Mijn boeket werd pas in de avond geleverd en dat terwijl ik 2 dagen van tevoren, dus ruim op tijd bestelling had geplaatst. Ik had ook een kaartje besteld, had een tekst bijgedaan, maar er zat geen kaartje bij me boeket. Ook mijn naam was niet bij vermeld. Hoe moet ontvanger weten van wie het boeket afkomstig is. Teleurgesteld
Zaterdagmorgen bloemen besteld ivm jubilea. 12:32u kreeg ik een berichtje dat de bestelde bloemen niet voorradig waren en deze maandag kon worden geleverd. 12:38u een berichtje verzonden dat men wel een vervangend boeket mag leveren omdat ik graag ivm met een jubileum op deze dag bloemen wilde hebben. Niets meer gehoord tot de maandag. Er werd weer gemeld dat de bestelde bloemen niet leverbaar waren. Vervolgen werd ik gebeld. Er werd mij toen verteld dat men na twaalf uur gesloten was waardoor ik zaterdag geen bloemen heb gekregen. Raar, wel mail na twaalf uur. Maandag wel een vervangend boeket gekregen maar helaas wel te laat. Inmiddels ook al enkele bloemen al uit het boeket gehaald omdat deze er zeer slecht uitzien.
Mooie verse bloemen zoals ik gewend ben van jullie. Alleen wel erg jammer dat het kaartje niet meegeleverd is. Er is hierdoor verwaring ontstaan en het boeket was zo niet spontaan meer.
Beste Maartje, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat de bloemen mooi zijn. Heeft de ontvanger in gouden envelopje gekeken? Daar worden de tekst kaartjes ingedaan. Met vriendelijke groet, Fleurop Nederland
Weinig stengels, geen volle bos In vergelijking met andere bloemenzaken. Jammer had de grootste maat verzonden voor een hele speciale gelegenheid. Niet vergelijkbaar met de afbeelding.
Beste Anoniem, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn je een volgende keer graag weer van dienst, Met vriendelijke groet, Fleurop Nederland BV
Voor bijna 50,- een boeket besteld, maar het was een vrij klein boeket die in mijn beleving nog geen 20,- mocht kosten. Ook moest ik er zelf achteraan wanneer het bezorgd werd. Geen update oid, qua tijdstip,.. wanneer het bezorgd gaat worden .
Binnen drie uur was onze bestelling keurig bezorgd. Mooie bos bloemen!
Helaas is er bij mijn bestelling geen kaartje meegeleverd Vandaag wilde ik wederom een order plaatsten en lette ik hier specifiek op Wederom kwam mijn kaartje niet door Na contact met klantenservice bleek dit inderdaad een systeemfout te zijn Voor vandaag zou ik dat niet eens zo erg vinden, maar die van afgelopen week was ivm een overlijden en dat vond ik wel naar Dat onze woorden van troost niet waren overgekomen
Overzichtelijke website, goede keuze, bezorgingskosten wel vrij hoog.
Mooi boeket perfect op tijd bezorgd. Goede site om te bestellen alleen soms wat lastig op de telefoon met het toevoegen van een kaartje.
Het boeket is prachtig, een overweldigend boeket. Heel mooi!
Makkelijk uit te kiezen en zelfs in Duitsland te bezorgen, goede service
Makkelijke website, leuke kaarten, goede bloemen. Levering snel en op tijd.
Mooie bos bloemen laten bezorgen. Is allemaal goed gegaan
Bestelling makkelijk te plaatsen. Het is alleen jammer dat ik geen bericht heb ontvangen dat het boeket is bezorgd.
Beste Lida, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je geen bericht hebt ontvangen over de bezorging van je bloemengroet. Kijk eens in je spam, soms belandt de mail daar ook wel eens;-). Wanneer je vragen hebt over je bestelling/bezorging kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze dames van de klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 0900 1501. Ze kijken het graag voor je na.
Super mooi boeket!
Mooi
Na ontvangst van het boeket op de juiste tijd en het juiste adres werd ik gebeld door een hele blijde ontvangster, en dat gaf mij een heel goed gevoel.
Ik bestelde in de ochtend en het boeket is dezelfde avond bezorgd!
Erg laat besteld ,maar toch netjes op tijd bezorgd Klasse
Mooie bloemen, goede bezorging. Website wat rommelig met vele extra's als knuffel en chocola, daar kom ik niet voor. Een standaard afzenderkaartje vind ik in de prijs horen, maar is niet zo. Nu moet ik extra betalen om te kunnen laten weten van wie de bloemen af komen.
Makkelijk te bestellen. Goede service
Twee identieke bestellingen met persoonlijke kaart, op twee verschillende adressen. Heel netjes afgeleverd en de ontvangers heel erg onder de indruk!
Goede communicatie, nette afwerking
Makkelijk besteld en tevreden over de bos bloemen.
Mooi product binnen de aangegeven tijd afgeleverd
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.