Super service en een prachtig boeket!
Snel en goed te regelen via de site
Enige punt is dat ik niet weet hoe de kwaliteit van het boeket is, maar ik ga ervan uit dat bloemisten die via Fleurop leveren ook goede kwaliteit leveren.
Goeie service niks om op aan te merken. Volgende keer weer.
Afspraken allemaal nagekomen. Prachtig boeket.
De ontvanger was heel blij!! Prachtig boeket!
Makkelijk bestellen, mooi boeket
Het bestelproces is snel en overzichtelijk, voldoende keuze passend voor elke gelegenheid (in mijn geval geboorte van kind). Ik kon de bestelling laten bezorgen op het tijdstip van mijn voorkeur, dat was voor mij ook heel belangrijk.
Boeket is samengesteld en volgens belofte afgeleverd. Ik vind 't wel een dure actie, prijs versus kwaliteit boeket niet helemaal in evenwicht.
Kreeg goed hulp bij het invullen van de gegevens van de ontvanger in USA En de mail dat de bezorging was afgeleverd wordt zeer gewaardeerd
Snel geleverd en een mooi boeket
Vroeg besteld en voor 12 uur al bij die persoon in huis, heel blij mee.... bos zag er ook prachtig uit!
Heel mooi boeket en goede klantenservice.
Zeer makkelijk om een mooie bos bloemen te sturen.
Bloemen besteld voor trouwdag het kwam op tijd en ze waren erg mooi
Fijn dat dezelfde dag nog geleverd word en dan ook nog met een super mooi boeket.
Mooie bloemen, snelle bezorging
Netjes en goed geleverd
Helaas niet zoals beloofd op de verjaardag bezorgd... Over het boeket zeer tevreden.
Het is goed geregeld en een mooie bos bloemen.
Mooie boeketten, snelle levering en goede feedback bij aflevering bij de buren!
Voor herhaling vatbaar
Troostrijk en content
Very bad experience. I bought flowers for my wife (wedding anniversary) and opted for the same-day delivery option, but the flowers didn't arrive -- I got an email saying that "unfortunately, the receiver was not at home". However, we were both at home and nobody has rang the bell nor called us (they had our two mobile numbers) or left a message. Result: anniversary without flowers. Fun fact: they didn't arrive the following day either. Never again.
Dear Sandro, Thank you for your review on Kiyoh. I have sent you an email with an explanation. Yours sincerely,
Dat was echt vlug! Anderhalf uur eerder de bloemen met kaart besteld en even later al in huis! En nog een hele mooie bos ook nog! Ben heel tevreden! Het gebruiksgemak van de kaart schrijven vond ik niet heel fijn. Is echt ff zoeken hoe dat werkt.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer