Adres moest veranderd worden en gelijk werd er geschakeld. Bezorger is de boeket weer terug op gaan halen en de volgende dag werd het in een andere stad weer geleverd. Hele goede service en duidelijke communicatie van de helpdesk.
erg tevreden
Enige wat beetje onduidelijk was, was t uitzoeken van een kaartje en je eigen tekst erbij schrijven. Verder heel tevreden over service en veel keuze uit mooie bossen bloemen.
de bestellingen worden altijd correct en op tijd afgeleverd. en de boeketten zijn altijd van top kwaliteit
Leuke keuze en snel de bestelling afgerond. Mooie bos bloemen geleverd op de juiste dag. Toppie
Perfect en snel geregeld.
Het boeket voldeed geheel aan de verwachting. Ontvingen een foto van het bezorgde boeket. Op tijd bezorgd.
Donderdag besteld via de site, zaterdag in België afgeleverd omdat het toch om een behoorlijk bedrag ging had ik wel mijn twijfels of het wel goed zou komen, maar een dikke voldoende gescoord, een echte aanrader!!
Goed
Voor een overlijden moest ik voor mijn vader die in het buitenland op vakantie is, een boeket bestellen en laten bezorgen op t laatste moment. Dit is allemaal heel goed gegaan!
word altijd snel bezorgd
Prachtige bloemen afgeleverd zoals afgesproken!
Ik had voor 12u, op het nippertje, een bestelling gedaan bij Fleurop, en zelfde dag zijn de bloemen bezorgd. Top!
Het bestelde stuk en de kaart waren prachtig aldus de ontvanger. Gemak bij uitkiezen, kaart maken en bestellen.
makkelijk bestellen, snel bezorgd
Het boeket was mooi. De ontvanger was niet thuis, maar werd afgeleverd bij de buren. Hiervan werd ik netjes in kennis gesteld! Ik ben er tevreden over!!!
Het werd bezorgd op de beloofde dag en het zag er leuk uit
Prachtig vers boeket bezorgd bij mijn dochter, omdat ze geslaagd was! Op de juiste datum, inclusief een mooie kaart! Dan maakt het niet uit, dat zij in Bunnik woont en ik in Eindhoven! Bedankt Fleurop!!!!
mooie foto's op de site, fijn dat je kunt kiezen qua formaat, fijn dat je geen account hoeft aan te maken om te kunnen bestellen. Ik kreeg van de ontvanger een foto van het boeket, ik vond die helaas beetje tegenvallen. Op de foto van de website was nl. duidelijk te zien dat er kersttakken(groen) in zaten en die bleken in het boeket niet te zitten. Ik wil de foto niet uploaden omdat er een persoon op te zien is
Beste Sonja, Wat fijn om te lezen dat je je bestelling makkelijk vond om te plaatsen via onze site. Wat jammer dat je niet tevreden bent met je bezorgde bloemengroet. Wij ontvangen graag een mail van je voorzien van een foto op [email protected], binnen de zeven-dagen vaas garantie. Dan kunnen we kijken of we je teleurstelling kunnen veranderen ;-). Groetjes team Fleurop
Always beautiful arrngemnets delivered on time with great customer service.
Snel bezorgd
Als iemand niet in de buurt woont is het fijn om bij Fleurop een mooi boeket te bestellen. Voor herhaling vatbaar . TOP
Nette bezorging, hele mooie bos bloemen
Mooie boeketten.
Heb de bloemen een paar dagen van te voren besteld en zijn op de dag dat afgesproken is bezorgd. Ik heb contact gehad met de ontvanger en die was zeer tevreden over het mooie boeket.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.