Filters

10

Geweldig hoef de deur niet uit voor een prachtig boeket!

Degene waarvoor ik de bloemen bestel zijn erg enthousiast over hoe het boeket eruit ziet als ook de kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een feest om dit boeket te geven en te krijgen

Prima service en snel geregeld via de website. Een goed overzicht van alle boeketten en kaartjes. Superfijn dat het boeket nog diezelfde dag kon worden bezorgd :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
3

Onvoldoende communicatie.

Ik kreeg bericht dat mijn boeket niet afgeleverd kon worden, omdat er niemand thuis was. Ik ontving daarna geen enkel bericht meer. Dus weet ik nog steeds niet of het wel of niet afgeleverd is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
2

Bloemen werden niet bezorgd op de juiste dag

Bloemen werden aangeboden maar bij niemand thuis werden ze ook weer meegenomen. Geen briefje of bericht achtergelaten. Ook niet bij buren afgeleverd. Moest er zelf achteraan. Uiteindelijk heeft de ontvanger de bloemen zelf opgehaald bij bloemist. Voortaan bestel ik direct bij bloemist ipv fleurop.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

snel geregeld

Erg makkelijk om via internet een boeket bloemen in het buitenland te laten bezorgen. Het is bij het bestellen via internet echter lastig om vast te stellen wat de omvang van het boeket is. Het boeket werd al na een paar uur na bestelling ter plaatse bezorgd. Op de foto van de ontvanger zien de bloemen er vers uit. Ik vraag me wel af of het boeket €59 (excl. bijkomende bezorgkosten van €9) waard is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Schitterende bloemen

Een kleurrijk en een verscheidenheid van bloemen is het een schitterend bouquet geworden. En bovendien vers en op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Molto buono

Ottimo lavoro

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Persoonlijk betrokkenheid en opvolging

Boeket opsturen naar Zuid Afrika. Leek omslachtig maar zowel ikzelf ben heel tevreden. Ook mijn partner ontving nog geen 24 u later het boeket op een heel afgelegen compound in Cape Town

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Mooi bouquet op tijd geleverd

Elke keer weer een top ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prachtige boeketten!

Ruime keuze en duidelijke website. Ik mis een bevestiging bij aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
3

Veel te kleine bos voor zoveel geld

Mijn directe omgeving dacht dat dit bosje 10 of €15 zou kosten. Ik heb echter €35 betaald inclusief bezorging dat wel. Volgende keer haal ik zelf een bosje van €15. Jammer want de dienstverlening via internet inclusief bezorging is wel heel handig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket bezorgd

Via de website kon ik makkelijk en snel een boeket laten bezorgen. Het is dezelfde dag nog ontvangen bij mijn broertje!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Precies zoals je mag verwachten

Ruime keuze aan boeketten. Mogelijkheid om ruimschoots van te voren te bestellen. Er wordt altijd op de aangegeven datum geleverd. Je hoeft je nergens zorgen over te maken! En je ontvangt nog een mail ter bevestiging dat het boeket afgeleverd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Ontvanger was zéér verrast!

Fleurop heeft ons wéér blij gemaakt! Mooie bos en keurig bezorgd. Bedankt Fleurop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

boeket is helaas vier dagen te vroeg bezorgd!

Jammer! De ontvanger gaf aan dat het een mooi boeket was. Na het invullen van de beoordeling ontving ik een mail met welgemeende excuses en zijn de bezorg- en administratiekosten binnen 2 dagen op mijn rekening terug gestort. Complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Perfect

Een heel mooi boeket met een leuk kaartje en de juiste tekst! Goed op tijd bezorgd! De ontvanger was enorm tevreden. Aanbevelenswaardig!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle service

Besteld en een paar uur later bezorgd - chapeau

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

prima..keurig op tijd en een mooie bos bloemen

ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Mooi boeket zeer tijdig geleverd

Mooie boeketten, tijdig geleverd en fijne klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Echt prachtig!: vertelde de ontvanger

Het bestellen vond ik wat moeizaam. Wilde het boeket wijzigen. Maar dat ging niet. Moest toen alles weer opnieuw intoetsen. Alles weer vanaf het begin. Niet leuk. Jammer. Heb helaas geen foto. Maar de ontvanger vertelde dat het echt prachtig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goede service!

Broer en schoonzus waren heel verast en blij met het prachtige boeket voor hun 25 jarige trouwdag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
7

Mooie bloemen maar totale pakket erg duur.

Zoals gezegd. Boeket inclusief bezorgkosten is erg duur. Weet niet of ik deze weg nog een keer ga nemen. Meer dan 40 euro is te duur voor een bos bloemen. Verder alles netjes verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle Levering

Tot mijn blijdschap hebben jullie een schitterende boeket afgeleverd. Ik ben super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle levering en erg mooi verassingsboeket

Erg fijn dat er dezelfde dag al bezorgd wordt. Het boeket was ook veel groter dan verwacht (had klein besteld) maar was alsnog een prachtig groot boeket met mooie bloemen passend bij deze maand. De ontvanger was er erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Mooie bloemen, op tijd bezorgd

Geen verdere aanvulling, gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer