Prachtig boeket en ook op tijd bezorgd.
Wat een prachtige bloemen, dank hiervoor.
Bestelling is prima verlopen. Werd keurig op het gewenste moment bezorgd en kwaliteit was prima.
Het geleverde boeket is prachtig. Daar zullen mijn schoonouders veel plezier van hebben! :-D Leuk om vanuit onze woonplaats in Zweden op deze manier een mooi boeket te kunnen laten leveren.
Mijn collega was zeer blij met de bezorging van de bos bloemen. De bos bloemen kwam overeen met de foto van de bestelling.
gemakkelijk en snel een bloemetje versturen
Alles is prima. Alleen een veldboeket werd tulpen
Beste Raissa, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je alles prima vond. Wat jammer dat het boeket wat anders is dan wat je hebt besteld. Als je niet tevreden bent over het bezorgde boeket kun je natuurlijk (binnen de 7 dagen vaas garantie) een mail naar ons sturen, voorzien van duidelijke foto's waar het boeket volledig op zichtbaar is). Die kun je sturen naar [email protected] We zien je graag een volgende keer weer terug. Groetjes Gertina, team Fleurop
Het afgeleverde boeket kwam geenszins overeen met het plaatje - op uw website - waar onze bestelling op was gebaseerd. We dachten een prachtig boeket te hebben besteld; uiteindelijk was het slechts een bosje tulpen.
Beste Jeffrey, Wat vervelend dat er een tulpenboeket is geleverd in het buitenland. Dit was zeker niet de bedoeling! Fijn dat je akkoord bent met de aangeboden oplossing. Wij zijn je een volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Fleurop
ik weet niet of het boeket is afgeleverd ?
Hoi Jan, Je bestelling is netjes bezorgd. Het buitenland werkt nog niet met een track&trace. Fleurige groet, Team Fleurop
Boeket was voor mijn zieke zus. Ze werd helaas opgenomen in ziekenhuis die dag. Heel keurig bij buren geleverd. En ik een mail hierover ontvangen. Ze was erg blij met het mooie boeket
Snel en gemakkelijk de mooiste boeketten bestellen via Fleurop. Het bestelde boeket was keurig op tijd geleverd en de bloemen zijn van heel goede kwaliteit. Plaatjes op de site geven een goede impressie van wat er werkelijk geleverd gaat worden. Top service.
Bloemen laten bezorgen in Australie. Koste wel wat maar het zag er geweldig uit. Dat gaan we vakaer doen!
Beste Denise, Dank je wel voor je beoordeling. Wat een mooi boeket is er bezorgd in Australië. Dat maakt de afstand een "beetje"kleiner . Graag tot een volgende keer. Groetjes team Fleurop
...
Ik ben erg blij met het boeket dat bezorgd werd. Ik had gekozen voor de optie Klein bij grootte van het boeket, maar ik vond het boeket zeker niet klein en het werd met veel enthousiasme ontvangen. Het zag er ook heel fris uit met die mooie groene takken door de tulpen heen verwerkt. Ik heb andere minder goede ervaringen gehad met het laten bezorgen van een boeket. De volgende keer kies ik weer voor Fleurop.
Goed werkende website en volgens afspraak geleverd!
Makkelijk te bestellen, prachtig boeket en prima op tijd geleverd
We hebben in het verleden slechte ervaringen gehad met bloemen in het buitenland te laten bezorgen. En zo zie je maar: pak een oude vertrouwde naam en dan gaat het in één keer goed! Op tijd in Spanje bloemen geleverd gekregen voor een verjaardag. Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen!
Tot nu toe twee keer gebruik gemaakt van de diensten vanuit t buitenland. Beide keren werd er op tijd goede kwaliteitsprodukten geleveerd
Ik ben erg teleurgesteld in de bezorgservice van Fleurop. Nadat de ontvanger niet thuis bleek te zijn, is het boeket afgeleverd bij de buren. Er is enkel een brief in de bus gedaan, terwijl de ontvanger in een appartementen complex woont. Het boeket heeft 2-3 dagen bij de buren gestaan, omdat de ontvanger de bus niet regelmatig opent en niet op de hoogte gesteld is van de levering bij de buren. Toen ik de klantenservice belde liep de frustratie alleen maar op. De medewerker wees het hele gesprek de vinger naar mij en vroeg mij om het zelf maar op te lossen. Zij wilde in eerste instantie ook niet de ontvanger telefonisch contacteren om hem te informeren over de levering. Het doel van het opsturen van een boeket is dat het een verassing is. Nou, de verassing was er wel af. Erg slechte service voor zo een groot bedrijf als Fleurop. Voor een simpele boeket van €60 verwacht ik op z’n minst goede service en een klantenservice medewerker die oplossingsgericht mijn klacht kan afhandelen. Daarnaast week het boeket volledig af van de foto op de site. Het contrast was veel te groot! Voor mij geen bestelling via Fleurop meer.
Vorige week voor zieke collega (in parijs) boeket besteld a 64 euro. Geleverde bloemen (bos tulpen) leek niet eens in de verste verte op het verkochte boeket. Niet voor herhaling vatbaar. Collega was er overigens wel erg blij mee….. Edit: Fleurop heeft contact gezocht en 50% restitutie aangeboden
Hi Michiel, Dankjewel voor je beoordeling. Vervelend dat je bestelling niet naar wens is uitgevoerd. We zijn blij dat we samen een passende oplossing hebben gevonden. Fleurige groet, Team Fleurop
Originele beoordeling
Vorige week voor zieke collega (in parijs) boeket besteld a 64 euro. Geleverde bloemen (bos tulpen) leek niet eens in de verste verte op het verkochte boeket. Niet voor herhaling vatbaar. Collega was er overigens wel erg blij mee…..
Hi Michiel, Dankjewel voor je beoordeling. Vervelend dat je bestelling niet naar wens is uitgevoerd. We zijn blij dat we samen een passende oplossing hebben gevonden. Fleurige groet, Team Fleurop
‘s Avonds besteld en de volgende dag bezorgd. Fijn dat ik een mailtje kreeg waarin de bezorging werd bevestigd. Er was keuze genoeg uit boeketten. De ontvangers waren blij.
Goede service, op tijd bezorgd. Mijn zus was blij met haar boeket!
Beste Ingrid, Dank je wel voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je het goede service vindt. En wat leuk om te lezen dat je zus blij was met haar boeket. Graag tot een volgende keer. Groetjes team Fleurop
Ook dit keer is alles goed verlopen, volgens ontvangers een prachtig boeket.
Super vriendelijke en hulpvaardige service via chat. Meedenken met mij als klant. Oplossingsgericht.
Voor mijn tante een bedankboeket besteld....moest ik al even doen. Toen ik er aan dacht was het ook binnen 10 geregeld, besteld en betaald en in de middag kreeg ik al een bedankappje! Helemaal geweldig!
De Schutterij 1
3905 PJ Veenendaal
Bekijk hier ons Thuiswinkel Reviews certificaat.
We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.