Fantastisch dat je bij het bestellen van een trouwboeket zo goed wordt doorverwezen op de site. Fijn ook dat je bericht krijgt dat het is bezorgd.
Fijn en vertrouwd bestellen……. Goed dat de telefoonnummers van de verzender en ontvanger vermeld worden zodat in geval van een niet aflevering oid er gecorrespondeerd kan worden………bestelling mooi op tijd afgeleverd.
Ik wilde iemand verrassen met een boeket, maar wist niet of diegene wel thuis zou zijn, dus aangegeven dat Fleurop het ook bij de buren kon afgeven (die kennen elkaar goed) en zo geschiedde, ik kreeg netjes een melding op wel nummer het boeket was afgegeven en 's avonds bericht van mijn verraste vriendin met een foto van het mooie boeket. Goed gedaan!
In een woord: fantastisch
Een mooie bos voor onze vriendin die helaas haar laatste kerst en oud en nieuw gevierd, met haar familie en lieve man rob
Ok
Fleurop belooft dat een bestelling die voor 1400 wordt gedaan nog dezelfde dag bezorgd wordt. Mijn bestelling was gedaan om 13.58 dus ik had het al opgegeven. Maar werd aangenaam verrast en bestelling werd nog voor 1700 bezorgd. Het boeket voldeed ook aan de foto op de website.
Beste Max R, Dank je wel voor je beoordeling. Wanneer je een bestelling plaatst op onze website voor 14 uur, dan bezorgen we nog dezelfde dag. Wat fijn dat we je daarmee hebben kunnen verassen. En wat een mooi boeket hebben we kunnen bezorgen bij de ontvanger. Groetjes team Fleurop
goede service
Na 2 dagen gaat een aantal bloemen al hangen helaas. Wel mooi samen gesteld boeket.
Beste Sandra, dank je wel voor je beoordeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de bloemen al gaan hangen na twee dagen. Je kunt het beste een mail naar ons sturen, voorzien van duidelijke foto's, binnen de 7 dagen vaas garantie. Die kun je sturen naar [email protected]. Groetjes team Fleurop
Het door mij bestelde boeket kwam niet overeen met de afbeelding op de site van Fleurop. Zeker 30 % minder bloemen geleverd. Per bloem/steel 1,50 betaald!!! Na 4 dagen beginnen de eerste bloemen al uit te vallen Conclusie eens maar nooit meer!
Voor een boeket naar Canada €75- betaald. Je zou zeggen dat het een flink, mooi boeket zou zijn. In Nederland krijg je voor 25 of 30 euro een flinke bos. Het is ook niet zo dat het opgestuurd moet worden, nee het wordt digitaal doorgeven aan een bloemist ter plekke. Waar het aan ligt weet ik niet, maar als ik bij Jumbo, bij wijze van spreken, een bos gekocht had was die stukken mooier geweest. Nee, dit was zeer zeker geen 75 euro waard, waarvan 9 euro bezorgkosten, dat wel.
SchaalTJE niet in overeenstemming met voorbeeld. Lukraak wat stukken ingeduwd met weinig gevoel. In totaal 58 euro uitgegeven. Beschamend.
Beste john sijrier, Dank je wel voor je beoordeling. Erg jammer dat je niet tevreden bent. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij hebben je een email gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
boeket voor kerst niet geleverd op adres Aletta Fockens-de Vries Barckemalaan 17 9356SB Tolbert ondanks mail op 23 december dat het boeket afgeleverd zou zijn ik weet niet waar en aan wie het boeket is afgeleverd, maar niet aan e Barckemalaan en niet op 23 (of 24) december
Beste Herma, Wat vervelend om te lezen dat de bloemen niet zijn aangekomen. Wij gaan het uitzoeken en laten het zo snel mogelijk weten. Klantenservice Fleurop
Ik schrok van de prijzen: een kerstster die hier nog geen 5 euro kost, kost zo'n 40 euro om in Australië te laten bezorgen. Vervolgens ontvang ik geen bericht over het al danniet bezorgd zijn, klantenservice meld mij desgevraagd dat jullie nog geen bericht hebben gehad vanuit Australië en dat ik een mail krijg als er bezorgd is. Eerstvolgende communicatie daarna is of ik review wil schrijven. Ik weet ook niet wat er dan uiteindelijk bezorgd is (geen foto gezien ofzo).
Beste Saskia, Helaas liggen de prijzen van bloemen in het buitenland veel hoger. Vanwege het tijdsverschil en dat Australie vandaag gesloten is, hebben wij nog geen reactie kunnen geven over bezorging. Je hoort dit zo snel mogelijk. Klantenservice Fleurop
boeket fraai maar totaal niet wat ik had besteld, bovendien in plaats van bloemen erg veel groene takken .
Beste Erica, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd. Kun je ons een foto toesturen van het boeket? Klantenservice Fleurop
Geen correspondentie, welke winkel de opdracht gekregen heeft, en waarom er niet bezorgd is. Ik ga er van uit dat mijn geld teruggestort wordt!
Hi Johan, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer dat de ontvangers en de bezorger elkaar hebben mis gelopen. Sorry dat je hier geen terug koppeling van hebt ontvangen. Fijn dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Fleurige groet, Fleurop Nederland
30 12 2021 2 boeketten besteld 1 voor m'n dochter en 1 voor m'n vrouw ik zal.u foto s sturen van 31 12 2021 beetje jammer dit mvg frans
Beste Frans, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je bloemen er nu al zo bij staan, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kunt het beste een mail naar ons sturen, binnen de zeven dagen vaas garantie, met duidelijke foto's. Die kun je mailen naar [email protected]. Dan kunnen wij deze beoordelen en bekijken hoe we dit kunnen oplossen. Groetjes team Fleurop
Ik heb alleen maar goede ervaringen en snelle leveringen,zelfs naar Australië.
Kon niet beter!
Ik kon snel terecht met het bestellen van een boeket. Gemakkelijk door het keuze menu en het werd mooi op tijd geleverd.
Het boeket was mooi en de kaart was er netjes bij gedaan. Ook was het op tijd bezorgd. De ontvanger was er blij mee.
Nice flowers, big variety , quick service!
Bezorger is twee keer langs gereden om boeket persoonlijk af te geven. Erg netjes. Fijn dat het ook tijdens lockdown mogelijk is om hier te bestellen.
Vanuit buitenland geregeld alles duidelijk en prima geregeld. Familie erg blij met het bezorgde boeket
Beste Aafke, Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat ook vanuit het buitenland alles prima en duidelijke geregeld is. En ook dat de familie erg blij is met het bezorgde boeket. Iedereen wordt blij van een boeket van Fleurop ;-)! We zijn je graag een volgende keer weer van dienst! Groetjes team Fleurop
Ondanks de drukke feestdagen werden de bloemen de volgende dag bezorgd. Het was een mooi boeket.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.