Mooi boeket en netjes op tijd bezorgd. Top!

Makkelijk bestellen, op tijd bezorgd en prima prijs/kwaliteit verhouding! Dank

super handig en mooi

makkelijk besteld, en super snel bezorgd. Alles naar wens

foute bezorging

Bestelling is enkele straten verderop neergelegd in de tuin. Er was een telefoonnummer van de jarige gevraagd en gegeven, maar kennelijk liever ergens zomaar neergelegd, met alle risico's van dien, dan even de telefoon gepakt.

• Boeket

Snelle bezorging, prachtig boeket en je wordt goed op de hoogte gehouden

makkelijk geregeld

Makkelijk om een boeket in Vietnam te laten bezorgen

• Bezorging N.v.t.

• Boeket

Mooie boeketten en op tijd geleverd

Alles heel makkelijk

Web site heel makkelijk en bezorging op de aangegeven tijd.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Mooie, volle bos !

Snelle levering van een mooi boeket.

• Boeket

Beste Ida , Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij te horen dat je ervaring met ons goed bevallen is. We hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Gemakkelijk te laten bezorgen via website

Vooral ook tevreden met bericht van levering

• Boeket

Beste Franca, Bedankt voor het delen van je ervaring, wij zijn blij je deze service te kunnen bieden. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Super levering nog op dezelfde dag!

Ik ben hele blij met de levering van de bloemen deze zijn op dezelfde dag geleverd! Vriendelijke bezorger en heeft mijn moeder echt verrast! Bloemen waren prachtig en het gepersonaliseerde kaartje was heel mooi en precies naar verwachting! Zeker een aanrader!!

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Dejan! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Snel geleverd, goede communicatie

• Boeket

Beste Marianne, Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Heel fijn dat de bloemen zo snel geleverd zijn. Dank je Fleurop!

• Boeket

Beste Rolien, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Top bedrijf

Geweldig snelle sevice En van de ontvanger gehoord dat het een hele mooie bos bloemen was!

• Boeket

Beste Jim, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn te horen dat de ontvanger de bloemen mooi vindt! Fleurige groet, Team Fleurop🌼

Mooie ruime keuze uit boeketten cadeautjes Goede bezorgservice

• Boeket

Beste Roberto , Bedankt voor het delen van je ervaring, wij zijn blij je deze service te kunnen bieden. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Zoals verwacht mag worden, succesvol!

Ontzettend fijn, mooie grote bos bloemen binnen 24 uur bezorgd. Bedankt!

• Boeket

Beste Humphrey, Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij te horen dat je ervaring met ons goed bevallen is. We hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Mooie boeket op tijd geleverd zoals beloofd

Online besteld dag voor bezorging. Ging allemaal vlot. Mooie boeket op tijd geleverd zoals beloofd. Met blije collega als resultaat.

• Boeket

Beste D.W., Bedankt voor je positieve beoordeling. Onze Fleurop vak bloemisten doen elke dag weer hun uiterste best om prachtige boeketten te maken en af te leveren, wat fijn dat jij dit ook zo ervaart. We zien je hopelijk snel weer terug. Fleurige groet, Team Fleurop🌷

Erg veel geld voor kleine bos

Het boeket was op zich best mooi, alleen ik heb het boeket bij de ontvanger gezien en de grootte valt me tegen. Voor €35,- had ik er meer van verwacht.

• Boeket

Beste El, Dankjewel voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hebben je hierover inmiddels een e-mail gestuurd en vernemen graag van je. Met fleurige groet, Team Fleurop🌻

Op tijd geleverd en goeie kwaliteit!

Fleurop werkt altijd, andere laten nog wel eens een steekje vallen.

• Boeket

Beste Ingrid, Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij te horen dat aan je verwachtingen is voldaan. Fleurop helpt je graag in de toekomst met het versturen van meer bloemengroeten! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

tot tranen toe beroerd

De ontvanger van de bloemen was tot tranen toe beroerd van de bezorgde bloemen. Goed gedaan, dankjewel!

• Boeket

Beste Sander , Fleurop bezorgt een goed gevoel! Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring we hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌻

Netjes verzorgd, goede kwaliteit.

Heb afgelopen week een boeket bloemen besteld, bestelling is eenvoudig te plaatsen. Mooie kwaliteit bloemen, zeer tevreden.

• Boeket

Beste Conny , Bedankt voor de 4 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan je verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Fleurop🌷

Op tijd bezorgt in Duitsland(Potsdam).

Na 5 dagen waren de bloemen nog goed.

• Boeket

Beste M.L, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan je verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Fleurop🌷

13:40 besteld, 16:00 een mooi boeket geleverd.

• Boeket

Beste Jacob, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Kan veel beter

Bestelling niet op de afgesproken datum bezorgd Uiteindelijk 2 dagen erna, na telefonisch navragen wel

Over Fleurop Interflora Nederland BV