Veel keuze in mooie boeketten, makkelijk bestellen en snel/op tijd geleverd. Tevreden besteller én ontvanger!
Bestellen gaat goed, vanuit foto altijd lastig bepalen, betaling liep aantal keer vast. Hierdoor moest ik de bestelling een aantal keer herhalen. Uiteindelijk alles goed verlopen.
Altijd tevreden met de bloemen van Fleurop. De bos is prachtig en precies zoals verwacht. Ook een prima service met de levering.
Paar kleine opmerkingen; - jammer is dat je geen tijdslot aan kunt geven ( in mijn geval ging het erom dat het belangrijk was dat de bloemen in de ochtend bezorgd zouden worden ivm huwelijk) - onduidelijk is hoe groot een boeket is: hoe groot is klein, middel of groot? - in jullie evaluatie vragen jullie mijn mening over de verpakking en het boeket. Hoe kun je dat weten als je een boeket hebt laten sturen naar een ander adres. Foto opvragen gaat wel wat ver. Ook bezorging kan ik niet beoordelen. Ik ga er gezien jullie reputatie maar vanuit dat het goed is maar kan geen hoge score geven. Misschien is een antwoord optie weet niet een oplossing. - waarom moet ik verplicht mijn persoonsgegevens doorgeven terwijl eronder staat dat ik het vrijwillig doorgeef?
Ij was zeer verbaasd en verrast dat de bloemen die ik in de ochtend besteld had, in de middag al geregeld waren. Heel fijn !
Aan Fleurop kan ik rustig mijn bestellingen overlaten. Zijn op tijd en de boeketten prachtig!
Het boeket werd volgens afspraak geleverd.
Goede service, makkelijk om te bestellen en goede bezorging.
Heel makkelijk te bestellen en fijn om te weten dat de ontvanger in de bloementjes wordt gezet.
Datgene wat ik besteld heb,heb ik ook gekregen.zag er perfect uit..
Mooi boeket netjes op tijd geleverd in Amsterdam
Ontvanger zeer tevreden over de bos die bezorgt is en heeft lang gestaan!
X
Prettig om met creditcard te betalen. Ik woon in Frankrijk en vaak is het on mogelijk om met creditcard te betalen.
Prima en mooie bos bloemen. Mogelijk heb ik het over het hoofd gezien maar als op jullie site niet staat vermeld dat jullie ook in de avond bezorgen is dit wel handig om te vermelden. Niet iedereen vindt het prettig om in de avond de deur open te doen in het kader van veiligheid. mvg, Marijke
Makkelijk en snel bestellen van een mooie bos bloemen
Op het juiste moment mooi boeket geleverd
Tot nu toe altijd goede ervaring gehad, mooie boeketten en snelle service. Laatste keer geen vaas meegeleverd, gebeld en de volgende dag nageleverd. Goed en snel opgelost.
Wat leuk om te lezen dat je altijd een goede ervaring met ons hebt gehad, de bezorging en onze service. Dat lezen we graag. Fijn dat het goed opgelost is met de bezorging van je vaas, daar zorgen we graag voor. Groetjes team Fleurop.
Volgende dag geleverd, kreeg bericht van de jarige dat het een mooi boeket was.
Het was snel en makkelijk om een boeket te bestellen. Ook het zelf maken van een kaartje was snel gedaan. Wel schrok ik van de prijs. Ik weet dat bloemen op dit moment duur zijn, maar dit was wel erg uit verhouding. Omdat het zo makkelijk gaat zal ik het zeker nog wel een keer doen, maar als ik een andere weg vind die goedkoper is ga ik die gebruiken.
Website duidelijk, veel keus en alles is snel geregeld.
Hoi Mariette, Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je review. Fijne dag gewenst! Groet, Leonie
gemakkelijk te bestellen en afgeleverd op beloofde tijdstip
Top boeket top geregeld!!
Prachtig boeket voor mijn zusje!
Hoi Annelies, Leuk dat we haar namens jou mochten verrassen. Bedankt voor je review! Fijne dag gewenst. Groet, Leonie
Had niet verwacht dat het boeket zo snel geleverd zou zijn. Keurig bevestiging van bezorging gekregen. Volgens ontvanger was het een mooi boeket, maar een foto heb ik niet gevraagd.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer