Omdat ik dezelfde dag nog iemand, die ver bij mij vandaan woont, wilde verrassen met bloemen hoopte ik op de mogelijkheid dat er een bedrijf was dat zoiets deed….en dat werd het oude vertrouwde merk fleurop! De bloemen zijn snel en mooi verpakt geleverd, aanrader

Fijne website, snelle service

Veel keuze aan boeketten. Leuk dat je er een kaartje bij kan doen.

Prima snelle levering

Om 10:00 in de ochtend bloemen online besteld en dezelfde middag al bij de klant geleverd. Top

Top bezorgdienst

Mooie boeketten met veel zorg gemaakt en de levering is perfect zelfs met een datum inplannen 2 of 3 weken vooruit!

Volgens afspraak correct geleverd

Niet zoals verwacht

Ik heb 70 euro betaald voor een boeket met 8 rozen. Op de site zag het boeket er vol en rijk uit. Maar uiteindelijk toen ik een foto kreeg van de jarige job schaamde ik me kapot.

• Boeket

Dat het bij jullie super is en de bloemen ook

Mooi boeket

Super tevreden over de kwaliteit en de service.

• Boeket

Zeer goede en snelle levering en perfecte bossen bloemen

• Boeket

Incomplete levering en slechte klantenservice

Cadeaus besteld en worden er ipv 2 maar 1 geleverd. Klantenservice reageert niet.

Makkelijk en snel

• Boeket

Dat wat jij wil , een prachtig boeket nog dezelfde dag geleverd, is geweldig!

fantastisch!!!

gweldig service, op tijd afgeleverd, een dikke 10 !!!

• Boeket

de beste manier om mijn mamma blij te maken

Mijn moeder is nu voor de tweede keer zo blij met haar bloemen, kaartje en accessoires dat ze mij zowel een goede zoon vind als jullie zaak behoorlijk waardeert. Ik sta hier ook achter. Als er iets achterblijft wordt het ruimschoots nog nageleverd. Dankuwel Fleurop Interflora Nederland BV. Ik kom zeker nog eens terug voor een bestelling.

• Boeket

Mooi boeket en netjes op tijd

Fijne manier om een bos bloemen te geven

• Boeket

Prachtig boeket, blije ontvangster!

Zie boven.

Prachtige boeketten

Vlotte bezorging, verse en mooie boeketten zonder al te veel ‘vulgroen’

• Boeket

Eenvoudig, snel en goede kwaliteit!

Ik ben erg tevreden.

Super snelle service

We werden gebeld dat de levering niet dezelfde dag kon plaatsvinden. Vonden we niet erg. Maar die middag kregen we een app van diegene waarvoor de bloemen waren. Prachtig waren ze. Wij verrast en blij!. Super service.

• Boeket

Mooi boeket, verrassingseffect weg door geen kaartje in de bus

Mooi boeket, daar valt echt niks over te zeggen. Het was wel jammer, niemand thuis, in de mail werd genoemd dat er een kaartje in de bus was gedaan waar het boeket bij buren was afgeleverd. In de avond navraag gedaan bij waar het boeket geleverd moest worden of ze toevallig iets hebben gezien. Geen kaartje in de bus gehad dus ze wisten ook niet dat ze bij iemand in de buurt wat op mochten halen. In de mail staat alleen huisnummer 5. Dus dan is het ook een gok (gezien de straten dicht bij elkaar liggen daar) welk huis het dan is. Gelukkig kwam de buurvrouw de volgende ochtend zelf het boeket al brengen.

Alles klopt!

Ik bestel hier vaker. Mooie boeketten, het klopt altijd

Heel snel bezorgd

Op het afgesproken moment en op het juiste adres bezorgd. Heel erg dank daarvoor.

snelle service, prachtige bloemen

Mooie keuzes, prachtige bloemen laten bezorgen en waren supervers.

Prima ervaring

Prima ervaring, uitstekende nazorg

Tijdig en goed

Ontzettend mooie bos, snel geleverd en goed

De Schutterij 1

3905 PJ Veenendaal