Eigenlijk twijfelde ik of het boeket vanwege de lockdown wel geleverd zou worden. Maar al snel kreeg ik het bericht dat het bezorgd was. Ook dat vond ik erg prettig, daarmee weet je dat het goed is gegaan.
Wij hadden een bestelling gedaan en we werden nog even na gebeld om mee te denken over het stuk wat we wilde laten bezorgen. Erg fijn! Zo wordt iets persoonlijks van beide kanten!
De bos bloemen was prachtig! Echter de mooie kaart die erbij zat werd pas de volgende dag geleverd... Jammer!
Geweldig gemakkelijk en prima verzorgd,
Nette service ! Prima geregeld en bezorgd
Duidelijk site, gebruiksvriendelijk.eenvoudig bloemen te bestellen.
Snel en volledig met hoge kwaliteit bloemen uitgevoerd.
Prima service, netjes op tijd bezorgd en een prachtig boeket
Geweldig mooi en groot boeket. Supersnelle levering. Top.
Het stuk dat bezorgd is, is totaal anders dan wat ik besteld had
Wilde een dag na bestelling een extra naam laten toevoegen op kaartje en via fleurop winkel zei ja maar is niet gebeurt… grote problemen zijn hierdoor ontstaan…sneu.
Beste Claire De Graaff, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er door miscommunicatie het fout is gegaan met het tekstkaartje. Excuus hiervoor. Wij gaan ervan uit je een volgende keer beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Fleurop
De ontvanger berichte na 1 uur al: wat mooi! Dankjewel.
een fantastische ervaring met deze ouderwets goede bloemenzaak.
Snel en goed.
Vanuit Guatemala m'n moeder verrast! Was een prachtig boeket!
Ik heb wel kritiek op de e-mail bevestiging. Die kreeg ik pas ‘s avonds dat het boeket was bezorgd bij de buren. Terwijl ik ‘s ochtends al een berichtje kreeg van de ontvanger. Kan die e-mail bevestiging niet worden verstuurd op het moment van levering ipv zo’n 10 uur later?
Boeket kon dezelfde dag nog worden bezorgd. Telefonisch ook goed bereikbaar. De dame in kwestie was heel vriendelijk en dacht goed mee.
Snelle levering. Ik had de grote bos bloemen . Moest wel wennen aan de keuE van de bloemist .in vergelijking met de foto. Maar niettemin een prachtbos
Bloem basket gestuurd naar mijn zus (82)in Amerika, ze heeft moeilijk jaar achter de rug en is eenzaam, ze is er zo blij is mee! bloemen zien er net zo mooi uit als op de foto! ik had eerst geprobeerd via andere bloemenfirma boeket te sturen voor kerst, maar 1 dag voor kerst bericht dat bestelling niet was gelukt, de teleurstelling was zo groot en ook te laat om voor kerst nog iets te bestellen. dus nu bij Fleurop besteld en dubbel blij dat het gelukt is met een veel mooier bloemstuk dan bij de andere bloemist, dus voortaan bestellen bij Fleurop!!
de website is, helaas, niet altijd even duidelijk vandaar de opmerking bijna alles goed geregeld.
Ik bestel vaker bloemen bij fleurop en het ging altijd goed tot nu. Ik heb 2 kerststukken besteld ter waarde van €96.80. De geleverde kerststukken zijn triest en lelijk en zeker niet bijna €100 waard. Volgens fleurop is er niks aan de hand en daarmee is de kous afgedaan. Volgens de medewerker hebben we te maken met natuurproducten en kan er daarom niks aan gedaan worden. Ik ga er vanuit dat als je een kerststuk besteld er genoeg bloemen en accessoires te vinden zijn om een degelijk kerststuk te maken voor het geld dat ik heb betaald en heeft dit verder niks te maken met afwijkende natuurproducten! Ik vind het triest dat fleurop zich er zo makkelijk van af maakt en mensen hun zuurverdiende geld zo aftroggeld. Waar is dat fijne gevoel dat ze beloven in hun reclame??? Voor mij is het fleurop pleur op!
Beste Radha, De geleverde stukken van 39,95 euro per stuk zijn naar waarde geleverd. Helaas kunnen wij je naast de aangeboden vergoeding als service niets aanbieden. Klantenservice Fleurop
€69,95 ex €6,95 bezorging voor een bos waar 5 rozen, 10 lelies, 5 takken zonder bloem eraan, vooral veel groen en takken met besjes in zitten....Dat doen conculegga's echt vele malen beter en veel goedkoper. Opeens wist ik weer waarom ik nooit bij Fleurop mijn bloemen bestel. Leuk gespreksonderwerp ook op deze lange dagen....
Beste Joss, Bedankt voor je e-mail en foto van het boeket. Het boeket heeft zeker de waarde van 59,95 euro. Ik stuur je een email met een voorstel als service. Klantenservice Fleurop
Bijzonder mooi boeket en snelle service. Onze complimenten. Yolanda & John
Van de week aan t eind van de ochtend een boeket besteld voor een vriendin met een acuut gebroken hart, ze had m diezelfde dag!
Prachtige bloemen gegeven aan mijn moeder, super snel bezorgd. Kortom: dit zou ik vaker doen! :)
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Cliquez ici pour consulter notre certificat Thuiswinkel Reviews.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.