Filters

8

Supersnelle levering.

Had liever wat ruimere keus in het laagste tarief, maar prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Snel adequaat en mooi boeket.

Verzorgd snel en goed boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
2

mijn bestelling 24555 is tot heden niet ontvangen

bestellen is zeer eenvoudig, maar de bezorging is uiterst negatief

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
3

Weinig kleur

Ik had een rouwboeket besteld met veel blauwe bloemetjes. Deze zaten er nauwelijks in, was een saai wit boeket. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top fleurop

Netjes bezorgd op afgesoroken datum

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

alles prima geregeld

Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Supersnelle service!! En mooie bloemen!

Binnen zeer korte tijd een mooie kraamboeket afgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prima

Het bestellen van een boeket via internet bij Fleurop ging heel gemakkelijk. Met de bevestiging in de mail , weet je dat het goed is gegaan. Ook fijn om te weten dat het is afgeleverd Het enigste wat ik zou willen weten is bij welke Fleuropzaak het voor mij heeft geregeld. Ook zou ik wel bij de foto's, het verschil willen zien tussen een groot/middel/klein boeket, want daar heb je geen notie van. Hoe groot het boeket is wat je besteld. Dat is een punt voor verbetering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

“Dat verdient een bloemetje”

Ondanks het feit dat de levering in Rhodos wat moeilijker verliep dan gepland, voelde ik dat jullie én jullie partners er alles aan gedaan hebben om de prima service te behouden. Dankjewel daarvoor. Het kaartje ter plaatse werd “met de hand” geschreven wat een supergoed gevoel gaf aan de ontvanger. Mooi gedaan dus !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie bloemen snel in huis!

Heel goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

geweldig

prachtig boeket geleverd en buitengewoon netjes op de gevraagde bezorgtijd wat i v m ziekte fantastisch was. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Was super

De ontvanger waz er zeer blij mee! Was een prachtig boeket voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Afspraak is afspraak

Mooie bos conform foto en op afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle service en mooie boeketten.

Ik vond het boeket prachtig en de service was goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Handige site

Handige site om landelijk online bloemen te bestellen en laten bezorgen. Netjes een mailtje gehad dat het eerste bezorgmoment niet gelukt was. Al merk je daarna dat je toch zit te wachten op het bericht dat de bos wel is bezorgd, maar die heb ik niet ontvangen. Verder zouden foto's van alle maten van de boeketten nog iets toe kunnen voegen. (Klein, middel en groot)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Alles was tot in de puntjes geregeld

Het boeket wat ik had besteld was precies volgens de verwachting. En werd geleverd via een uitstekende bloemist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

positief

Het bestellen gaat heel makkelijk en er is ruime keuze. Ik had alleen een foutje gemaakt door een datum te selecteren en in het memo veld gezet dat het een dag later moest. Ik had het wel fijn gevonden als de bloemist had gebeld om te vragen wat nu de bedoeling was. Verder helemaal goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Super goed

Veel keuze en kwaliteit is goed. Erg fijn dat je een mail krijgt bij levering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Een zeer tevreden ervaring.

Makkelijk besteld en de gene voor wie ze waren vond het een prachtig boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Perfect geregeld

Voor het eerst een boeket voor een goede vriendin in het buitenland besteld. Is goed en op tijd aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Bestelgemak is groot, waar voor je geld krijgen weet ik niet zeker.

Alles top. Alleen de grootte vh boeket valt tegen. Misschien ligt het aan de foto, ik heb het boeket niet in het echt gezien maar ik zie hier niet iets wat ik middelgroot vind. Ik zou hier in de winkel geen €26 voor betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Ontzettend fijn om iemand op afstand op deze manier te kunnen verassen!

Al een aantal keren via Fleurop boeketten laten bezorgen, telkens weer hoor ik dat de boeketten prachtig zijn en lang staan. Super dus om iemand die niet dichtbij woont te kunnen verassen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goede website.

Snelle levering en mooi boeket!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima boeket en snelheid

Invoeren boeket, bestelprocedure en levering: alles verliep snel en soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Snelle service weinig keus

Hele snelle service, zelfs op dezelfde dag nog mogelijk bloemen te sturen, maar wel beperkte keuze. Ik had rode rozen besteld, maar die waren er niet. Dus toen moest ik na de bestelling nog een andere kleur kiezen terwijl ik voor roos had betaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.