Makkelijk te kiezen en te verzenden, ben er tevreden over en mijn dochter die de bos bloemen kreeg was heel blij!
Als opdrachtgever weet je nooit of het een mooi boeket is geworden. Ook krijg je geen bericht van ontvangst. Tip: Wat zou het leuk zijn als jullie een foto met ontvangst berichtje zouden versturen naar de opdrachtgever.
1e bestelling in werkverband. Goed ervaring.
Prachtige boeket precies zoals staat vermeldt op de site. Snelle levering top
Ons rouwboeket was snel besteld en keurig afgeleverd op opgegeven adres, zag er verzorgd uit !!
Het bestellen ging gemakkelijk, maar de bos vond ik een beetje zuinig. Met bezorgkosten bijna €30 betaald.
Mooi boeket! Duidelijke communicatie Zeer tevreden
Zoals altijd weer goed geregeld, mooi boeket en snel geleverd.
Met spoed wilde ik bloemen laten bezorgen. Het was 13:45 en dezelfde middag werd de prachtige bos geleverd.
De bloemen zag der prachtig uit En optijd bezorgd.
Bloemen besteld op zaterdag en zouden maandag bezorgd worden, dit is niet gebeurt. Totaal geen communicatie van Fleurop, ik morst zelf gaan achterhalen of de bloemen waren bezorgd, slechte zaak en slechte service.
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Ik had een bestelling gedaan maar kreeg geen bevestiging en het geld was ook niet van mn rekening. Ik heb toen de volgende dat de bestelling opnieuw gedaan. Nu blijkt dat de eerste wel was doorgekomen en heb ik dus tweemaal besteld. Vroeger zou Fleurop contact hebben opgenomen maar nu laten ze je maar. Ook een bestelling eerder waar dan gezegd werd: sorry wij hebben de bloemen niet op de uitvaart kunnen laten bezorgen want de winkel was dicht doen me vermoeden dat Fleurop een heel ander bedrijf is geworden dan ik het me van vroeger herinner.
Beste Amanda, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Iemand heel blij gemaakt met heel mooi boeket.
Handige website, duidelijk proces. Zeer tevreden en onze vriend die aan zijn chemokuur begint, was ontroert. Dank je wel!
Bestellen gaat gemakkelijk en snel.
Goede service mooie bloemen
Netjes zoals afgesproken
Boeket was uitstekend op tijd en en heel erg mooi gemaakt.Zeker voor herhaling vatbaar!
Minpuntje is dat je als degene die bestelt en verstuurt niet precies ziet wat je geeft.
Eenvoudig te bestellen , te betalen. Tip zorg voor tracking wanneer boeket bezorgd wordt naast bevestiging als boeket is afgeleverd.
Snelle service en super mooie bloemen.
Bedankt
Bij het bestellen van een mooi boeket + flesje bubbels voor een bruidspaar, gaf het systeem aan dat het huisnummer onbekend was. Met een chat sessie is dit probleem perfect opgelost. Bruidspaar was bijzonder verrast met dit mooie boeket en de fles bubbels.
snel besteld...snel bezorgd .mooi boeket.
Regelmatig bestel ik via Fleurop en het gaat bijna altijd goed. Deze keer is een speciale instructie om geen gerbera's in het boeket te verwerken niet gevolgd. Spijtig.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer