Ik woon in Frankrijk en het is heerlijk om altijd zonder zorgen iets moois te laten bezorgen bij mijn familie of vrienden. Dit keer een mooie kerstkrans voor mijn ouders. Toch een beetje kerst op afstand!
zo snel had ik het niet verwacht, zondag via internet besteld maandag geleverd mooi bos bloemen , de ontvanger was er heel blij mee en daar ging het ons om, ze had veel voor ons gedaan dus bedanken met een bloemetje voor iemand die ver weg woont , goed gevoel
Goed geregeld eindklant was blij was ter ere van 50 jarig huwelijk
Mooi boeket maar ontvanger had geen idee van wie gekregen omdat er geen kaartje afzender bijzat! Vervelend want had juist persoonlijke boodschap op kaartje gezet.
Beste Jessica, Bedankt voor je beoordeling en je reactie op onze e-mail. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing! Wij zijn je een volgende keer graag weer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
ik verwacht niet exact dezelfde bloemen. maar het gaat om de sfeer van het boeket. die op de foto op de website was stijlvol. die mijn vriendin kreeg was bij elkaar geraapt met slecht resultaat (had goed kunnen zijn, maar was het niet) ik probeer een word file op te laden met foto van boeket.... dat lukt met niet. als ik een mailadres van u krijg dan stuur ik daar alsnog naartoe. hartelijke groeten, Dorien
Beste Dorien van Renselaar, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Verhouding prijs en verstuurde bos bloemen was niet in verhouding. Was als steun na overlijden. Fleurop is het hier niet mee eens. Volgende keer niet meer op deze wijze
Beste Irma, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn je volgende keer weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Fleurop Klantenservice
Ik dent het er oude bloemen tussen zaten. Een aantal moesten worden weggegooid. Erg jammer. Bestelnummer 138375
Een normaal boeket ziet er op de foto fleurig en mooi uit. Maar je krijgt een paar stengels en dat noemen ze een boeket. Belachelijk! Nooit maar dan ook nooit meer maak ik gebruik van deze “service”.
Beste Kimberley, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent met je bezorgde bloemengroet. We hebben je een mail gestuurd met een oplossing. We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Groetjes team Fleurop
Ik kreeg een mail dat het boeket was bezorgd, maar in werkelijkheid werd het een dag later. Jammer als je boeket wilt laten bezorgen voor iemands trouwdag
Ik krijg om 18.10 uur een e-mail dat het boeket bezorgd is waarop ik contact heb opgenomen met de persoon waar het boeket voor was. Deze persoon geeft aan dat er niets is bezorgd en ook al zeker niet is aangebeld , terwijl het hele gezin gewoon thuis was. Later toch nog maar een keer een ander gezinslid gebeld en uitgelegd wat er bezorgd had moeten zijn waarop deze persoon gericht in de tuin op zoek naar bloemen is gegaan. Uiteindelijk zijn de bloemen gevonden in de tuin tussen de planten en bloemen in de tuin… doordat ze met de stelen naar het pad lagen waren ze dus lastig te zien. Maar vind dit dus ook geen service om ze zo in het koude weer in iemands tuin te leggen. Zonder aan te bellen .
Op de foto toen ik het boeket bestelde leek het veel groter!
Het boeket zag er lang niet hetzelfde uit als ik had uitgekozen. Heel jammer voor zo veel geld.
Ik had een behoorlijk duur boeket besteld maar helaas kwamen de rozen niet uit, de koppen hingen al na een dag.
Op maandag boeket besteld om mijn vrouw te verrassen. Keurig op tijd op gewenste dag geleverd, bloemen waren van prachtige kwaliteit en het boeket was magnifiek. Helaas zat het kaartje er niet bij, maar dat is inmiddels rechtgezet.
duidelijke website, snel besteld en inderdaad dezelfde dag bezorgd in ander deel van het land
Bloemen besteld voor oom en tante op leeftijd, elders in het land. Deze waren er erg blij mee. De foto van hen via app ontvangen.
Snelle internationale levering en Prima aanbod. Heb zeker kunnen geven wat ik wilde, dus zeer tevreden. Paar minpuntjes: - Interface online was moeilijk aan te geven welke kleur bloemen ik wilde en om een adres in te voeren waar geen huisnummer bij zat. Dit was een beetje verwarrend. - Beetje duur
Ik ben heel blij dat de service snel was en makkelijk om te bestellen. Helaas vind ik 40€ best duur voor het resultaat van het bouquet.
Xx
ruime keuze aan boeketten. Afspraken worden nagekomen. Prima kwaliteit.
My only problem was that the e-mail about my order arrived after aprox. 18 hours.
levering binnen paar uur, super service!
Positieve ervaring!
Mijn ouders waren zéér aangenaam verrast en de levering was móói op tijd. Kortom... Een échte aanrader!!!
uitstekende service
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.