets te bestellen. Zoeken van een adres kost best veel tijd. Bestelling klaargezet en ineens weer kwijt. Voor deze beoordeling: er moet blijkbaar verplicht een afbeelding bij. Ik heb de bos verstuurd niet ontvangen. Niet altijd krijg ik een foto terug…. Erg onhandig…
Ik kon op oudjaarsdag nog een bloemetje bestellen wat dezelfde dag werd bezorgd!
wat een mooi boeket!
Heel mooi boeket gr
Voldeed aan de verwachting
Beste W.C. Verhoeven, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn dat we aan de verwachtingen voldaan hebben ;-)! We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Groetjes team Fleurop
last minute Besteld en dag erna binnen.
Heel leuk dat ik ook zelf een kaart bij de bloemen kon ontwerpen. Werd snel bezorgd.
Beste Monique, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk he dat je een zelf ontworpen kaart kan toevoegen, dat maakt het nog leuker en persoonlijker voor de ontvanger om te krijgen. We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Groetjes team Fleurop
Goed
De bestelling ging makkelijk. De ontvanger tevreden.
Beste Jolanda, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het bestellen makkelijk ging. We begrijpen de ontvanger heel goed, met zo een mooi boeket zouden wij ook erg tevreden zijn. We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Groetjes team Fleurop
TOP
De leverancier in Hillegom levert altijd kwalitietsboeketten en deze keer was dat ook weer zo.
Snelle positieve reactie van de ontvanger voor de hele mooie bos bloemen.
prima bedrijf, maar wel super lastig dat als je terug wilt in je bestelling alle info weg is en je opnieuw een aanvraag moet doen.
Geweldig!
Zoals boven omschreven
Het bestelde Amaryllis kerststuk van EUR60 zag er werkelijk niet uit. Ik begrijp prima dat de afbeelding op het web en afgeleverde stuk niet precies hetzelfde kunnen zijn, maar 2 bollen op elkaar proppen in een glazen vaas met een tak groen en wat rood noem ik niet "liefdevol en creatief". Ik had ook betaald voor een kaartje en het wordt gewoon zonder kaartje plompverloren bij mijn ouders afgeleverd. Die hebben zich 2dagen afgevraagd van wie of het nu was .. getsie. Fleurop, het wordt tijd om de winkel in Alkmaar die dit stuk heeft "gemaakt" van je lijst te halen want dit is de 2e keer qua teleurstelling.
Hi Jozina, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over je bloemengroet. We hebben je een mail gestuurd met hopelijk een passende oplossing. Fleurige groet Team Fleurop
De Kerstroos was besteld voor de dinsdag voor Kerst maar…. werd later dan laat pas net bezorgd voordat Christmas Eve startte! Schandalig!
Beste Jetta, Wat vervelend dat de bestelling pas na 2 dagen is aangekomen. Wel fijn om te lezen dat deze wel voor kerst is aangekomen. Klantenservice Fleurop
Heb geen bericht ontvangen of het boeket is bezorgd
Goedemorgen Annemieke, Wat vervelend dat je geen bericht ontvangen hebt. Wij hebben je inmiddels een e-mail gestuurd. Je bestelling is zonder problemen bezorgd op het aangegeven adres. Fijne dag! Fleurige groet, Carola, team Fleurop.
Ik ben geen klager maar dit kan niet, echt een klein bos rozen voor dit geld En na een dag al hangen. De instructies stap voor stap gevolgd . Speciale mesje voor de rozen en toch dag twee kunnen ze weg ( ik heb een foto )
Beste Rob, Wat vervelend om te lezen en wij gaan er zo snel mogelijk op terugkomen per e-mail. De rozen lijken op de foto in maar weinig water te staan, ons advies is de vaas voor tenminste 2/3e te vullen met water. Klantenservice Fleurop
Echt een ‘boeket geluk’ als opkikkertje voor onze collega.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.