Uitstekende service, zowel aan de telefoon alswel bij aflevering!

Telefonisch heel goed geholpen, de bezorger heeft correct, servicegericht en persoonlijk uitstekend gehandeld!

• Boeket N.v.t.

Beste Jeannette , We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Mijn schoondochter was blij met de mooie bos bloemen

Makkelijk en toch een persoonlijke touch

• Boeket N.v.t.

Beste Wendelien, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Makkelijk te bestellen

Gemakkelijk te bestellen en goed ontvangen. Heb geen afbeelding van het bestelde boeket, dus kan er niet helemaal goed over oordelen. Het is wel goed en dankbaar ontvangen, dus zal wel goed zijn..?

• Boeket

Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan je verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Team Fleurop🌷

Boeket niet zoals verwacht

Ik had een pastel boeket besteld in medium formaat maar het was geen pastel boeket en hij was ook klein. Ik had bewust gekozen voor fleurop ipv goedkopere aanbieders maar dit viel mij erg tegen.

Bestelling met zorg behandeld

Er is aandacht voor de bestelling wat de klant mooi vind

• Boeket

Beste Marsella, Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij te horen dat je ervaring met ons goed bevallen is. We hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Is er een andere manier om een boeket down-under te laten bezorgen? Je zou misschien via internet een lokale florist kunnen opzoeken die dit op afstand zou willen regelen. Veel emailverkeer, betaling via creditcard of paypal. Zou het zo lukken om op tijd, in dit geval voor een uitvaart, het boeket op de juiste plek te krijgen?

• Boeket

Beste Wout, Bedankt voor de 4,5 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan je verwachting hebben voldaan. Fleurige groet, Team Fleurop🌷

Bloemen zijn nooit bezorgd

De bloemenzaak Plant en bloem Breda zou boeket bezorgd hebben bij de buren, die weten van niks.. Geen genoegdoening door Fleurop, slechte zaak.

Boeket vanuit Nederland naar Duitsland

Ik heb een foto van het boeket gezien, daar hebben mensen heel veel geld verdient aan een te klein boeket. Je betaald €50 en ik zie een boeket van misschien €25, Jammer!

• Boeket

Hi Judith, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien op de website van Duitsland dat dit exact het boeket is wat je hebt besteld. De boeketten in Nederland zijn doorgaans groter dan in het buitenland voor het bedrag. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Goede communicatie!

Bestelt en geleverd! Vriendelijke bezorger!

• Boeket

Beste Paul & Diana, Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij te horen dat aan je verwachtingen is voldaan. We hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn! Fleurige groet, Team Fleurop🌻

The bouguet inpicture has soft yellow colors, the one delivered was all white

The colors of the bouquet were not as in the picture.

• Boeket

Hi Gerrit, We are sorry to hear that you are dissatisfied with the bouquet you've ordered. To process your complaint, we need a photo of the bouquet that was delivered. Could you please send it to us at [email protected]? Kind regards, Team Fleurop

Aanhef van de equete is niet passend

Aanhef van de enquete is niet passend. Het betreft hier een rouwboeket . Komt zeer onattent over

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Beste Nelleke, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je vind dat de aanhef van de enquette niet passend is. Je kunt daarover het beste een mail sturen naar [email protected]. Dan kunnen we daarop reageren. Fleurige groet, Team Fleurop🌸

Naar wens

Was naar wens

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Cindy! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Prachtig boeket op tijd geleverd.

Makkelijke site.

• Boeket

Beste Dick , We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Er is keurig contact met mij opgenomen nadat bleek dat de bezorgplaats een “ natuurbegraafplaats” was alwaar in t weekeind niemand aanwezig was, keurig tot oplossing gekomen

• Boeket

Beste Marlo, Bedankt voor het delen van je ervaring, wij zijn blij je deze service te kunnen bieden. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Geen onvertogen woord. Mooie boeketten Super service

Bedankt voor de complimenten David! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Mooie bescheiden boeket

Mooie verzorgde boeket wittebloemen en roomwit rouwlint netjes verzorgd en op tijd afgeleverd

• Boeket

Beste Bennie , Bedankt voor je positieve beoordeling. Onze Fleurop vak bloemisten doen elke dag weer hun uiterste best om prachtige boeketten te maken en af te leveren, wat fijn dat jij dit ook zo ervaart. Graag weer tot een volgende keer! Fleurige groet, Team Fleurop🌼

Rouwkaart vergeten

Mooi rouwboeket geleverd. Helaas ontbrak de rouwkaart met persoonlijke tekst…:

• Boeket

Beste Stella, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je kaart er niet bij zat, dat is natuurlijk niet de bedoeling . Je kunt daarover het beste telefonisch contact opnemen met ons. Je kan bellen naar 0900 1501, we kijken het graag voor je na. Graag weer tot een volgende keer. Fleurige groet, Team Fleurop🌼

Dezelfde dag mooi en fris geleverd!

Dezelfde dag mooi en fris geleverd!

• Boeket

Beste Ton, Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij te horen dat aan je verwachtingen is voldaan. Fleurop helpt je graag in de toekomst met het versturen van meer bloemengroeten! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Geweldig en handig

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Ingrid! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

• Boeket

Beste Rosemary , Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Goede/tijdige service.

Goed assortiment om uit te kiezen. Snelle service, goede communicatie over voortgang opdracht.

• Boeket

Beste Jo, Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Fleurige groet, Team Fleurop🌺

Zeer goed verzorgd en op tijd bezorgd!

• Boeket

Beste Piet, Bedankt voor je positieve reactie. We zijn blij te horen dat aan je verwachtingen is voldaan. We hopen je gauw weer van dienst te kunnen zijn! Fleurige groet, Team Fleurop🌻

goede en snelle invulling van mijn wens.

goed snel en adequaat

• Boeket

Beste Evert, We doen ons uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Fleurige groet, Team Fleurop🌹

Betrouwbaar

• Boeket

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, S.! We doen er alles aan om dit zo te houden. Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

Snelle, correcte service met mooie boeketten

Altijd positieve reacties van geadresseerde, ook over de kwaliteit

Bedankt voor de complimenten Gerard! Fleurige groet, Team Fleurop 🌼

De Schutterij 1