boeket zag er mooi en vers uit
Prachtig stukje gebben de mensen gekregen,nog mooier dan op plaatje
Mooie bos bloemen prima
Mooi boeket besteld met gepersonaliseerde kaart, en doos bonbons. Keurig afgeleverd, en heb op 3 momenten terug mogen horen hoe edn mooie bos bloemen er was geleverd
Snelle en correcte levering van mijn bloemenbestelling naar een vriendin in een klein Duits dorp bij Mönchengladbach. De enige opmerking is dat het behoorlijk prijzig is.
Een hele goede service. Hey is een mooie Pannenkoekenplant
De website is eenvoudig en verzorgd. Ruime keuze en makkelijk te bestellen en betalen. Zeer snel bezorgd
IK BEN ZEER TEVREDEN OVER DE ELEVERDE PRODUCTEN EN SERVICE
Geweldig andere dag boeket in Italië klasse van fleurop
Snel en goed geregeld.
iedereen die een bloemetje ontvangt wordt er blij van
Per e-mail kreeg ik bevestiging dat bestelling was afgeleverd, maar dit werd uiteindelijk een dag later pas bezorgd.
Heel mooi boeket en snel geleverd!
Netjes verzorgd.
Mooie bloemen uitgezocht op de website en deze zijn keurig op tijd bezorgd. Ik kreeg de dag erop een foto gemaild van de ontvanger en het is een heel mooi boeket met een bijpassend felicitatie kaartje. Mooi verpakt, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Wij hadden 2 dezelfde bossen besteld van zo 50 euro en waren wel heel verschillend 1 was een mooie bos bloemen. Maar de bos die in de foto staat vonden wij echt geen 50 euro waard!!!
Beste Elice, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je niet tevreden bent, dit is niet de bedoeling. Ik heb je een e-mail gestuurd. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Nederland BV
Niet op tijd geleverd en niet bij de buren bezorgd, maar voor de deur neergelegd. Dat had beter gekund. Boeket vond ik ook niet erg groot, maar dat is subjectief. *Ik heb wel de verzendkosten teruggekregen, dat vond ik dan wel weer netjes.
Beste Tom Valkhoff, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat je niet tevreden bent over de bezorging van je bestelling. Excuus hiervoor! Het is zeker niet de bedoeling dat het boeket voor de deur wordt gelegd. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Recensione originale
Niet op tijd geleverd en niet bij de buren bezorgd, maar voor de deur neergelegd. Dat had beter gekund. Boeket vond ik ook niet erg groot, maar dat is subjectief.
Beste Tom Valkhoff, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat je niet tevreden bent over de bezorging van je bestelling. Excuus hiervoor! Het is zeker niet de bedoeling dat het boeket voor de deur wordt gelegd. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Een boeket van €44,95 ‘plukgeluk’ laten bezorgen. Het boeket leek in de verste verte niet op wat ik besteld heb en is ook niet in verhouding met de prijs die ik ervoor heb betaald.
Beste Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Vorige week een bos bloemen van € 59,95 besteld voor een klant. Wat een klein boeket. Nu weet ik dat de bloemen duur zijn, maar dit is het geld niet waard geweest. Jammer, maar helaas.
Beste Claudia, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
beste Fleurop, voor het eerst een boeket online besteld. Dat is een bijzonder moment. De bloemen zijn prachtig maar voor het bedrag had ik dubbele bloemen meer verwacht!
Wat een ***** bos bloemen voor 46 euro….
Beste Theun Klein, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Website is helder, boeketten van prima kwaliteit. Snelle service, maar in dit geval fout bezorgd zonder bericht bij de ontvangende partij (die gewoon thuis was).
Makkelijke site
Ik bedacht mij ‘s avonds pas laat dat ik de volgende dag bloemen bezorgd moest hebben. Kon nog tot laat bestellen en de volgende bezorgd!
Good service but a bit small arrangement compared to picture
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.