2 ernstig zieke tantes blij gemaakt met een prachtig boeket. Nu in deze tijd kunnen we elkaar niet zien ivm alle risico's die dat met zich meebrengen. Maar door jullie boeketten hebben wij ze wel kunnen laten weten dat we aan hen denken
Mooi boeket en precies op goed moment bezorgd !
Prachtig boeket voor een diamanten huwelijk in het buitenland laten bezorgen.
Heel graag zou ik anno 2021 een foto per e-mail willen ontvangen van het door mij gekochte boeket net voordat deze worst afgeleverd, Dit zou fantazijn eigenlijk voor een paar reden: als ik bijvoorbeeld de samenstelling kan zien heb ik gesprekstof als ik een bedankt telefoontje krijgt van dr ontvangende persoon en kan ik eventueel aanraden waar deze mooi zou staan in de huiskamer bijvoorbeeld! Met vriendelijke groeten Mark Lasseter
Voor een collega een boeket besteld. Ze was er heel blij mee. Deed haar goed. Het boeket zag er mooi uit en had mooie roze kleuren. Er zaten veel verschillende soorten bloemen in. Een mooi boeket die troost.
Goede kwaliteit bloemen, netjes op tijd afgeleverd. Duidelijke communicatie en facturatie
Ontvanger was niet thuis. Boeket was voor de deur neergezet. Op zich geen probleem.
correct en professioneel mooi boeket
Bestellen voor buitenland is en blijft een gok. Vooral omdat je weet dat het hier in Nederland goed is. Maar in new zealand kunnen ze ook mooie boeketten maken. Wist niet zeker of het allemaal zou lukken,alles moest anders ingevuld worden.(adres) Maar het was perfect gegaan . Volgende keer ga ik het zeker weer doen,een bloemetje is toch leuker dan een kaartje .
Is nog nooit fout gegaan en zi hoort het ook.
Makkelijk bestellen om op afstand het juiste gebaar te kunnen maken
Super dat je sochtends bestelt en dat t s avonds al gelevetd kan worden in heel nederlabd!
Top service, snel en een mooi boeket dat lang goed blijft! Om 9 uur besteld , voor 12 uur bij de ontvanger thuis!
De site is makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Een goede kwaliteit/prijs verhouding en mooi op tijd bezorgd! Ik ben dik tevreden over de geleverde service! .
Kiezen van een foro is moeilijk. Maar mijn bestelling is zijn waarde zoals besteld prima uitgevoerd.
Goede service en goede kwaliteit bloemen. Ontvanger niet thuis, briefje u kunt morgen een vers boeket komen uitzoeken. Zeer klantvriendelkijk.
Plezierig
Makkelijk besteld en op tijd afgeleverd
Bloemen snel en op tijd geleverd
Herfstboeket besteld. Dat ging allemaal prima. Boeket op tijd geleverd, zag er best mooi uit, veel verschillende bloemen in geel/oranje/rood-tinten met vultakken, maar mijn minpuntje is toch de verdeling in kleuren: vanaf de ene helft lijkt het een rood/oranjeboeket, de andere kant overheerst het geel. Dat zou meer gemengd moeten zijn, want het was opvallend.
Makkelijk om te bestellen en een hele blije ontvanger
Boeket en bezorging uitstekend.
Overzichtelijk internetsite met heel veel keuze, ook in grote van het boeket. Op zondag besteld en maandag keurig afgeleverd bij de jarige, die er super blij mee is!
Netjes op de aangegeven datum een prachtige bos bloemen geleverd in de middag.
Ik was aan de late kant met bloemen bestellen en nog net op tijd voor dezelfde dag bezorging. Ik woon in het buitenland, dus groot tijdsverschil. Binnen twee uur was de bos bloemen bezorgd.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer