via de site een ruime keuze in boeketten en prijs. In makkelijke stappen heb je zo je boeket besteld. En als het is afgeleverd krijg je weer een mailtje. Super makkelijk en goed geregeld.
Fleurop doet wat ze belooft! Heb om 11 uur een verrassingsboeket besteld en 's-middags was het al bij bij mijn schoondochter in Italië afgeleverd en het boeket had de tinten waarom ik had gevraagd en met het kaartje met mijn tekst. Echt top Fleurop!
Verrassend snel bezorgd, fijn te weten! Alleen wil ik als tip meegeven dat op het kaartje een emoticon niet kan worden ingegeven, waardoor de bestelling haperde. Wellicht handig om dit bij de invulinstructies te vermelden. Kostte ons tijd en gafverwarring waardoor we er rekening mee hielden dat het boeket wellicht niet zou arriveren die dag. Gelukkig gebeurde dat wel. Fijn!
De ontvangers van de bos waren er blij mee. Zelf vond ik de bos wat magertjes voor de bijna 30 euro die ik er voor neertellen.
Als je iets voor een ander besteld, is het altijd de vraag of de ander t mooi vindt n of t is zoals ik het op het plaatje zag. Ik kreeg een foto van de ontvanger, prachtig, mooie samenstelling, met liefde voor t vak gemaakt. Dank daarvoor.
In een dag bezorgd in noorwegen top kwaliteit
Het is allemaal goed en vlot verlopen en het was een prachtig boeket.Dank je wel Fleurop.
Fijn dat wanneer het er echt om doet, dan ook snel een boektje kan geleverd worden. De dag zelf nog! Heel fijn. Bedankt!
Prima service en een mooi boeket geleverd. Gemak dient de mens, bestellen via Fleurop is zeker een gemak!
Ik begrijp dat het boeket niet hetzelfde kan zijn als de foto maar het boeket was bijna totaal anders qua opzet, volume en bloemen. Voor die prijs (maandboeket oktober middel €32) kan ik een mooi en vol boeket kopen. Het viel mij tegen maar de ontvangers weten uiteraard niet wat ik besteld heb.
Prachtige bloemen, snelle service,
De fleurop site werkt heel gemakkelijk. En de ontvanger van een mooi boeket is superblij!
Goede service
Alles makkelijk te bestellen. Boeket en bonbon,'s van goede kwaliteit. Maar erg slordig dat alles 1 dag tevroeg bij de jarige werd bezorgd.
Beste John Abbes, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit zo mis is gegaan, onze excuses hiervoor. Dit kan niet de bedoeling zijn. Fijn dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Fleurop Klantenservice
Mijnmoeder was teleurgesteld in deze bos bloemen, qua kwaliteit en opmaak
Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Ik lees dat je moeder teleurgesteld is in het boeket, dit vind ik erg jammer. Ik heb je een mail gestuurd met daarin een toelichting. Met vriendelijke groet, Fleurop
Mijn boeket is niet eens afgeleverd en na contact op te nemen hierover kreeg ik een reactie van. Hier heb je het nummer van de bloemist, succes ermee! Niet bepaald een aanrader.
Ik had graag het moment van levering willen kunnen selecteren. Op het moment van bezorging was de jarige niet thuis. Daarnaast vond ik voor 44 Eur het boeket karig. Bij de bloemist krijg ik voor de helft van het geld een soortgelijke boeket.
Beste Raoul, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je niet tevreden bent, dit is niet de bedoeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd en zien jouw reactie hierop graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Nederland BV
Of mijn bestelde bloemen nu naar het buitenland moeten of hier in Nederland blijven, het boeket ziet er goed uit en wordt op tijd bezorgd. I.g.v. Afwijkingen werd ik hierover opgebeld.
Een mooi boeket (en precies wat ik verwachtte) op tijd bezorgd
Bloemetje besteld voor mijn lieve jarige tante. Makkelijk om te bestellen, mooi boeket ontvangen door mijn tante. Gisteren besteld, dag erna bezorgd! Top service
Prima service. Het boeket was wel erg mager.
Ik vind het wel vrij duur voor wat je krijgt Voor n gemiddelde bos die ik besteld had vond ik de bos beetje klein. Voor de rest wel wat ik besteld had en vers.
Ik had rond 11.30u bloemen besteld en in de middag rond 15u zijn ze bezorgd. Goede service. Ik vind het wel duur.
Ik ben op vakantie in Nieuw Zeeland en was dus niet in staat om naar mijn zus haar verjaardag te gaan. Ik bestelde een boeket bloemen. Zij waren netjes bezorgd op tijd. En waren volgens zeggen er mooi. Bedankt
Ik woon in Nieuw Zeeland en door de Covid situatie is n kado sturen niet gemakkelijk. Ik ben niet de jongste meer dus via internet iets bestellen is iets nieuws voor mij. Mijn tante was zo blij met de bos die jullie gestuurd hebben dus super bedankt. Ciska
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer