Filters

7

Mooie boeketten

Vond het lastig met de kaartjes, als je boeket uitzoekt en dat blijkt de serie gefeliciteerd te zijn en je wil iemand boeket sturen na het overlijden van echtgenoot zit er niet het kaartje bij wat je wil sturen, gefeliciteerd is dan niet zo geschikt 'n.l ook de andere opschriften konden niet. Ook de tekst kon ik niet terugvinden totdat de bestelling gedaan was. Je kan altijd terugkoppelen maar is gedoe

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Goede service en prettige medewerking

Ik had zelf een fout gemaakt en gevraagd dit te herstellen. Uiterst vriendelijk is dit opgepakt en er vindt een terugkoppeling plaats. Ook bij de levering ging het niet helemaal goed omdat er onduidelijkheid was met het adres. Werd uiterst adequaat opgelost.. dank voor de goede service en een echte aanrader om vaker gebruik te maken van jullie diensten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Top

Heel snel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Uitstekende service

Mooi boeket, tijdig geleverd. Werd gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Fleurop doet wat ze belooft

Voor mijn tante’s 90ste verjaardag had ik een bos rozen in verschillende kleuren besteld. Deze werd keurig op tijd bezorgd en mijn tante heeft me laten weten dat het de allermooiste bos was die ze had gekregen :-)!!!! Een mooier compliment was niet te bedenken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Een bestelling waarop je kunt vertrouwen.

De bloemen zijn mooi op tijd aangekomen. De ontvanger was er blij mee, maar ik weet niet hoe de bos eruit zag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

de ontvanger was er buitengewoon blij mee.

Geen foto gezien van het boeket, dus moeten we het doen met de enthousiaste reactie van de ontvanger

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Makkelijk bestellen, snelle bezorging, mooi boeket

Binnen drie uur na de bestelling boeket al afgeleverd in Italië!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Bloemen niet waar voor het geld

Zwaar teleurgesteld in de bloemist Pluk in Best die het bosje bloemen samenstelde met super veel groen en besjes :-( We hebben al een aantal keren online via Fleurop bloemen besteld (Eindhoven, Wassenaar, Muiden etc.) voor hetzelfde bedrag en die bouquetten waren veel groter en met vol met bloemen. De ontvanger moest het bouquet zelf ophalen, het werd niet eens nogmaals aangeboden of bij de buren afgeleverd. Pluk wilde het bouquet wel uitwisselen maar dat is niet de oplossing aangezien het bouquet al geleverd werd, het geld terug storten zou in dit geval de enigste optie voor ons zijn. Pluk is niet Fleurop-waardig! Met vriendelijke groeten Y. Biewenga

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Superservice

Afleveren was niet eenvoudig maar hij echt zijn best gedaan en uiteindelijk op de juiste plek afgeleverd. Compliment

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

top gedaan

het verliep allemaal erg soepel. En de bloemen waren mooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Ok

Boeket is beetje veel groen, had meer bloemen mogen zijn. Zeker gezien de hoge prijs. Ook was het niet mogelijk bij internationale bezorging te kiezen voor een formaat, maar een grootte beschikbaar. Wel mooi op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prachtig boeket!!

Snel bezorgd, en boeket was nog mooier dan op het getoonde plaatje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Geweldig!

Zeer goede service! Fleurop belde nog met extra informatie van de bloemist waardoor ik een nog beter toegespitst boeket kon laten bezorgen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Alles is prima en makkelijk gegaan.

Bloemen waren prachtig, het bloemstuk was zoals besteld. Makkelijk online te bestellen en keurig op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Simpel en snel

Bloemen afgeleverd in Alicante in Spanje. Een prachtige bos en op het juiste moment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Ben zeer tevreden met Fleurop

Ben zeer tevreden met de service van Fleurop, goede Qualität, groot sortiment en prijzen zijn ook niet te hoog, heb ditmaal vanuit Zwitserland besteld en dat ging helemaal goed. Duimen hoog

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Gemengd gevoel!

Goedemorgen! Als ik de foto bekijk, dan vindt ik € 28,40 in totaal wel heeeeel veel geld voor dit bosje groen! Toch jammer! De afhandeling is overigens prima! Groet, Carla Quast

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Fijne zaak om mee te werken.

Goede bloemen en vertrouwd adres. Wel erg ptijzig en de boeketten lijken in het echt kleiner dan op de site. Wel mooie frisse bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldige service

Ben uitstekend geholpen en hebben goed meegedacht. Kreeg op elke vraag een antwoordt. Mvg rebecca mast

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

top

Snelle levering,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Fleurop: Voor snelle bezorging van een boeketje.

Vandaag besteld en morgen een boeketje bezorgd waar je ook maar wilt. Prima en gemakkelijke website, prima assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Superleuk boeketje

Geweldig om een haast vergeten gebeurtenis (oeps) Voor mijn vrouw toch nog een plezierig moment te geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Goed, mooi en snel

Ik vind het een mooie uitkomst om iemand op afstand een boeket te geven. Een puntje van verbetering zou zijn is als het boeket bezorgd is dat je dan een melding krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Krystian

Ik ben erg blij. een vriend heeft me besteld. Dus de tweede is van haar. het was met haar hulp dat ik bloemen kon geven aan een mooie vrouw. u bent geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer