Goed maar jammer dat er geen bestel optie is voor een familie. Bij bv een rouwboeket. Je stuurt dan iets aan een familie en niet persoon
Beste Claudia S., Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn dat je ons een goede service vindt hebben en dat we goed te bereiken zijn via de chat bij vragen. We hebben wel de keuze voor familie staan bij aanhef zodat je daarvoor kan kiezen bij je bestelling. Graag tot een volgende keer. Groetjes team Fleurop.
Telefonisch besteld en door medewerkster keurig en snel geholpen.
Ik had voor 39,95 het grote boeket van de maand besteld. Het leek er totaal niet op. Qua grote niet en qua inhoud niet. Hierover gemaild. Onbevredigend antwoord van de betreffende bloemist dat de bloemen veel duurder geworden waren en dat de ranonkels niet de juiste lengte steel zou hebben. Ik zou 7,50 aan coupon kunnen krijgen. Vaag antwoord en niet mijn probleem! Als je op de site zegt dit krijg je en het lijkt er 70% niet op ipv wel zou er compensatie moeten zijn. Ik accepteer die 7,50 dan ook niet. Zeg gewoon eerlijk, nee het lijkt er in de verste verte niet op ik had met i moeten overleggen. Waarom anders laat ik een telefoonnummer achter? Waarom heb ik keuze in een boeket keuze op de site en lijkt t op een boeketje van de tankstation? Ik ken een hoop mooie bloemenzaken waar je voor 40 euro een prachtig boeket koopt, ook in deze tijd. Ik schaam mij tegenover degene aan wie ik het heb gegeven heel eerlijk gezegd. Mijn collega’s met wie we dit betaald hebben hadden allemaal hetzelfde gevoel. Je verliest dus niet 1 klant maar meteen 7! Wat zou ik van een coupon van 7,50 moeten kopen? Twee bloemen? Dus nee, zeer slecht en slecht opgelost bij de klacht verwerking. Ook raar dat de klacht niet door hogerhand opgelost wordt maar door de bloemist zelf overgelaten. Je hebt toch een naam hoog te houden lijkt mij.
Hi Annechien, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend dat je niet tevreden bent, dit is niet de bedoeling! Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing via de e-mail. 👍 Excuses voor het ongemak. Fleurige groet, Team Fleurop
Ik heb het boeketje voorbij zien komen en vond het erg klein en simpel. Dit vind ik trouwens altijd als je online besteld. Maar soms kun je niet anders. Wel jammer
Diegene die het boeket heeft ontvangen was super tevreden En wij ook!!!
Altijd op tijd bezorgd dat is heel fijn
Om zulke kwaliteit op zo'n korte termijn (de volgende ochtend) te leveren, dat vraagt toewijding. Onze dank daarvoor!
Via online prima gelukt
Bezorgeld is bijna €7 maar bloemen worden op buuradres afgegeven ipv dat er telefonisch contact is met het juiste adres om op nieuw de bloemen aan te kunnen bieden. De bloemen zijn nog steeds niet op het juiste adres, waar ze woensdag bezorgd zouden worden. Het is nu zaterdag!
Beste Nel, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent, dit is niet de bedoeling! Bedankt voor het prettige telefoongesprek en fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Fleurige groet, Fleurop Team
De ontvanger geeft aan dat het een heel matig bosje was waarvan sommige bloemen bij ontvangst al geknakt waren.
Hi E.S. szymkowiak, Dankjewel voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling niet naar wens is uitgevoerd. We hebben je een e-mail gestuurd om dit met je te kunnen oplossen. Kun je ons hierop een reactie geven? Fleurige groet, Team Fleurop
Geleverde boeket leek niet echt op het bestelde plaatje van de website. Beetje sneu boeketje
Hi Pietie, Bedankt voor je beoordeling! Je hebt al eerder in een mail aangegeven dat je contact wilt over je klacht. Dat is jammer maar dat is natuurlijk aan jou. 👍 Wij zijn je een volgende keer graag beter van dienst. Fleurige groet, Team Fleurop
Voor Rotterdam Ommoord kwam de bos van ijsselmonde. Erg ver weg, waardoor mijn zus het boeket niet heeft kunnen ophalen. Het is ook niet bezorgd. Ik heb dus ruim 45,00 betaald voor geen verrassingsbos.
Beste Helen, Bedankt voor de beoordeling. Wij hebben hier contact over opgenomen met de bloemist. De bezorger is 2 keer langs geweest om het boeket aan te bieden maar de ontvanger was niet thuis. Ze hebben een kaartje in de brievenbus achter gelaten. De ontvanger heeft hier contact over opgenomen met de bloemist. Ze hebben onderling afgesproken om het boeket bij haar ouders te leveren. Het boeket is toen bij haar ouders geleverd. Wij zijn je een volgende keer weer graag van dienst. Met vriendelijke groet, Fleurop Klantenservice
Duurder dan Greetz, maar ik kom terug.
Ik heb dat naar Krakau verstuurd. Dus ik vertrouw dat een mooie bloemen waren en leuk verassing was. Het was een verjaardag cadeau -van 48 euro. De jarige was erg blij mee van de gekregen rozen.
Uitgebreid aanbod online van mooie bloemen. Bestelling online was vrij eenvoudig en in een veilige omgeving. Bloemen werden op tijd geleverd en vielen zeer in de smaak!
Een rijke bos bloemen ontvangen.
Ik had een vraag gesteld bij aankoop en ik die is per telefoon direct beantwoord. Bloemen waren erg mooi.
Ik bestel altijd bij Fleurop omdat ik weet dat de bloemen altijd top zijn!!
De bloemen waren niet op tijd geleverd. Moest zelf aan de ontvanger vragen of ze gekomen waren. De dag er na zijn ze pas na 15 uur af gegeven. Bijna 30 uur later. Ik kreeg een compensatie bon van 7,50 Weegt niet op tegen de kosten en moeite die gemaakt zijn in het uitzoeken wat er gebeurd was met mijn bestelling. Boeket was wel prachtig.
Goedemorgen, Dankjewel voor je beoordeling. Vervelend dat je bestelling een dag later is geleverd, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd met toelichting. Een fleurige groet, Team Fleurop
Bos is prachtig en blijft lang staan, maar 12 rozen (in een rozen bos) voor 30 euro vind ik buiten proportie
Beste Nadine, Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling. Ik heb je hierover een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Fleurop
Verschrikkelijke dienstverlening. Bijna 50 euro voor een maandboeket betaald; werd er een goedkoop en heel ander boeket toegestuurd! Zo wordt de klant ontzettend opgelicht! Slechte klantenservice, geen passende oplossing. Je bent gewoon je geld kwijt. Ik zal nooit meer iets bij dit bedrijf bestellen! Ik raad anderen aan dit ook niet te doen. Veel meer klanten zijn op deze wijze gedupeerd (zie Trustpilot Reviews).
Beste Magdalena, Wat vervelend dat je niet tevreden was over je bestelling. Ik heb je hier over een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Fleurop
Uiteindelijk is er op het bezorgadres een geweldige bos bloemen afgeleverd, er zaten zeker 22 verschillende verse bloemen in. Kunnen de Fransen nog wat van leren. Alleen kun je jammer genoeg niet, bijvoorbeeld, voor een levering in de ochtend of middag kiezen. Mijn bestelling werd na 18h bezorgd.
Prachtig veldboeket besteld. Kwam overeen met foto.
Een mooi kleurrijk boeket. Zou het zelf ook willen hebben. Daar word je blij van.
Goed
Beste Ben, Dank je wel voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bloemengroet een dag te laat bezorgd is, dat hoort natuurlijk niet! Je kunt daarover het beste telefonisch contact met ons opnemen op 0900 1501 (geen extra kosten aan verbonden), dan kunnen we het even voor je uitzoeken. Graag tot een volgende keer. Groetjes team Fleurop
De Schutterij 1
3905 PJ Veenendaal
Bekijk hier ons Thuiswinkel Reviews certificaat.
We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.