Filters

10

Makkelijk te bestellen en een goede service.

via de site een ruime keuze in boeketten en prijs. In makkelijke stappen heb je zo je boeket besteld. En als het is afgeleverd krijg je weer een mailtje. Super makkelijk en goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Snelle levering en met een prachtig verrassingsboeket!!

Fleurop doet wat ze belooft! Heb om 11 uur een verrassingsboeket besteld en 's-middags was het al bij bij mijn schoondochter in Italië afgeleverd en het boeket had de tinten waarom ik had gevraagd en met het kaartje met mijn tekst. Echt top Fleurop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Uitstekend

Verrassend snel bezorgd, fijn te weten! Alleen wil ik als tip meegeven dat op het kaartje een emoticon niet kan worden ingegeven, waardoor de bestelling haperde. Wellicht handig om dit bij de invulinstructies te vermelden. Kostte ons tijd en gafverwarring waardoor we er rekening mee hielden dat het boeket wellicht niet zou arriveren die dag. Gelukkig gebeurde dat wel. Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Mooie bos op tijd geleverd

De ontvangers van de bos waren er blij mee. Zelf vond ik de bos wat magertjes voor de bijna 30 euro die ik er voor neertellen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

geweldig service

Als je iets voor een ander besteld, is het altijd de vraag of de ander t mooi vindt n of t is zoals ik het op het plaatje zag. Ik kreeg een foto van de ontvanger, prachtig, mooie samenstelling, met liefde voor t vak gemaakt. Dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Snel makkelijk en goede survice

In een dag bezorgd in noorwegen top kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Mijn zus was superblij met haar mooie boeket bloemen.

Het is allemaal goed en vlot verlopen en het was een prachtig boeket.Dank je wel Fleurop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Bedankt!

Fijn dat wanneer het er echt om doet, dan ook snel een boektje kan geleverd worden. De dag zelf nog! Heel fijn. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima service en een mooi boeket geleverd!

Prima service en een mooi boeket geleverd. Gemak dient de mens, bestellen via Fleurop is zeker een gemak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Ander boeket

Ik begrijp dat het boeket niet hetzelfde kan zijn als de foto maar het boeket was bijna totaal anders qua opzet, volume en bloemen. Voor die prijs (maandboeket oktober middel €32) kan ik een mooi en vol boeket kopen. Het viel mij tegen maar de ontvangers weten uiteraard niet wat ik besteld heb.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Prachtige bloemen, snelle service,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijk bestellen, groot plezier voor de ontvanger!

De fleurop site werkt heel gemakkelijk. En de ontvanger van een mooi boeket is superblij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Het boeket is keurig verzorgd en op tijd afgeleverd

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
5

Dubbel

Alles makkelijk te bestellen. Boeket en bonbon,'s van goede kwaliteit. Maar erg slordig dat alles 1 dag tevroeg bij de jarige werd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Bloemen van slechte kwaliteit

Mijnmoeder was teleurgesteld in deze bos bloemen, qua kwaliteit en opmaak

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Niet bezorgd

Mijn boeket is niet eens afgeleverd en na contact op te nemen hierover kreeg ik een reactie van. Hier heb je het nummer van de bloemist, succes ermee! Niet bepaald een aanrader.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
3

Levering en karig bosje bloemen voor het geld

Ik had graag het moment van levering willen kunnen selecteren. Op het moment van bezorging was de jarige niet thuis. Daarnaast vond ik voor 44 Eur het boeket karig. Bij de bloemist krijg ik voor de helft van het geld een soortgelijke boeket.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Ik heb uitstekende ervaring met Fleurop!

Of mijn bestelde bloemen nu naar het buitenland moeten of hier in Nederland blijven, het boeket ziet er goed uit en wordt op tijd bezorgd. I.g.v. Afwijkingen werd ik hierover opgebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Gebruiksvriendelijk en helder

Een mooi boeket (en precies wat ik verwachtte) op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Makkelijk te bestellen

Bloemetje besteld voor mijn lieve jarige tante. Makkelijk om te bestellen, mooi boeket ontvangen door mijn tante. Gisteren besteld, dag erna bezorgd! Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima service. Mager boeket.

Prima service. Het boeket was wel erg mager.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Frisse bos bloemen op tijd bezorgd

Ik vind het wel vrij duur voor wat je krijgt Voor n gemiddelde bos die ik besteld had vond ik de bos beetje klein. Voor de rest wel wat ik besteld had en vers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
7

Duur, maar wel snel

Ik had rond 11.30u bloemen besteld en in de middag rond 15u zijn ze bezorgd. Goede service. Ik vind het wel duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Goede service

Ik ben op vakantie in Nieuw Zeeland en was dus niet in staat om naar mijn zus haar verjaardag te gaan. Ik bestelde een boeket bloemen. Zij waren netjes bezorgd op tijd. En waren volgens zeggen er mooi. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig!

Ik woon in Nieuw Zeeland en door de Covid situatie is n kado sturen niet gemakkelijk. Ik ben niet de jongste meer dus via internet iets bestellen is iets nieuws voor mij. Mijn tante was zo blij met de bos die jullie gestuurd hebben dus super bedankt. Ciska

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer