Filters

10

Nette aflevering

Prettige website, makkelijk te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een verse bos voor mijn vrienden die niet thuis waren

Wat een service: na wat pogingen om de eerste bos af te leveren blijkt dat Fleurop een nieuwe bos leverde toen mijn vrienden op vakantie bleken. Ik kreeg alsnog een foto met een grote glimlach!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima

Nadat in eerste instantie de bonbons niet meegeleverd waren en ik hierover reclameerde werden deze de volgende dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Mooie bos bloemen, maar de afwerking van de bestelling moet iets beter

Mooie bos bloemen. Helaas zat er geen voeding bij voor de bloemen, wat toch wel verwacht mag worden van een bos van ruim 60 euro, waardoor de levensduur beperkt wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prefect

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Ok

Over het algemeen vind ik zelfs de kleine bosjes bloemen behoorlijk gul gevuld, maar de laatste keer was het een karig bosje. Komt zeker omdat het herfst is ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top

Condoleance bestelling gedaan vanuit Nederland voor adres in België, en deze zou officieel pas maandag bezorgd kunnen worden aangezien ik niet tijdig had besteld. Ik wilde deze eigenlijk zaterdag nog laten bezorgen. Ik werd gebeld en jullie medewerker ging kijken wat ze nog kon doen, en ze heeft echt haar best gedaan om dit alsnog voor elkaar te krijgen, waarvoor enorm dank !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

s morgens een bloemetje bedacht s middags door fleurop gebracht.

Ik kon zelf door ziekte niet naar de verjaardag. Na overdenking toch besloten om bloemen te sturen. Maarja wie levert dezelfde dag. Ik zocht Fleurop op de site op, en was heel blij met die keuze. De jarige kreeg een prachtig mooi boeket. Blij en enthousiast stuurde zij een foto naar mij toe. En ik was zo trots en tevreden dat zij zo n mooi boeket van mij heeft ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima service

Ik was te snel geweest en daardoor kon ik mijn fleurop bon niet meer verzilveren en heb de bestelling gewoon betaald. Na contact en uitleg van de klantenservice heb ik een nieuwe bestelling geplaatst en de andere geannuleerd. Ditmaal wel met de bon “betaald” en het reeds betaalde bedrag is netjes en snel teruggestort door fleurop! Bedankt voor de service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prachtige bos bloemen op de juiste tijd bezorgd.

Makkelijk te bestellen, snelle levering en een mooie bos bloemen. Verschillende bloemen die een wilde, maar toch goed bij elkaar passende uitstraling hebben. Een zonnebloem hangt helaas al snel slap, maar de rest van de bos staat (net zoals eerder) vol in bloei.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Betrouwbaar

Gemakkelijk te bestellen en betrouwbaar in de aflevering. Alleen zijn de bemiddelings- of administratiekosten redelijk aan de prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Gemakkelijk en goed !

Bestellen is eenvoudig. Levering zou de volgende dag gebeuren. Ik heb dit wel zelf bij de geadresseerde nagevraagd. Een berichtje dat de bloemen inderdaad bezorgd zijn, zou wel fijn zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prima service

Prima boeket. Ook fijn contact met klantenservice tijdens het bestelproces.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Heldere duidelijke website

Heldere website

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Bloemen niet bezorgd

Ik had bloemen voor een verdrietige gebeurtenis willen laten bezorgen. Ze zijn niet aangekomen, niet bij buren, geen kaartje in de brievenbus Bij navraag bij Fleurop moest diegene voor wie de bloemen bestemd waren zelf de bloemist bellen om een afspraak voor nieuwe bezorging te maken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

keurig op tijd en volgens afbeelding gebonden

Het boeket is keurig op tijd geleverd en geheel identiek aan de afbeelding op de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Top service

Boeket mooi aangepast aan de opmerking die ik erbij had gezet. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket!

Mooie bloemen, snelle bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prima ervaring

De bloemen kwamen op tijd aan in Amerika en het kwam aardig overeen met de foto van de bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Superblij met Fleurop

Ik was op vakantie in buitenland en had snel iets nodig om een vriendin te verrassen. Gelukkig kon ik op zaterdagochtend bij Fleurop bloemen bestellen en zaterdagmiddags waren ze al bezorgd. Ik kreeg er een foto van van mijn vriendin en het was een supermooi boeket! Ik hoop dat ze lang zullen blijven staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super service van de "chat"medewerkster

Snel geregeld via internet, vragen heb ik via de chat gedaan en de mevrouw heeft ons snel en accuraat geholpen. best belangrijk voor een rouwboeket . Bedankt daarvoor. Het wordt vandaag bezorgd, gaat om een middel biedermeier. Ik heb verder geen info van de bezorging, daar dit elders in het land is bij kennissen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Mooie bloemen, jammer dat de ontvanger ze zelf moest ophalen

Bestellen gaat behoorlijk gemakkelijk, al zijn er nog verschillende verbeteringen aan de site door te voeren. Bloemen zijn mooi. Levering was lastig. Ontvanger was niet thuis en kon ze een dag later zelf ophalen. Dit terwijl er veel gelegenheid was de bloemen achter te laten bij de woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Betrouwbaar.

Gekozen voor Fleurop omdat het al zo lang bekend staat. Ik durfde niet (online) ergens anders te bestellen. Rouwboeket was mooi en snel geleverd maar ik vind de prijs voor het boeket wel aan de hoge kant. Kaartje erbij vond ik niet mooi. Rust zacht en alle namen stond allemaal achter elkaar als in één zin. Jammer. Maar zoals gezegd, makkelijk en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Uitstekend

Uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig goed

Alles ging perfect, niets negatiefs kunnen vinden. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer