Filters

10

Prachtige boeketten en Super snelle levering

2 ernstig zieke tantes blij gemaakt met een prachtig boeket. Nu in deze tijd kunnen we elkaar niet zien ivm alle risico's die dat met zich meebrengen. Maar door jullie boeketten hebben wij ze wel kunnen laten weten dat we aan hen denken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Super boeket

Mooi boeket en precies op goed moment bezorgd !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een mooi boeket op het juiste moment in het buitenland bezorgd!

Prachtig boeket voor een diamanten huwelijk in het buitenland laten bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

goed

Heel graag zou ik anno 2021 een foto per e-mail willen ontvangen van het door mij gekochte boeket net voordat deze worst afgeleverd, Dit zou fantazijn eigenlijk voor een paar reden: als ik bijvoorbeeld de samenstelling kan zien heb ik gesprekstof als ik een bedankt telefoontje krijgt van dr ontvangende persoon en kan ik eventueel aanraden waar deze mooi zou staan in de huiskamer bijvoorbeeld! Met vriendelijke groeten Mark Lasseter

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Snelle bezorgd en mooi boeket

Voor een collega een boeket besteld. Ze was er heel blij mee. Deed haar goed. Het boeket zag er mooi uit en had mooie roze kleuren. Er zaten veel verschillende soorten bloemen in. Een mooi boeket die troost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goede kwaliteit bloemen, netjes op tijd afgeleverd

Goede kwaliteit bloemen, netjes op tijd afgeleverd. Duidelijke communicatie en facturatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Prima

Ontvanger was niet thuis. Boeket was voor de deur neergezet. Op zich geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

correct en professioneel

correct en professioneel mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Buiten gewoon goed

Bestellen voor buitenland is en blijft een gok. Vooral omdat je weet dat het hier in Nederland goed is. Maar in new zealand kunnen ze ook mooie boeketten maken. Wist niet zeker of het allemaal zou lukken,alles moest anders ingevuld worden.(adres) Maar het was perfect gegaan . Volgende keer ga ik het zeker weer doen,een bloemetje is toch leuker dan een kaartje .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima

Is nog nooit fout gegaan en zi hoort het ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snel en ednvoudig het gewenste effect

Makkelijk bestellen om op afstand het juiste gebaar te kunnen maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima, dezelfde dag nog geleverd!

Super dat je sochtends bestelt en dat t s avonds al gelevetd kan worden in heel nederlabd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Top service

Top service, snel en een mooi boeket dat lang goed blijft! Om 9 uur besteld , voor 12 uur bij de ontvanger thuis!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

DDe ontvanger was erg blij met het prachtige boeket!

De site is makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Een goede kwaliteit/prijs verhouding en mooi op tijd bezorgd! Ik ben dik tevreden over de geleverde service! .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfect zoals afgesproken online.

Kiezen van een foro is moeilijk. Maar mijn bestelling is zijn waarde zoals besteld prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

uitstekend

Goede service en goede kwaliteit bloemen. Ontvanger niet thuis, briefje u kunt morgen een vers boeket komen uitzoeken. Zeer klantvriendelkijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Goede kwaliteit en bezorging

Plezierig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Boeket uitstekend

Makkelijk besteld en op tijd afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie kwalitatieve bos bloemen

Bloemen snel en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

wel goed, geen topper

Herfstboeket besteld. Dat ging allemaal prima. Boeket op tijd geleverd, zag er best mooi uit, veel verschillende bloemen in geel/oranje/rood-tinten met vultakken, maar mijn minpuntje is toch de verdeling in kleuren: vanaf de ene helft lijkt het een rood/oranjeboeket, de andere kant overheerst het geel. Dat zou meer gemengd moeten zijn, want het was opvallend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top!

Makkelijk om te bestellen en een hele blije ontvanger

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Meer dan tevreden.

Boeket en bezorging uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super!!

Overzichtelijk internetsite met heel veel keuze, ook in grote van het boeket. Op zondag besteld en maandag keurig afgeleverd bij de jarige, die er super blij mee is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie bos bloemen geleverd

Netjes op de aangegeven datum een prachtige bos bloemen geleverd in de middag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snel bezorgd en prachtige bos

Ik was aan de late kant met bloemen bestellen en nog net op tijd voor dezelfde dag bezorging. Ik woon in het buitenland, dus groot tijdsverschil. Binnen twee uur was de bos bloemen bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer