Er is keurig contact met mij opgenomen nadat bleek dat de bezorgplaats een “ natuurbegraafplaats” was alwaar in t weekeind niemand aanwezig was, keurig tot oplossing gekomen

Geen onvertogen woord. Mooie boeketten Super service

Mooie bescheiden boeket

Mooie verzorgde boeket wittebloemen en roomwit rouwlint netjes verzorgd en op tijd afgeleverd

Rouwkaart vergeten

Mooi rouwboeket geleverd. Helaas ontbrak de rouwkaart met persoonlijke tekst…:

• Boeket

Dezelfde dag mooi en fris geleverd!

Dezelfde dag mooi en fris geleverd!

Geweldig en handig

Goede/tijdige service.

Goed assortiment om uit te kiezen. Snelle service, goede communicatie over voortgang opdracht.

• Boeket

Beste Jo, Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Zeer goed verzorgd en op tijd bezorgd!

• Boeket

goede en snelle invulling van mijn wens.

goed snel en adequaat

• Boeket

Beste Evert, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Betrouwbaar

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, S.! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Snelle, correcte service met mooie boeketten

Altijd positieve reacties van geadresseerde, ook over de kwaliteit

Bedankt voor de complimenten Gerard! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

mooie bloemen, snel bezorgd

mooie bos!

• Boeket

Beste Rik, Fleurop bezorgt een goed gevoel! Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring we hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌻

Top service en top bloemen

Snelle service en goede aflevering. Ontvanger was zeer blij met het boeket.

• Boeket

Beste Tanja, Fijn te horen dat de ontvanger de bloemen mooi vindt! Fleurige groet, Team Fleurop🌼

Heel blij met de service!

Heel blij met de service! Een bloemetje doet toch veel meer dan een kaartje

• Boeket

Beste Gonny , Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Snelle bezorging, mooie bloemen

• Boeket

Beste Tessa , Bedankt voor je positieve beoordeling. Onze Fleurop vak bloemisten doen elke dag weer hun uiterste best om prachtige boeketten te maken en af te leveren, wat fijn dat jij dit ook zo ervaart. We zien je hopelijk snel weer terug. Fleurige groet, Team Fleurop🌷

Mooie bloemen logistiek en communicatie perfect geregeld

Altijd prime boeketten en snel en goed bezorgd met een goede terugkoppeling.

• Boeket

Beste Kees , Bedankt voor de 4,5 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan je verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Fleurop🌷

Prins zie hierboven

• Boeket

Beste Nico, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

prima!

mooi boeket, op tijd geleverd!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Bedankt voor de complimenten Anke! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Makkelijk bestellen en betalen en de bloemen worden keurig volgens afspraak bezorgd.

• Boeket

Beste Hester, Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Prima en snel

Dezelfde dag nog een bos bloemen bezorgd, top!

• Boeket

Beste Roel, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Helemaal goed

Donderdagochtend besteld en vrijdag tegen de middag geleverd. Ontvanger was zeer tevreden en ik dus ook. Voor herhaling vatbaar!

• Boeket

Beste Lieja, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan je verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Fleurop🌷

Boeketten vaak erg afwijkend van wat je hebt besteld

De kwaliteit van de bloemen is goed, maar wat ik absoluut niet begrijp is dat de boeketten vaak op geen enkele wijze (niet qua vorm, niet qua bloemen en zelfs niet qua kleur) lijken op de bestelde boeketten. Wat heeft het dan voor zin om een keuze te maken uit de foto’s op de website, als de bloemisten toch maar wat doen? Ik heb het inmiddels opgegeven en mensen krijgen alleen nog maar bloemen van mij als ik de bloemen zelf kan brengen.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Goed en op tijd!

Het was makkelijk om te bestellen, fijn dat het op de hoogte wordt gehouden van de succesvolle levering (of niet).

• Boeket

Beste Roomsha, Fleurop bezorgt een goed gevoel! Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring we hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌻

Ruim aan verwachting voldaan.

Snel en netjes afgeleverd.

• Boeket

Beste John , We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

De Schutterij 1 3905 PJ Veenendaal

Over Fleurop Interflora Nederland BV