Prima geholpen toen bestelling moest worden gewijzigd
Fijne service, mooie boeketten, ruime keus, als ik bij jullie bestel krijg ik van de ontvanger altijd positieve reacties!
Fleurop kenmerkt zich door uitstekend verzorgde boeketten die op tijd worden afgeleverd.
Het was een mooi boeket bloemen
Bedankt voor de snelle bezorging en het mooie boeket wat bezorgd is. Kreeg hele fijne bedankjes. Groetjes, P.Schaefers.
Een rood kerstboeket besteld, maar er is een soort zomerboeket geleverd met weinig bloemen.
Zo fijn dat mijn boeket toch werd bezorgd, ondanks dat de ontvangen niet thuis was! Ik weet niet hoe de afhandeling was, maar het bieket werd met veel plezier ontvangen!!! Jammer dat de website niet heel makkelijk is... Als je een kaartje bij het boeket hebt geselecteerd en alsnog je boeketkeuze wilt veranderen, verdwijnt het kaartje en moet je weer opnieuw beginnen. Verder zeer tevreden!
Binnen 2 uur was er een prachtig boekt met cadeau geleverd bij mijn lieve collega die heel slecht nieuws had ontvangen
Nog nooit op deze manier een boeket laten bezorgen, ga het ongetwijfeld vaker doen.
Bloemen komen overeen met de foto. Makkelijk te bestellen, goede service en bezorging.
Omdat er niet gebeld is van tevoren of mevrouw over een vaas beschikt en of ze het boeket in ontvangst wil nemen is er een enorme ophef ontstaan waardoor ik een officiële waarschuwing van mijn werkgever heb ontvangen.
Beste Aleksander, Wij bellen niet van te voren of de ontvanger een vaas heeft waarin een boeket past die je besteld hebt. Vervelend dat je nu een officiële waarschuwing gehad. Klantenservice Fleurop
Mooi boeket en supersnel geleverd.
Ruime keuze in diverse prijsklassen !
Ruime keuze , duidelijke website en stipt op tijd met leveren.
Alles netjes verzorgd niet duur en de bezorger ontzettend vriendelijk Dik tevreden Happy new year
Makkelijk te bestellen en mooie bos is bezorgd
Prima service, op tijd bezorgd. Alleen had ik een boeket van 50 euro nou dat is dit nooit. Prachtig boeket maar geen 50 euro waard.
Gewoon zeven mooie rozen
Mooi boeket
IK heb 2 kerstboeketten besteld omdat de winkels dicht zijn. Best prijzig ook. Ik kreeg 2 identieke saaie boeketten, in mijn optiek wat afgeraffeld.
Beste Tineke, Wij hebben je een email gestuurd over je beoordeling. Klantenservice Fleurop
Geweldig mooi boeket op de juiste plek
Mooi boeket besteld , snelle service en boeket was boven verwachting. Ontvangers hadden n prachtig boeket ontvangen.
Binnen 2 uren bezorgd
Het boeket bloemen dat ik in het buitenland heb laten bezorgen was TOP, keurig verzorgd en bezorgd!
sAvonds besteld. De volgende dag een prachtig boeket bezorgd.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.