Filters

10

Heel goed!

Prachtige bloemen. En op tijd. En geadresseerde was heel blij. Uitzonderlijk mooi en bijzonder boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een mooi boeket voor iedere gelegenheid

Zowel zakelijk als privé maak ik gebruik van Fleurop. Bloemen bij blijdschap of verdriet ze geven een glimlach op leuke en verdrietige momenten. Weten dat de ontvanger krijgt wat ik bestel. Het maakt de wereld een beetje mooier

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Vlotte afhandeling

Ik had snel een bos bloemen nodig en ik kon dat op dezelfde dag nog regelen met Fleurop. Was daar erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

mooie bloemen

....

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Top kwaliteit rozen waar je lang plezier van hebt!

Het bestellen online van de bloemen (rozen) voor de 1e keer nam ff wat tijd in beslag. Jammer dat ik niet de witte en rode rozen kon combineren in één boeket. Zelf enkele weken ervoor ook een boeket gekregen via Fleurop. Alhoewel de bloemist ons boeket in ons schuurtje in een emmertje water had gezet (was een warme dag) hebben de rozen (op 2 na) 3 weken gestaan! Top kwaliteit rozen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Prima ervaring

Al meer gebruik gemaakt van Fleurop, altijd zijn d3 bloemen netjes verzorgd. Ook voor de bestellingen naar het buitenland zijn prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mijn ervaring was heel goed

Ik woon in Australia en wou graag een bos bloemen bestellen voor mijn moeder, die in Nederland woont, voor haar 90e verjaardag omdat ik er niet bij kon zijn i.v.m. covid-19. Het was echt heel gemakkelijk om te bestellen en ze had een prachtige bos bloemen voor op haar verjaardag. Toevallig werden de bloemen bezorgt terwijl ik net aan de telefoon met mijn moeder was, allemaal heel leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

prima

Goede keus, goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prima service.

Zal het nog keer doen via jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Top

Ik had via internet een bos bloemen besteld. Wauw wat een mooi boeket. Ik ga het vaker doen als je even niet op ziekenbezoek kan komen. En heel snel bezorgd. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Op tijd mijn collega verrast met een mooie bos bloemen.

Mijn collega was zeer verrast met de bos bloemen, ik kon voor 14:00 een bos selecteren en versturen. Zij had het totaal niet verwacht op een voor haar moeilijke dag. Ze was er ook erg blij mee. Dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

alleen maar positief

ik bestel regelmatig boeketten via Fleurop en heb alleen maar goede ervaringen. Bij twijfel wordt er telefonisch contact opgenomen en dat is heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prettige service

Scherm aanpassen als het een ander land is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
4

Prachtig dat t kan, maar echt aan de prijs!

Zeker n ticket kopen met t vliegtuig is duurder. Maar denk toch dat 59 euro voor n bos bloemen heeeel veel geld is! (Boeket in Australië laten bezorgen!)

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtige bloemen, prima levering

Prachtige bloemen, prima levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super!

Ik was bang dat mijn boeket pas de volgende dag bezorgd zou worden maar na 2 uur kreeg ik al bericht van mijn collega dat hij het prachtige boeket had ontvangen. Een ruime keuze uit mooie stukken en voor een nette prijs. De online bestelling was erg makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweeldig

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de hele gang van zaken en wist precies wanneer de bloemen waren afgeleverd. Mooi boeket!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie bloemen, goede service

Zie zin in het vakje hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima

Snel besteld en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Lekker makkelijk

ff snel een bloemetje besteld, zelfde dag nog bezorgd. fantastische.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Leuk om zo iemand te verrassen/verwennen

Makkelijk besteld, op tijd bezorgd, goed ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Mooie keuze op de site en ontvanger was tevreden

Snel een bestelling kunnen doen en boeket is op gekozen datum bezorgd. Zelf het boeket niet gezien maar de ontvanger bedankte hartelijk voor de mooi bos bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Duidelijke website met veel keuze

Duidelijke website met veel keuze waar je gemakkelijk het hele proces kunt doorlopen en de bloemen voorzien van een leuk cadeau kunt laten bezorgen. Uitvoering is perfect en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket de volgende dag al bezorgd!

Het boeket was echt heel mooi!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima

Een prachtig boeket in de kleuren als in een schilderij van Monet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.