Filters

10

Prachtig bedank boeket

Ik stuurde een prachtig plukboeket als bedankje naar iemand. De ontvanger was zeer verrast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket en tijdig bezorgd.

Mooi boeket en tijdig bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Boeket zag er prima uit.

Goed geregeld allemaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldigbetrouwbaar

One line besteld en de volgende dag laten afleveren op een alleenstaand adres in Belgie. deze personen hebben mij een foto gestuurd dat het een geweldig mooi boeket was. Dus wij door de ontvanger en U bedankt voor de op tijd levering en kwaliteit. Ton.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

fantastisch

mooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prima

Nog nooit problemen gehad. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
2

Tegenvallend

Had twee bossen besteld en met een redelijk prijs verschil De bossen waren zeer teleurgesteld Klein weinig volume Jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Ruime keuze en fijne service

Er zijn veel boeketten om uit te kiezen, deze worden bezorgd door een lokale bloemist. Dus je helpt ook de lokale ondernemers. Tot 14.00 uur bestellen en diezelfde dag nog bezorgd. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima. Brede keus en snelle service. Toegankelijke website.

erg positief. Behoefte bestaat aan kleine boeketjes (zg, theeboeketjes).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig!

Bestelling in Amsterdam ging erg goed! Mijn tante is erg blij met deze bos met bloemen en ze stuurde een foto. Ze ogen fantastisch!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie boeketten en goede klantenservice!

Het kaartje met tekst was niet goed doorgekomen tijdens bestelling dus dit heb ik via email met klantenservice alsnog verstuurd. Deze tekst is kosteloos doorgegeven aan bloemist die het boeket verzorgde. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Prachtige bloemen

‘s Morgens besteld en dezelfde dag in de middag nog bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Zeer positieve reacties van de ontvanger!

De ontvangers waren en zijn nog steeds erg blij met het boeket. Allemaal soepel verlopen. Wel prijzig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Dik in orde

Alles was gewoon in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Keurig bezorgd. Mooi boeket

Vriendelijke bezorger. Bloemen zijn keurig bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top!!!

Het idee om bloemen te sturen via Fleurop leidde in 10 minuten tot keuze van een boeket lisianthus. Even nagedacht over de prijs. Maar een vlucht naar Portugal is vele malen duurder en voor het milieu minder goed. De volgende dag was het boeket al geleverd. De foto die wij ervan kregen was meer dan wij hadden verwacht. Kortom Top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Snelle service! En tevreden ontvanger van cadeau gegeven boeket.

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Snelle service, wel prijzig

Snelle bezorgservice (zelfde dag nog) en veel keuze. Ik vind de bossen incl verzendkosten wel behoorlijk prijzig en ik vond het jammer dat ik geen ontvangstbevestiging kreeg (wanneer de bos bezorgd is).

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Snelle service en alles goed verpakt perfect

Plant besteld en het was volgende dag netjes bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Grote bos!

Paar uur na bestellen was het al binnen. Medium size besteld maar was heel groot!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super goed geregeld!

Een mooi herfstig boeket besteld met als hoop "dat het net is zoals het plaatje". En die hoop is waargemaakt. Wel aan de prijs, maar het is het waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

De ontvanger was heel blij verrast. “Een super boeket” zoooo mooi!

Het was het juiste boeket om iemand te verrassen die net als een van de beste uit de triatlon terug kwam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Hele goed service!

Mijn dochter was erg blij met haar herfstboeket!Het zag er fantastisch uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Hartverwarmende bos

Mijn man is eerder dit jaar overleden. Ik had op onze trouwdag een bos bloemen besteld. En als ik ernaar keek, werd ik een beetje blij. Bloemen kunnen ook troosten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtige boeketten en Super snelle levering

2 ernstig zieke tantes blij gemaakt met een prachtig boeket. Nu in deze tijd kunnen we elkaar niet zien ivm alle risico's die dat met zich meebrengen. Maar door jullie boeketten hebben wij ze wel kunnen laten weten dat we aan hen denken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer