Degene waarvoor ik de bloemen bestel zijn erg enthousiast over hoe het boeket eruit ziet als ook de kwaliteit
Prima service en snel geregeld via de website. Een goed overzicht van alle boeketten en kaartjes. Superfijn dat het boeket nog diezelfde dag kon worden bezorgd :)
Ik kreeg bericht dat mijn boeket niet afgeleverd kon worden, omdat er niemand thuis was. Ik ontving daarna geen enkel bericht meer. Dus weet ik nog steeds niet of het wel of niet afgeleverd is.
Bloemen werden aangeboden maar bij niemand thuis werden ze ook weer meegenomen. Geen briefje of bericht achtergelaten. Ook niet bij buren afgeleverd. Moest er zelf achteraan. Uiteindelijk heeft de ontvanger de bloemen zelf opgehaald bij bloemist. Voortaan bestel ik direct bij bloemist ipv fleurop.
Beste Freek, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je niet tevreden bent, dit is niet de bedoeling. Fijn dat we dit via de mail uit hebben kunnen leggen. Wij zijn je een volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Nederland BV
Erg makkelijk om via internet een boeket bloemen in het buitenland te laten bezorgen. Het is bij het bestellen via internet echter lastig om vast te stellen wat de omvang van het boeket is. Het boeket werd al na een paar uur na bestelling ter plaatse bezorgd. Op de foto van de ontvanger zien de bloemen er vers uit. Ik vraag me wel af of het boeket €59 (excl. bijkomende bezorgkosten van €9) waard is.
Een kleurrijk en een verscheidenheid van bloemen is het een schitterend bouquet geworden. En bovendien vers en op tijd geleverd.
Ottimo lavoro
Boeket opsturen naar Zuid Afrika. Leek omslachtig maar zowel ikzelf ben heel tevreden. Ook mijn partner ontving nog geen 24 u later het boeket op een heel afgelegen compound in Cape Town
Hoi Olivier, Bedankt voor je review en het vertrouwen in Fleurop. Een fijne dag gewenst. Groet, Leonie
Elke keer weer een top ervaring
Ruime keuze en duidelijke website. Ik mis een bevestiging bij aflevering.
Mijn directe omgeving dacht dat dit bosje 10 of €15 zou kosten. Ik heb echter €35 betaald inclusief bezorging dat wel. Volgende keer haal ik zelf een bosje van €15. Jammer want de dienstverlening via internet inclusief bezorging is wel heel handig.
Beste Frank Heeremans, Bedankt voor je beoordeling en voor de prettige e-mail wisseling. Wij zijn je een volgende keer graag weer (beter) van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Via de website kon ik makkelijk en snel een boeket laten bezorgen. Het is dezelfde dag nog ontvangen bij mijn broertje!
Ruime keuze aan boeketten. Mogelijkheid om ruimschoots van te voren te bestellen. Er wordt altijd op de aangegeven datum geleverd. Je hoeft je nergens zorgen over te maken! En je ontvangt nog een mail ter bevestiging dat het boeket afgeleverd is.
Fleurop heeft ons wéér blij gemaakt! Mooie bos en keurig bezorgd. Bedankt Fleurop!
Jammer! De ontvanger gaf aan dat het een mooi boeket was. Na het invullen van de beoordeling ontving ik een mail met welgemeende excuses en zijn de bezorg- en administratiekosten binnen 2 dagen op mijn rekening terug gestort. Complimenten!
Beste Marianne Geraets, Bedankt voor je beoordeling en je reactie op onze e-mail. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Wij zijn je een volgende keer graag weer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Original anmeldelse
Jammer! De ontvanger gaf aan dat het een mooi boeket was.
Beste Marianne Geraets, Bedankt voor je beoordeling en je reactie op onze e-mail. Fijn dat je akkoord gaat met de aangeboden oplossing. Wij zijn je een volgende keer graag weer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Een heel mooi boeket met een leuk kaartje en de juiste tekst! Goed op tijd bezorgd! De ontvanger was enorm tevreden. Aanbevelenswaardig!!
Besteld en een paar uur later bezorgd - chapeau
ga zo door
Mooie boeketten, tijdig geleverd en fijne klantenservice
Het bestellen vond ik wat moeizaam. Wilde het boeket wijzigen. Maar dat ging niet. Moest toen alles weer opnieuw intoetsen. Alles weer vanaf het begin. Niet leuk. Jammer. Heb helaas geen foto. Maar de ontvanger vertelde dat het echt prachtig was.
Broer en schoonzus waren heel verast en blij met het prachtige boeket voor hun 25 jarige trouwdag.
Zoals gezegd. Boeket inclusief bezorgkosten is erg duur. Weet niet of ik deze weg nog een keer ga nemen. Meer dan 40 euro is te duur voor een bos bloemen. Verder alles netjes verlopen.
Tot mijn blijdschap hebben jullie een schitterende boeket afgeleverd. Ik ben super tevreden.
Erg fijn dat er dezelfde dag al bezorgd wordt. Het boeket was ook veel groter dan verwacht (had klein besteld) maar was alsnog een prachtig groot boeket met mooie bloemen passend bij deze maand. De ontvanger was er erg blij mee!
Geen verdere aanvulling, gewoon goed.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer