Filters

9

keuring en goed verzorgd

Bestelling makkelijk ook v oudere en verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig boeket,netjes bezorgd en goede communicatie

Boeket kon niet bezorgd worden op opgegeven adres en werd daarom bij de buren bezorgd,dit werd uitstekend gecommuniceerd. Boeket was prachtig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig !!

Snelle service. Prachtig boeket. 2 mensen blij gemaakt. De ontvanger en de besteller. Ga zo door!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
4

Ik ben helaas teleurgesteld...

Ik had bij mijn bestelling een uitgebreid verzoek gedaan om aandacht te besteden aan het boeket..kleur en bloemwensen doorgegeven. Omdat het voor een dierbare vriendin is die een hele moeilijke tijd gaat. Ik krijg dan wel een paar dagen later een bericht dat het boeket al verzonden was etc. En dat ik in de toekomst dat anders moet aanpakken, maar ik kan vanwege budget niet vaak bestellingen doen en voor 30,00 ...ik ben erg teleurgesteld

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Kleine moeite, grote verrassing!

In een paar klikken regel je een fleurige verrassing die ook nog eens snel bezorgd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Altijd goed.....nee altijd Perfect

Waarom perfect???? Mijn zus en haar man Piet waren 54 jaar getrouwd, nu zult u denken ja dan stuur je op tijd een bos bloemen....maar omdat wij pas verhuist waren was ik het vergeten tot de datum waarop ze 54 jaar geleden getrouwd waren. En het was bijna 16.00 uur. Fleurop gebeld of zij iets konden regelen, ik had de bestelling al gedaan. Nou een hele vriendelijke dame sprong in de telefoon en ja hoor het was geregeld Fleurop altijd goed nee Perfect!!!!!!! Dank Fleurop

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Weinig bloemen voor het geld.

Over het algemeen heel tevreden....goede keuze, duidelijk, simpel en snel. Gemakkelijke snelle betaling....over algemeen goed allemaal. Maar dan toch, ruim €77 voor bosje bloemen en beertje, en kaartje. Ik had al voor "groot" gekozen...wil niet ***lig overkomen. Maar toch...echt groot was bet ook niet. €77,40 is toch een 170 gulden voor een bosje bloemen. Vind het nogal wat. (Ja, ik ben van de oude stempel) Verder heel erg tevreden en zou het morgen weer doen. Paar steeltjes extra....voor dat geld...zou mogen en zeker op prijs worden gesteld Met vriendelijke groet, Berry

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Vlug en hulpvaardig

Bij het bestellen was ik vergeten mijn naam op het kaartje te zetten, maar werd gebeld en kreeg een email, zodat het probleem snel opgelost werd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Alles top en snel gero

Boeket laten bezorgen in Servië voor dezelfde dag en prima op tijd geleverd Zeker voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtige bos bloemen

Mijn moeder was erg blij met haar mooie bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Goede service

Een goeie duidelijke website die voor iedereen toegankelijk is

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Uitstekend.

Goede ervaringen met fleurop

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goede en snelle service

Snel bezorgd goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Fleurop is top

Uitstekend in kwaliteit , accuratesse en creatitviteit . Mvg Ellen den Bakker

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Zoals altijd top.

Ondanks dat de ontvanger niet thuis was, is het boeket toch zo snel mogelijk bezorgd toen men weer thuis kwam. Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Wat een goede service ondanks mijn fout.

Super service. Ik kwam erachter dat ik het verkeerde adres had gebruikt. De service desk belde meteen met de winkel en die heeft de chauffeur nog gebeld. Bloemen dus alsnog dezelfde dag gebracht. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Vlot en naar tevredenheid.

Het bestellen gaat in (te) veel stappen die niet altijd even helder zijn. En in de bevestiging zag niet meer het tekstje dat bij de bloemen moest komen, maar de uitvoering was goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Door systeem fout verkeerd boeket geleverd. Maar netjes opgelost.

Een ander type boeket geleverd dan besteld. Bleek te komen door een fout aan de kant van fleurop. Contact gehad met fleurop en ze hebben het netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Keurig op tijd en een mooi boeket

Handige website, levering op tijd en een goed boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Altijd mooi en goed verzorgd

Altijd mooi en goed verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

supersnel bezorgd prachtig boeket

supersnelbezorgd, prachtig boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig boeket, levering op datum.

Helemaal tevreden! Nadat ik keuze had gemaakt en datum bezorging ingevuld, kon ik het niet meer vergeten, en kwam het stipt op tijd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

liefdevol gemaakt boeket

mooi rouwboeket keurig op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Hoge prijs (incl verzenden) gezien het formaat boeket

Mooi boeket , hoge prijs (incl verzenden) gezien het formaat boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goed

Tot nu toe goed alleen de laatste bestelling was van een andere bloemenzaak uit Nijmegen dan de gebruikelijke firma kraaijenhof. Boeket was mooi maar stond net een week, terwijl die van kraaijenhof 2 tot 3 weken stonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.