Filters

10

Geweldig!

Alles is super geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Mooie bos bloemen op tijd geleverd!

Mooie bos bloemen op tijd geleverd bij de bestemde persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
6

Service is echter heb erg snel

Ik wil als tip meegeven dat het misschien handig is om een sms'je/ Whatsappje te versturen als het cadeau is afgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

supermooi boeket en keurig op tijd geleverd

Duidelijke site om te bestellen, bloemen zijn op tijd bezorgd bij een oude tante. Ze was er erg blij mee. Genoeg keuze uit kaartjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Belofte waargemaakt

Boeket was bij buren afgegeven i.v.m. niemand thuis. Werd daar netjes over geïnformeerd. De reactie van de ontvangster was zeer positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super goede service

Goede service en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijk en snel geregeld

Een boeket bestellen ging makkelijk. Het boeket dat ik verstuurd had, kwam zeker overeen met de foto op de site van Fleurop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Helemaal top

Ik was vergeten de juiste bezorgdatum door te geven. Dit is na vriendelijk chat contact heel gemakkelijk gewijzigd in de juiste datum.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

uitstekend

uitstekend volgens afspraak bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

uitermate teleurstellend

ik bestel met enige regelmaat bloemen via jullie het zij persoonlijk R.M de Wit ,hetzij via mijn bedrijven Terranova Holding BV en Elephant Parade International BV. Tot op heden altijd naar grote tevredenheid, deze keer echt een armzalig boeket met veel groen ,besjes en lelijke kleur bruinig eikenblad , felgele kelkbloemen in combi blauw en paars,.....:( Ik klaag nooit maar nu echt niet blij en een slechte beurt gemaakt bij mijn vrouw aan wie ik de bloemen stuurde..

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
2

Heel slecht

Boeket niet bezorgd. Ook na klacht nog steeds niet bezorgd. Zo verpruts je wel een 80 jarige verjaardag.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super snel

hele mooi bos bloemen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
5

Snelle service, boeket valt tegen

Super fijn dat de bloemen de volgende dag al bezorgd kunnen worden! Ik had gekozen voor een klein boeket van €20,-. Ik kwam het weekend daarna bij mijn ouders (naar wie ik het had opgestuurd) en zag dat het boeket ook echt klein was. Niet echt waar voor het geld helaas. Volgende keer krijgen ze de bloemen dan wel later en haal ik het zelf wel bij de lokale bloemenwinkel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
5

Geen idee of mijn bestelling afgeleverd is

Bestellen via de website gaat goed, maar het zou fijn zijn geweest als ik ook een berichtje had gekregen dat de bestelling goed was afgeleverd. Nu heb ik geen idee wat ermee gebeurd is. Dat vind ik erg jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
2

Niet op mijn trouwdag bezorgt.

Het was jammer dat mijn vrouw heel even van huis was en het boeket ook niet bij de buren is afgegeven die wel thuis waren. Hierdoor kon ik het pas de volgende dag ophalen maar toen was mijn 5 jarige trouwdag al voorbij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Mooie keuzemogelijkheden

Ik heb een mooie bos bloemen kunnen uitzoeken en op een tijdstip laten bezorgen die ik heb uitgekozen. Daarnaast zijn er vele mogelijkheden om er iets extra's bij te doen, om het nog persoonlijker te maken. De buurvrouw was er heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Keurig

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfect

In de ochtend een boeket besteld, deze is in de middag in Finland bezorgd. Mooie bos

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Super

Prima website

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

enorm goed en geweldig snel dank jullie wel

Ik had niet in de gaten dat diezelfde middag nog het boeket werd afgeleverd. wauw. Ik zie nu op de foto die ik van hen kreeg wel bruine vlekken.. how comes people?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Fantastische servic en een prachtig herfstboeket!

Slechts twee uur na plaatsen van de bestelling is er een prachtig boeket geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Super

Prachtig boeket verse bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

goed

Als een idee wil ik meegeven dat er een foto wordt mee gestuurd an het geleverde bloemstuk. Nu weet ik niet wat ik heb gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

prachtig boeket en op tijd geleverd.

Veel keuze in mooie boeketten, makkelijk bestellen en snel/op tijd geleverd. Tevreden besteller én ontvanger!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Avond ervoor besteld volgende dag keurig geleverd, prijs wel aan de hoge kant.

Bestellen gaat goed, vanuit foto altijd lastig bepalen, betaling liep aantal keer vast. Hierdoor moest ik de bestelling een aantal keer herhalen. Uiteindelijk alles goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer