Ik stuurde een prachtig plukboeket als bedankje naar iemand. De ontvanger was zeer verrast.
Mooi boeket en tijdig bezorgd.
Goed geregeld allemaal.
One line besteld en de volgende dag laten afleveren op een alleenstaand adres in Belgie. deze personen hebben mij een foto gestuurd dat het een geweldig mooi boeket was. Dus wij door de ontvanger en U bedankt voor de op tijd levering en kwaliteit. Ton.
mooi
Nog nooit problemen gehad. Top.
Had twee bossen besteld en met een redelijk prijs verschil De bossen waren zeer teleurgesteld Klein weinig volume Jammer
Er zijn veel boeketten om uit te kiezen, deze worden bezorgd door een lokale bloemist. Dus je helpt ook de lokale ondernemers. Tot 14.00 uur bestellen en diezelfde dag nog bezorgd. Echt top!
erg positief. Behoefte bestaat aan kleine boeketjes (zg, theeboeketjes).
Bestelling in Amsterdam ging erg goed! Mijn tante is erg blij met deze bos met bloemen en ze stuurde een foto. Ze ogen fantastisch!
Het kaartje met tekst was niet goed doorgekomen tijdens bestelling dus dit heb ik via email met klantenservice alsnog verstuurd. Deze tekst is kosteloos doorgegeven aan bloemist die het boeket verzorgde. Top!
‘s Morgens besteld en dezelfde dag in de middag nog bezorgd
De ontvangers waren en zijn nog steeds erg blij met het boeket. Allemaal soepel verlopen. Wel prijzig.
Alles was gewoon in orde
Vriendelijke bezorger. Bloemen zijn keurig bezorgd.
Het idee om bloemen te sturen via Fleurop leidde in 10 minuten tot keuze van een boeket lisianthus. Even nagedacht over de prijs. Maar een vlucht naar Portugal is vele malen duurder en voor het milieu minder goed. De volgende dag was het boeket al geleverd. De foto die wij ervan kregen was meer dan wij hadden verwacht. Kortom Top!!
Prima!
Snelle bezorgservice (zelfde dag nog) en veel keuze. Ik vind de bossen incl verzendkosten wel behoorlijk prijzig en ik vond het jammer dat ik geen ontvangstbevestiging kreeg (wanneer de bos bezorgd is).
Fijn he zo'n snelle bezorging ;-). Wij sturen altijd een bevestiging van bezorging, kijk even bij je spam of die niet daar beland is. Anders even bellen naar onze klantenservice op 0900 1501, die helpen je graag.
Plant besteld en het was volgende dag netjes bezorgd
Paar uur na bestellen was het al binnen. Medium size besteld maar was heel groot!
Een mooi herfstig boeket besteld met als hoop "dat het net is zoals het plaatje". En die hoop is waargemaakt. Wel aan de prijs, maar het is het waard.
Het was het juiste boeket om iemand te verrassen die net als een van de beste uit de triatlon terug kwam!
Mijn dochter was erg blij met haar herfstboeket!Het zag er fantastisch uit.
Mijn man is eerder dit jaar overleden. Ik had op onze trouwdag een bos bloemen besteld. En als ik ernaar keek, werd ik een beetje blij. Bloemen kunnen ook troosten!
2 ernstig zieke tantes blij gemaakt met een prachtig boeket. Nu in deze tijd kunnen we elkaar niet zien ivm alle risico's die dat met zich meebrengen. Maar door jullie boeketten hebben wij ze wel kunnen laten weten dat we aan hen denken
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer