Filters

4

Communicatie en prijs vallen tegen

Ik schrok van de prijzen: een kerstster die hier nog geen 5 euro kost, kost zo'n 40 euro om in Australië te laten bezorgen. Vervolgens ontvang ik geen bericht over het al danniet bezorgd zijn, klantenservice meld mij desgevraagd dat jullie nog geen bericht hebben gehad vanuit Australië en dat ik een mail krijg als er bezorgd is. Eerstvolgende communicatie daarna is of ik review wil schrijven. Ik weet ook niet wat er dan uiteindelijk bezorgd is (geen foto gezien ofzo).

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
1

er is niet geleverd wat ik had besteld.

boeket fraai maar totaal niet wat ik had besteld, bovendien in plaats van bloemen erg veel groene takken .

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
1

Niet bezorgd

Geen correspondentie, welke winkel de opdracht gekregen heeft, en waarom er niet bezorgd is. Ik ga er van uit dat mijn geld teruggestort wordt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
7

Goede service

30 12 2021 2 boeketten besteld 1 voor m'n dochter en 1 voor m'n vrouw ik zal.u foto s sturen van 31 12 2021 beetje jammer dit mvg frans

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

In één woord fantastisch,ook volgens de ontvangsten.

Ik heb alleen maar goede ervaringen en snelle leveringen,zelfs naar Australië.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Supergoed!

Kon niet beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

mooi boeket, snelle service.

Ik kon snel terecht met het bestellen van een boeket. Gemakkelijk door het keuze menu en het werd mooi op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

De bestelling werd goed bezorgd.

Het boeket was mooi en de kaart was er netjes bij gedaan. Ook was het op tijd bezorgd. De ontvanger was er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Nice and quick service

Nice flowers, big variety , quick service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Mooi seizoensboeket en goede bezorgservice

Bezorger is twee keer langs gereden om boeket persoonlijk af te geven. Erg netjes. Fijn dat het ook tijdens lockdown mogelijk is om hier te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Goede keuzemogelijkheden

Vanuit buitenland geregeld alles duidelijk en prima geregeld. Familie erg blij met het bezorgde boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Mooie bloemen en snel bezorgd

Ondanks de drukke feestdagen werden de bloemen de volgende dag bezorgd. Het was een mooi boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

goede service

Nadat ik een fout telefoonnr van de geadresseerde opgaf, belde ik Fleurop: het nummer werd meteen aangepast, ik zag het veranderen in mijn bestelling. Ook kwam de bestelling precies op tijd. Over het boeket ben ik niet zo tevreden: het plaatje in mijn scherm was mooier. In het uiteindelijke boeket was maar een amarillis, de rest was groen; ik ben hierover teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtig boeket

Ik vond het wel prijzig, maar gelukkig was het Medium boeket met amaryllis erg mooi groot en vol. Keurig op tijd geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Wederom top service

Op 29 december 's-ochtends bloemen voor mijn tante besteld, 's-middags een mooie bos bloemen met kaartje afgeleverd. Ben zo blij me Fleurop. Ze leveren een top service. Dank jullie wel. Ik ga in 2022 nog meer bestellingen bij jullie plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
9

Schitterend boeket

M'n vriendin is er heel blij mee. Mooie grote rozen maar ook de paarse bloemen vindt ze ontzettend mooi. Ik zal zeker m'n vriendin in de toekomst vaker verrassen met een boeket via Fleurop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prima geregeld tevreden

Prima geregeld !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtig boeket en snelle levering

Er is een prachtig boeket bezorgd, snelle en correcte levering en dat voor een scherpe prijs! Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Helemaal goed!

Al vele tientallen jaren een vertrouwd gevoel....

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Prachtig boeket

Mijn vriedin was flabbergasted van het mooie boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Top service

Ik werd gebeld omdat sommigen bloemen uit mijn gekozen bouquet niet meer voorhanden waren. In overleg hebben we toch een mooie bouquet samen kunnen stellen, helemaal naar mijn wens. Het was alsof ik bij de bloemist in de winkel stond; uitstekend service! Met vriendelijke groet, Dominique van de Wall

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Klantvriendelijk en vlot

Vlotte verwerking. Handige website

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
10

Boven verwachting

Op de dag zelf besteld, en een paar uur later al bezorgd. Het boeket is nog mooier geworden dan verwacht en overtrof mijn verwachtingen ( aan de ontvanger een foto gevraagd). De ontvanger was er ook erg blij mee en vertelde mij “ wat een prachtig boeket het staat erg mooi”. Ik zal binnenkort weer gebruik maken van deze fantastische service. Helemaal in deze huidige tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
10

Alle beschenkten super gelukkig !

Hoe het boeket er uitzag kan ik niet zeggen, geen foto .. Maar de persoon die - na 1 maand coma door Corona ...! - het boeket ontvangen heeft, was versteld hoe prachtig het boeket was en verheugde zich er enorm over...!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
8

Kwaliteit goed, snel.

Heel tevreden met de service. Snel 3n goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket

Bedrijfsgegevens

De Schutterij 1

3905 PJ Veenendaal

0318 588 100

[email protected]

Over Fleurop Interflora Nederland BV

We luisteren, denken mee en zetten jouw woorden om in bloemen. Of je nou iemand wilt feliciteren, sterkte wilt wensen of gewoon zomaar. We helpen mensen om elkaar te steunen. Zich te uiten. Geliefd te voelen. Dat doen we al sinds 1921. Een magisch vak waar we trots op zijn. We bezorgen in heel Nederland. En in de rest van de wereld trouwens ook. Want overal zit een Fleurop bloemist. Jij bestelt jouw boeket, een bloemist in de buurt maakt en bezorgt het. Op een moment dat jij kiest. Altijd vers. Altijd geschikt met liefde, creativiteit en vakmanschap. Wij zijn Fleurop. En we staan voor je klaar. Fleurop Interflora Nederland BV is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn vele lokale vakbloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: betrouwbaarheid, vakmanschap, aandacht en empathie.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.