Alles is super geregeld
Mooie bos bloemen op tijd geleverd bij de bestemde persoon.
Ik wil als tip meegeven dat het misschien handig is om een sms'je/ Whatsappje te versturen als het cadeau is afgegeven.
Duidelijke site om te bestellen, bloemen zijn op tijd bezorgd bij een oude tante. Ze was er erg blij mee. Genoeg keuze uit kaartjes.
Boeket was bij buren afgegeven i.v.m. niemand thuis. Werd daar netjes over geïnformeerd. De reactie van de ontvangster was zeer positief.
Goede service en op tijd bezorgd
Een boeket bestellen ging makkelijk. Het boeket dat ik verstuurd had, kwam zeker overeen met de foto op de site van Fleurop.
Ik was vergeten de juiste bezorgdatum door te geven. Dit is na vriendelijk chat contact heel gemakkelijk gewijzigd in de juiste datum.
uitstekend volgens afspraak bezorgd
ik bestel met enige regelmaat bloemen via jullie het zij persoonlijk R.M de Wit ,hetzij via mijn bedrijven Terranova Holding BV en Elephant Parade International BV. Tot op heden altijd naar grote tevredenheid, deze keer echt een armzalig boeket met veel groen ,besjes en lelijke kleur bruinig eikenblad , felgele kelkbloemen in combi blauw en paars,.....:( Ik klaag nooit maar nu echt niet blij en een slechte beurt gemaakt bij mijn vrouw aan wie ik de bloemen stuurde..
Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Boeket niet bezorgd. Ook na klacht nog steeds niet bezorgd. Zo verpruts je wel een 80 jarige verjaardag.
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat je bestelling voor levering in het buitenland nog niet is geleverd. We zijn ermee bezig om opheldering te krijgen en tot een oplossing te komen. We houden je op de hoogte via e-mail. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
hele mooi bos bloemen!
Super fijn dat de bloemen de volgende dag al bezorgd kunnen worden! Ik had gekozen voor een klein boeket van €20,-. Ik kwam het weekend daarna bij mijn ouders (naar wie ik het had opgestuurd) en zag dat het boeket ook echt klein was. Niet echt waar voor het geld helaas. Volgende keer krijgen ze de bloemen dan wel later en haal ik het zelf wel bij de lokale bloemenwinkel.
Beste Anneroos, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Bestellen via de website gaat goed, maar het zou fijn zijn geweest als ik ook een berichtje had gekregen dat de bestelling goed was afgeleverd. Nu heb ik geen idee wat ermee gebeurd is. Dat vind ik erg jammer
Beste H.K. Swaters, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een e-mail gestuurd met een toelichting. Heb je hier nog vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Het was jammer dat mijn vrouw heel even van huis was en het boeket ook niet bij de buren is afgegeven die wel thuis waren. Hierdoor kon ik het pas de volgende dag ophalen maar toen was mijn 5 jarige trouwdag al voorbij.
Beste Hans Verhoog-Staal, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Ik heb een mooie bos bloemen kunnen uitzoeken en op een tijdstip laten bezorgen die ik heb uitgekozen. Daarnaast zijn er vele mogelijkheden om er iets extra's bij te doen, om het nog persoonlijker te maken. De buurvrouw was er heel blij mee!
Prima service!
In de ochtend een boeket besteld, deze is in de middag in Finland bezorgd. Mooie bos
Prima website
Ik had niet in de gaten dat diezelfde middag nog het boeket werd afgeleverd. wauw. Ik zie nu op de foto die ik van hen kreeg wel bruine vlekken.. how comes people?
Slechts twee uur na plaatsen van de bestelling is er een prachtig boeket geleverd!
Prachtig boeket verse bloemen.
Als een idee wil ik meegeven dat er een foto wordt mee gestuurd an het geleverde bloemstuk. Nu weet ik niet wat ik heb gegeven
Veel keuze in mooie boeketten, makkelijk bestellen en snel/op tijd geleverd. Tevreden besteller én ontvanger!
Bestellen gaat goed, vanuit foto altijd lastig bepalen, betaling liep aantal keer vast. Hierdoor moest ik de bestelling een aantal keer herhalen. Uiteindelijk alles goed verlopen.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer