Alles geheel naar wens

Erg mooi boeket, juiste tijd geleverd Alles geheel naar wens en een zeer duidelijke website

• Boeket

Beste Anita, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Mooi boeket en tijdig geleverd

Boeket was mooi -en ruwweg gelijk aan wat op de website werd aangeboden- en werd keurig op tijd geleverd.

• Boeket

Beste Jorrit , Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Slecht

Besteld boeket bezorgd op het verkeerde adres.

• Boeket

Hi Gerard, Wat vervelend dat het boeket niet bij de ontvanger terecht is gekomen. Wij hebben je een mail gestuurd met de vraag het adres nog een keer te controleren. Wij gaan verder voor je uitzoeken wat er mis is gegaan. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Tevreden klant

Eenmaal of soms enkele malen per jaar maak ik gebruik van de service van Fleurop. Het werkt altijd prima.

• Boeket

Beste Martin, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan je verwachting hebben voldaan. Fleurige groet, Team Fleurop🌷

Mijn moeder is nog steeds blij met haar boeket

De bos bloemen staat naar een week er nog steeds mooi bij. Er hoefde geen enkel bloem uit het boeket

• Boeket

Beste Coradina , Fijn te horen dat je moeder de bloemen mooi vindt! Fleurige groet, Team Fleurop🌼

Snelle levering en mooi bos bloemen.

• Boeket

Beste Jo, Bedankt voor je positieve beoordeling. Onze Fleurop vak bloemisten doen elke dag weer hun uiterste best om prachtige boeketten te maken en af te leveren, wat fijn dat jij dit ook zo ervaart. We zien je hopelijk snel weer terug. Fleurige groet, Team Fleurop🌷

Mooi boeket, maar vaas niet passend

Het doel van het bestellen van een boeket inclusief vaas, is dat je de ontvanger wilt ontlasten van zorg voor het zoeken van bijpassende vaas. Helaas was de meegeleverde vaas erg smal, of het boeket was te groot. Het boeket kwam niet tot zijn recht. Heel jammer.

• Boeket

Beste Ivette, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat het boeket niet aan je verwachting voldoet. We nemen je beoordeling mee en zijn je een volgende keer graag beter van dienst. Fleurige groet, Team Fleurop

Gewoon goed

Geen klachten. Klant was zeer tevreden.

• Boeket

Bedankt voor de complimenten Geert! We helpen je graag in de toekomst met het versturen van meer bloemengroeten! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

pracht boeket en stond mooi naast de kist

ideaal als je zelf geen bloemist in het dorp hebt.

• Boeket

Beste Jos , Bedankt voor het delen van je ervaring, wij zijn blij je deze service te kunnen bieden. Fleurige groet, Team Fleurop🌼

Zeer goede ervaring

Wilde graag op dezelfde dag een bos bloemen afleveren en dit lukte goed bij Fleurop. Was daar erg blij mee. De volgende keer dus weer mijn bloemen via Fleurop.

• Boeket

Beste Allan, Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij te horen dat aan je verwachtingen is voldaan. Fleurop helpt je graag in de toekomst met het versturen van meer bloemengroeten! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Betrouwbare levering en goede service

De tekst op het rouwlint was niet helemaal gelijk aan de tekst die was opgegeven. Na een berichtje aan de klantenservice was het snel opgelost en is er een nieuw rouwlint afgeleverd.

• Boeket

Beste Frans, Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze klantenservice doet er elke dag hun uiterste best voor om een zo goed mogelijke service aan te bieden. Fijn dat je dit ook zo ervaart! Fleurige groet, Team Fleurop🌺

goed geleverd

de geadresseerde vond het een schitterend boeket

• Boeket

Beste A.E., Fijn te horen dat de ontvanger de bloemen mooi vindt! Fleurige groet, Team Fleurop🌼

Punctueel

Punctueel is het eerst wat in mij opkomt. Zowel de communicatie als de bezorging.

• Boeket

Super service had bloemen voor mn dochter haar verjaardag besteld, omdat ik er niet bij kon zijn. En daarbij een klein knuffeltje, deze laatste was niet op voorraad en konden mij niet bereiken, ipv geen knuffeltje kreeg ze grote knuffelbeer zonder extra kosten! Top service kan niet anders zeggen

• Boeket

Beste Sander, Fleurop bezorgt een goed gevoel! Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring we hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌻

Voor 11 uur besteld en dezelfde dag bezorgd, helemaal super

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Bow! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Goede communicatie

Mooi boeket, goede communicatie, makkelijk te bestellen.

Plant werd alsnog boeket

De eerste keer dat ik bij jullie een bloemetje besteld heb Wilde mijn vrouw verrassen met een mooi plantje omdat we 49 jaar getrouwd waren. Helaas kregen we een mail dat die plant niet op voorraad was en ik kon kiezen uit meerdere opties. Uiteindelijk werd het een boeket. Gelijk bij de eerste bestelling al problemen met de voorraad vond ik geen 5 sterren. Maar voor de rest prima!

• Boeket

Beste WIm, Fleurop bezorgt een goed gevoel! Dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn dat het alsnog opgelost kon worden door een boeket te bezorgen bij je vrouw omdat de plant er niet was. We hopen je een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌻

Bloemen bezorgen in buitenland

Ben goed op de hoogte gehouden van de bezorging van de bloemen.

• Boeket

Beste Monique, Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij te horen dat aan je verwachtingen is voldaan. Fleurop helpt je graag in de toekomst met het versturen van meer bloemengroeten! Fleurige groet, Team Fleurop🌻

Prachtig boeket!

Het was een heel.mooi boeket! Als ik in de winkel voor dat geld een boeket zou kopen dan zou het wel iets groter, Maar desondanks was het heel mooi! Op hat laatste moment moest ik onvoorzien het adres aanpassen en dat ging heel makkelijk via de klantenservice!

• Boeket

Beste Jo , Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze klantenservice doet er elke dag hun uiterste best voor om een zo goed mogelijke service aan te bieden. Fijn dat je dit ook zo ervaart! Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Ik had leverdatum gekozen voor een rouwboeket en ze hebben het nog 1 dag eerder bezorgt, echt top!

• Boeket

Beste Anouk, Bedankt voor het delen van je ervaring, wij zijn blij je deze service te kunnen bieden. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Mooi product, binnen 48 uur bezorgd in Australië

Het bestelde boeket was zeer naar wens, de bezorging vlot, ondanks dat het in Australië was. Compliment!

• Boeket

Beste Ina , Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij te horen dat aan je verwachtingen is voldaan in Australië. Fleurop helpt je graag in de toekomst met het versturen van meer bloemengroeten! Fleurige groet, Team Fleurop🌻

Super geregeld

Bloemen laten bezorgen aan mijn ouders in Spanje. Alles was goed verlopen. De bloemen werden geleverd op de gekozen datum en de bloemen zagen er super uit.

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Yara! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Netjes verzorgd

• Boeket

Beste Andries, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Makkelijk geregeld

Fijn om zo een bloemetje te kunnen sturen

• Boeket

Beste Marie , We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

keurige correspondentie via de mail

De bloemen: de ontvanger was zeer tevreden VERS boeket! en zo hoort het ook!

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Jannette ! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Bedrijfsgegevens

De Schutterij 1

3905 PJ Veenendaal

0318 588 100

[email protected]

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.