Voor 11 uur besteld en dezelfde dag bezorgd, helemaal super

Goede communicatie

Mooi boeket, goede communicatie, makkelijk te bestellen.

Plant werd alsnog boeket

De eerste keer dat ik bij jullie een bloemetje besteld heb Wilde mijn vrouw verrassen met een mooi plantje omdat we 49 jaar getrouwd waren. Helaas kregen we een mail dat die plant niet op voorraad was en ik kon kiezen uit meerdere opties. Uiteindelijk werd het een boeket. Gelijk bij de eerste bestelling al problemen met de voorraad vond ik geen 5 sterren. Maar voor de rest prima!

Bloemen bezorgen in buitenland

Ben goed op de hoogte gehouden van de bezorging van de bloemen.

Prachtig boeket!

Het was een heel.mooi boeket! Als ik in de winkel voor dat geld een boeket zou kopen dan zou het wel iets groter, Maar desondanks was het heel mooi! Op hat laatste moment moest ik onvoorzien het adres aanpassen en dat ging heel makkelijk via de klantenservice!

• Boeket

Ik had leverdatum gekozen voor een rouwboeket en ze hebben het nog 1 dag eerder bezorgt, echt top!

Mooi product, binnen 48 uur bezorgd in Australië

Het bestelde boeket was zeer naar wens, de bezorging vlot, ondanks dat het in Australië was. Compliment!

Super geregeld

Bloemen laten bezorgen aan mijn ouders in Spanje. Alles was goed verlopen. De bloemen werden geleverd op de gekozen datum en de bloemen zagen er super uit.

Netjes verzorgd

Makkelijk geregeld

Fijn om zo een bloemetje te kunnen sturen

• Boeket

keurige correspondentie via de mail

De bloemen: de ontvanger was zeer tevreden VERS boeket! en zo hoort het ook!

• Boeket

Fijn en keurig bezorgd boeket bloemen. Mensen waren zeer tevreden. Heb er een foto van gekregen.

Goed verzorgd

• Boeket

Mijn ervaring met Fleurop is zeer goed.

Na mijn bestelling om bloemen te bezorgen bij een goede kennis werd ik goed geïnformeerd wat de gang van zaken zou zijn en zo geschiedde het ook. Top!

• Boeket

Alles volgens afspraak keurig verzorgd!

Wonderful!!

I use Fleurop regularly, and my love is very happy with the arrangements. She is quite impressed with the beauty of the bouquets!! Thank you, Fleurop team!! Also, great customer service!! :)

Awesome

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Boeket

Mijn tante was haarstijke blij met haar bloemen en chocolade :)

Goede en snelle service.

zeer stipte bezorging

de boeketten van Fleurop zijn samengesteld uit prachtige bloemen en werkelijk schitterend samengesteld

Mooi boeket

Zag er heel mooi uit

• Boeket

Snelle levering van een mooie bos bloemen

Zeer tevreden over de dienstverlening. Verdient een bloemetje ;-)

Goede keuze, goede service

Prachtig boeket, volgens foto

Mooi boeket, keurig op tijd geleverd

De Schutterij 1 3905 PJ Veenendaal

Over Fleurop Interflora Nederland BV