Filters

10

Goeie service, en mooie bloemen.

De bloemen waren heel mooi! Deze zijn als bedankje bezorgd bij een vriendin. Ik had een dag door gegeven voor bezorging. Maar hij werd wel een dag te vroeg bezorg. In mijn geval niet erg maar als iemand jarig is zou het leuk zijn als het op de aangegeven dag aankomt. Foutje kan natuurlijk altijd gebeuren.. Voor herhalingvatbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfecte timing bezorging!

De mooie bos rozen met vaas werden bezorgd toen mijn vrouw net even boodschappen ging doen. Samen met mijn zoon hadden we de bos bloemen verstopt zodat wij de volgende ochtend haar konden verassen tijdens het verjaardagsontbijt. Fleurop.. daar zit veel kleur op!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Altijd goed

Makkelijke service zo via de Fleurop webshop. Snel en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prachtige bos, supersnel bezorgd

Prachtige bos, supersnel bezorgd. De bos was nog mooier dan op het plaatje

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Gemakkelijk systeem om bloemen naar het buitenland te sturen

Het is prettig dat je een bevestiging krijgt dat de bloemen ook daadwerkelijk zijn afgeverd op het adres in het buitenland´ ruim voldoende keuzes voor een boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Goed en gemakkelijk

Snel geregeld. Netjes en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top services

Makkelijk bestelproces, tijdige levering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prachtig boeket

Na een teleurstellende bestelling en daarbij horende reactiesvorig jaar voor een verjaardag bij een topbloemen. Dit jaar gekozen voor fleurop. Wat een service en wat een prachtig boeket is er bezorgd. Zeker voor een volgende gelegenheid een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
5

ik stuur altijd een zelfgemaakte kaart maar ik moest een kaart kopen, een klein kaartje met wens en

ik wilde Fleurop steunen maar ga terug naar die andere bloemisten waar ik goede ervaring mee heb.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Mooie bos en op tijd geleverd.

Simpel te bestellen, alleen de felicitatie kaarten zijn als je je eigen foto wilt gebruiken op een samsung tablet niet mogelijk. Dit zal dan via de pc gedaan moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig en op tijd!

Bloemen zijn erg mooi. Rode rozen zoals het hoort. Zelfgemaakte kaart ook erg mooi uitgeprint door fleurop!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Zoals ik de boeketten heb besteld is ook gedaan!

Door dat de fleurop telefonisch contact opnam is het rouwboeket en de bloemen netjes in de winkel afgegeven ipv bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Mooie bloemen, onduidelijke levertijd

De bloemen zagen er echt prachtig uit. Helaas was er helemaal geen duidelijkheid over de levertijd en werden ze pas later in de avond bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Precies zoals aangevraagd verzonden

Een fantastisch mooi boeket voor mijn lieve vrouw. Natuurlijk was de reactie erg blij. Zeer correct en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Mooi Boeket

Het boeket was mooi! Alleen jammer aangezien de ontvanger niet thuis was kon ik het boeket alsnog zelf ophalen de volgende dag. De ontvanger was niet in staat om deze zelf op te halen, dit ook aangegeven bij de bloemist.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een schitterend boeket ontvangen

Uitstekend. Snel en volgens afspraak bezorgd op de locatie. Goed op de hoogte gehouden van de bezorging van bestelling tot bezorging. Mooi boeket voor een nette prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Kwaliteit en betrouwbaar

In elk Europees land ( in mijn geval was het UK) verzekerd van een mooi boeket. Betrouwbare kwaliteit en levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
4

Ervaring was niet goed

Mijn boeket is in de eerste instantie niet bezorgd, heb zelf moeten nabellen en toen bleek dat het boeket in de auto was blijven liggen bij een wisseling van auto's. Het boeket is de volgende dag geleverd, erg jammer dat het boeket een dag te laat was. Iedereen kan fouten maken maar er was ook helemaal geen compensatie voor de geleden schade.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Snel en goed geregeld

Ik moest met spoed een rouwboeket bestellen. DIt ging zeer gemakkelijk op de website,d ie zeer overzichtelijk is. Ik ben netjes de dag erna gebeld dat de bestelling ontvangen was en het boeket op tijd zou zijn. Heel blij mee, omdat dit voor ons zeer belangrijk was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Super, top, meer kan ik er niet van maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijk te bestellen snelle levering

Ik heb een boeket cadeau gedaan deze was erg snel geleverd en makkelijk te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Dik in orde

Makkelijk, snel, goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Bestellen bij Fleurop bevalt heel goed

Ik vind het assortiment boeketten heel divers. Er is altijd een boeket naar wens. Fleurop stopt ook prachtige bloemen in de stukken. Bestellen via de webshop gaat ook heel gemakkelijk. Ik mis wel een tijdsindicatie van de levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Heel goed!

Prachtige bloemen. En op tijd. En geadresseerde was heel blij. Uitzonderlijk mooi en bijzonder boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een mooi boeket voor iedere gelegenheid

Zowel zakelijk als privé maak ik gebruik van Fleurop. Bloemen bij blijdschap of verdriet ze geven een glimlach op leuke en verdrietige momenten. Weten dat de ontvanger krijgt wat ik bestel. Het maakt de wereld een beetje mooier

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.