Ik kan mijn complimenten niet versturen jammer
Duidelijk site en perfecte nazorg!
Zie hierboven. Je kunt makkelijk een opdracht verstrekken en keuze maken uit boeketten die je middels een foto een indruk geven van wat het gaat worden en dat is zeer fijn. En vervolgens is het boeket netjes op tijd bezorgd. Ook de communicatie rondom een en ander verloopt goed, inclusief een bericht dat het boeket is bezorgd.
Voor eerste keer bloemen naar Belgie gestuurd. Spannend, maar alles goed verlopen.
Fantastische ervaring !! Top bedrijf , ga hier vaker me bloemen bestellen , zelfde dag nog geleverd toen k et bestelde , dat is top!!
Geweldig goede en snelle levering.
Goede service. Na telefonisch contact met de klantenservice, werd t foutje dat ik gemaakt, snel rechtgezet.
Grootte van boeket moeilijk in te schatten! Verder prima.
Ondanks niet geleverde fles wijn is dat na 1 telefoontje opgelost. Nog dezelfde dag geleverd aan het postadres met een extra bloemetje. Super!
Topklasse
Zeer goede service. Ontvanger was tijdens bezorging niet thuis. Zat een briefje in de brievenbus dat de ontvanger een nieuwe verse bos bloemen kon komen halen wanner het hun uitkwam.
‘S morgens besteld en ‘s middags bericht v d ontvanger met dank voor het mooie boeket, hoe mooi is dat
Veel keuze in boeketten, makkelijk bestel proces, snelle levering en een, en daar gaat het om, een prachtig boeket!
Makkelijk geregeld en duidelijke website!
Uitstekende service, mooi aanbod!
Bestellen bij Fleurop is heel makkelijk Kies je type boeket, keus uit 3 formaten Tekstveld max 200 tekens, zou graag meer tekst kwijt willen. Druk op estellen en betalen.. Bij bezorging krijg je netjes per mail dat de boeket is afgeleverd.
Snelle bezorging ,ik had een boeket laten bezorgen bij mijn vriendin ,ze was heel erg tevreden dankjewel !
Meer dan uitmuntend waar Greetz een puntje aan kan zuigen. Jullie authentieke formule via de lokale bloemist is nog steeds de beste.
Makkelijk en verse mooie boeketten
Een boeket alvast gestuurd naar mijn 91-jarige moeder, vooraf gaand aan een etentje. Boeket was echt SUPER ! Zelfs mijn moeder was super enthousiast en heeft nog even telefonisch een compliment gegeven aan de bloemist uit Hilversum. Kan de concurrent (Top bloemen) niet aan tippen.
Prachtige bloemen, mooi op tijd bezorgd en vriendelijke bezorger.
ik kan niet lezen wat de wordt gevraagd
prachtig ,snelle service mooie bloemen en niet echt duur .zeker een aanrader .
Heel goed verzorgt
er worden mooie bos bloemen bezorgd
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer