.
De uitvoering was heel mooi, degene die het boeket kreeg was verrast en blij met dit mooie verjaardagsboeket.
Boeket (medium) was iets kleiner dan ik HD verwacht
Prachtig boeket.En keurig verzorgd afgeleverd.Heel attent met een handeling voor de verzorging .Kan helaas geen foto meesturen.Ik heb het boeket in Spijkenisse laten bezorgen.
Mooie boeketten maar prijs is zo hoog dat ik er alleen met bijzondere gelegenheden gebruik van maak.
Supersnelle service. Mooi product. Site wel omslachtig en snelle timeout. Kan beter
Vlotte en correcte levering van mooi boeket
Mooie bos s ochtends besteld en dezelfde dag keurig geleverd
Keurige terugkoppeling op mijn vergissing in bestelling. En erg vriendelijk. Fijn om zo te woord gestaan te worden.
Op een ochtend besteld, 2 uur later bezorgd...
Hele mooie bos en mooie vaas, schitterend cadeau.
Y
Het is heel fijn dat je zo een vers boeket bloemen naar het buitenland kan versturen!
Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Precies zoals op het voorbeeld was kreeg de ontvanger keurig op tijd haar boeket. En de keuze is enorm. Ik vind het wel jammer dat je voor een berichtje een kaart móet kopen; gewoon een klein eenvoudig bericht is -althans dat heb ik niet kunnen vinden- niet mogelijk. Dat voelt als geldklopperij. Hopelijk heb ik dat laatste mis. Maar verder: een aanrader!
Vroeg in de ochtend besteld, mooi optijd ontvangen thuis!
Altijd zo leuk om iemand aan de telefoon te krijgen die blij verrast is door mijn boeket. Dank voor jullie goede zorgen.
Het boeket dat ik aan een vriendin stuurde, leek geheel niet op wat ik had besteld. Fleurop heeft gelijk een goede oplossing gezocht, super,
Ik kon makkelijk en snel keuze voor boeket maken. Handig kaartje erbij laten maken met tekst. Ontvanger vond het een mooi boeket
Keurig verzorgd, en op tijd.
Prima zoals verwacht, bloemen zijn keurig op tijd op het juiste adres bezorgd.
xxx
Aantal uitgebloeide bloemen.
Beste Mirte, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
de ontvanger vond het een prachtig boeket; en daar gaat het om !
Het boeket was verpakt in zwart papier, heel mooi, maar daaromheen nog een dubbele laag plastic. Dat mag van mij achterwege blijven. Er is toch al veel te veel plastic in de wereld. Je kunt kiezen: wel of niet een kaartje. Ik stel voor ook een keuzemogelijkheid: wel of niet plastic.
Rouw boeket naar Frankrijk gestuurd. Was erg mooi en kon gelukkig snel
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer