Vond het lastig met de kaartjes, als je boeket uitzoekt en dat blijkt de serie gefeliciteerd te zijn en je wil iemand boeket sturen na het overlijden van echtgenoot zit er niet het kaartje bij wat je wil sturen, gefeliciteerd is dan niet zo geschikt 'n.l ook de andere opschriften konden niet. Ook de tekst kon ik niet terugvinden totdat de bestelling gedaan was. Je kan altijd terugkoppelen maar is gedoe
Wat vervelend om te lezen dat je het een gedoe vond met de kaartjes, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben een groot assortiment met de kaartjes maar als je er niet uitkomt kun je ook telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt ons bereiken op 0900 1501 en dan helpen we je graag verder. Groetjes team Fleurop
Ik had zelf een fout gemaakt en gevraagd dit te herstellen. Uiterst vriendelijk is dit opgepakt en er vindt een terugkoppeling plaats. Ook bij de levering ging het niet helemaal goed omdat er onduidelijkheid was met het adres. Werd uiterst adequaat opgelost.. dank voor de goede service en een echte aanrader om vaker gebruik te maken van jullie diensten
Heel snel blij mee
Mooi boeket, tijdig geleverd. Werd gewaardeerd.
Voor mijn tante’s 90ste verjaardag had ik een bos rozen in verschillende kleuren besteld. Deze werd keurig op tijd bezorgd en mijn tante heeft me laten weten dat het de allermooiste bos was die ze had gekregen :-)!!!! Een mooier compliment was niet te bedenken!
De bloemen zijn mooi op tijd aangekomen. De ontvanger was er blij mee, maar ik weet niet hoe de bos eruit zag.
Geen foto gezien van het boeket, dus moeten we het doen met de enthousiaste reactie van de ontvanger
Binnen drie uur na de bestelling boeket al afgeleverd in Italië!
Zwaar teleurgesteld in de bloemist Pluk in Best die het bosje bloemen samenstelde met super veel groen en besjes :-( We hebben al een aantal keren online via Fleurop bloemen besteld (Eindhoven, Wassenaar, Muiden etc.) voor hetzelfde bedrag en die bouquetten waren veel groter en met vol met bloemen. De ontvanger moest het bouquet zelf ophalen, het werd niet eens nogmaals aangeboden of bij de buren afgeleverd. Pluk wilde het bouquet wel uitwisselen maar dat is niet de oplossing aangezien het bouquet al geleverd werd, het geld terug storten zou in dit geval de enigste optie voor ons zijn. Pluk is niet Fleurop-waardig! Met vriendelijke groeten Y. Biewenga
Beste Yolanda, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Afleveren was niet eenvoudig maar hij echt zijn best gedaan en uiteindelijk op de juiste plek afgeleverd. Compliment
het verliep allemaal erg soepel. En de bloemen waren mooi
Boeket is beetje veel groen, had meer bloemen mogen zijn. Zeker gezien de hoge prijs. Ook was het niet mogelijk bij internationale bezorging te kiezen voor een formaat, maar een grootte beschikbaar. Wel mooi op tijd bezorgd.
Snel bezorgd, en boeket was nog mooier dan op het getoonde plaatje.
Zeer goede service! Fleurop belde nog met extra informatie van de bloemist waardoor ik een nog beter toegespitst boeket kon laten bezorgen. Top!
Bloemen waren prachtig, het bloemstuk was zoals besteld. Makkelijk online te bestellen en keurig op tijd bezorgd
Bloemen afgeleverd in Alicante in Spanje. Een prachtige bos en op het juiste moment.
Ben zeer tevreden met de service van Fleurop, goede Qualität, groot sortiment en prijzen zijn ook niet te hoog, heb ditmaal vanuit Zwitserland besteld en dat ging helemaal goed. Duimen hoog
Goedemorgen! Als ik de foto bekijk, dan vindt ik € 28,40 in totaal wel heeeeel veel geld voor dit bosje groen! Toch jammer! De afhandeling is overigens prima! Groet, Carla Quast
Goede bloemen en vertrouwd adres. Wel erg ptijzig en de boeketten lijken in het echt kleiner dan op de site. Wel mooie frisse bloemen.
Ben uitstekend geholpen en hebben goed meegedacht. Kreeg op elke vraag een antwoordt. Mvg rebecca mast
Snelle levering,
Vandaag besteld en morgen een boeketje bezorgd waar je ook maar wilt. Prima en gemakkelijke website, prima assortiment.
Geweldig om een haast vergeten gebeurtenis (oeps) Voor mijn vrouw toch nog een plezierig moment te geven.
Ik vind het een mooie uitkomst om iemand op afstand een boeket te geven. Een puntje van verbetering zou zijn is als het boeket bezorgd is dat je dan een melding krijgt.
Ik ben erg blij. een vriend heeft me besteld. Dus de tweede is van haar. het was met haar hulp dat ik bloemen kon geven aan een mooie vrouw. u bent geweldig
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer