Filters

10

prachtig boeket en op tijd geleverd.

Veel keuze in mooie boeketten, makkelijk bestellen en snel/op tijd geleverd. Tevreden besteller én ontvanger!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Avond ervoor besteld volgende dag keurig geleverd, prijs wel aan de hoge kant.

Bestellen gaat goed, vanuit foto altijd lastig bepalen, betaling liep aantal keer vast. Hierdoor moest ik de bestelling een aantal keer herhalen. Uiteindelijk alles goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super

Altijd tevreden met de bloemen van Fleurop. De bos is prachtig en precies zoals verwacht. Ook een prima service met de levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Voldoende

Paar kleine opmerkingen; - jammer is dat je geen tijdslot aan kunt geven ( in mijn geval ging het erom dat het belangrijk was dat de bloemen in de ochtend bezorgd zouden worden ivm huwelijk) - onduidelijk is hoe groot een boeket is: hoe groot is klein, middel of groot? - in jullie evaluatie vragen jullie mijn mening over de verpakking en het boeket. Hoe kun je dat weten als je een boeket hebt laten sturen naar een ander adres. Foto opvragen gaat wel wat ver. Ook bezorging kan ik niet beoordelen. Ik ga er gezien jullie reputatie maar vanuit dat het goed is maar kan geen hoge score geven. Misschien is een antwoord optie weet niet een oplossing. - waarom moet ik verplicht mijn persoonsgegevens doorgeven terwijl eronder staat dat ik het vrijwillig doorgeef?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

top geregeld

Ij was zeer verbaasd en verrast dat de bloemen die ik in de ochtend besteld had, in de middag al geregeld waren. Heel fijn !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Betrouwbaar en prachtige boeketten!

Aan Fleurop kan ik rustig mijn bestellingen overlaten. Zijn op tijd en de boeketten prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

De bestelling op de aangegeven tijd van de dag gedaan.

Het boeket werd volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima bezorging en service

Goede service, makkelijk om te bestellen en goede bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie bos, prima service

Heel makkelijk te bestellen en fijn om te weten dat de ontvanger in de bloementjes wordt gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfect

Datgene wat ik besteld heb,heb ik ook gekregen.zag er perfect uit..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Uitstekend

Mooi boeket netjes op tijd geleverd in Amsterdam

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Ontvanger zeer tevreden over de bos die bezorgt is en heeft lang gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Helemaal goed gegaan en een heel gelukkige ontvanger

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijk en Snel

Prettig om met creditcard te betalen. Ik woon in Frankrijk en vaak is het on mogelijk om met creditcard te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Zie hieronder

Prima en mooie bos bloemen. Mogelijk heb ik het over het hoofd gezien maar als op jullie site niet staat vermeld dat jullie ook in de avond bezorgen is dit wel handig om te vermelden. Niet iedereen vindt het prettig om in de avond de deur open te doen in het kader van veiligheid. mvg, Marijke

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goede website en service

Makkelijk en snel bestellen van een mooie bos bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima service

Op het juiste moment mooi boeket geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Prachtig boeket en snelle service

Tot nu toe altijd goede ervaring gehad, mooie boeketten en snelle service. Laatste keer geen vaas meegeleverd, gebeld en de volgende dag nageleverd. Goed en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Zeer tevreden

Volgende dag geleverd, kreeg bericht van de jarige dat het een mooi boeket was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Snel een boeket besteld, maar erg duur!

Het was snel en makkelijk om een boeket te bestellen. Ook het zelf maken van een kaartje was snel gedaan. Wel schrok ik van de prijs. Ik weet dat bloemen op dit moment duur zijn, maar dit was wel erg uit verhouding. Omdat het zo makkelijk gaat zal ik het zeker nog wel een keer doen, maar als ik een andere weg vind die goedkoper is ga ik die gebruiken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Makkelijk

Website duidelijk, veel keus en alles is snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

ontvanger was blij met een prachtig boeket

gemakkelijk te bestellen en afgeleverd op beloofde tijdstip

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Top boeket top geregeld!!

Top boeket top geregeld!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Als altijd oké !

Prachtig boeket voor mijn zusje!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Bijzonder snelle bezorging

Had niet verwacht dat het boeket zo snel geleverd zou zijn. Keurig bevestiging van bezorging gekregen. Volgens ontvanger was het een mooi boeket, maar een foto heb ik niet gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer