Bloemen besteld en in london laten bezorgen, ook nog gebeld voor een tijd inschatting met de klanten service. Hele aardige vrouw ook!! Top bedrijf !!
Prima en snel verzorgd
Prima geregeld
Ik had snel een cadeau nodig voor een collega. Dacht aan Fleurop, hoewel ik van Fleurop nog nimmer gebruik had gemaakt. Bleek ‘schot in de roos’.
Bloemen kwamen mooi op tijd
Voor het boeket dat mijn moeder ontvangen heeft op haar verjaardag zou ik nog geen 10 euro uitgeven, erg slecht!
Ik bestel regelmatig een bos bloemen via Fleurop en het valt eigenlijk nooit tegen. Ook dit keer weer prachtig. Met herfstkleuren in een wild boeket. Bedankt!
Een mooi boeket en goede bezorging.
Mooie verse boeketten. Netjes op tijd geleverd. Gewoon helemaal top. Kan het iedereen aanraden
Mooie site je krijgt wat je ziet. Voor iedereen wat wils. Bloemen vers. Kleuren buiten gewoon. Aan te raden.
Erg makkelijk te bestellen en te laten bezorgen! Jammer dat je geen foto ontvangt hoe het boeket er uit ziet als het gemaakt is, aangezien het een vrij duur boeket was van 65 euro excl. portokosten. Wel ontvang je een mailtje dat het bezorgd is met tijdstip. Veel ruimte om desbetreffende gegevens en opmerkingen in te vullen.
Op zaterdag 16 oktober voor een jarige op 18 oktober een bloemetje besteld. Werd al op de 16e geleverd. Weg verrassing.
even een boeket uitzoeken invullen betalen en het boeket was mooier dan op de foto en daar fleur je van op
Jammer dat de afzender niet vermeld wordt.
Perfect
Dezelfde dag nog bloemen versturen naar het buitenland en dezelfde dag ook bezorgd. Top. Ik ben heel tevreden en bestel volgende keer weer bij Fleurop.
Heel snel ( nog maar net voor twee uur 's middags besteld en dezelfde middag nog een perfect resultaat!
Elke keer als ik een bos bloemen bestel, hoor ik altijd dat het een prachtig bos bloemen zijn, en ze blijven zeker 2 weken goed!
Online snel geregeld, genoeg keuze.
volgende keer bestel ik ergens anders. voor ongeveer € 40 inclusief verzendkosten werd er een mager boeket bezorgd.
de bloemen zijn keurig en op tijd geleverd en ze staan inmiddels al 14 dagen. goed gedaan.
Snelle, duidelijke en overzichtelijke website. Op dinsdag besteld, de volgende dag geleverd. Perfect!
Mooie bloemen,goed verzorgd en op tijd bezorgd Ik zal zeker nog eens bij Fleurop bestellen. Vriendelijke groet, Trudi
Via deze goede website, met een mooie selectie heb ik vanuit de VS een pracht boeket kunnen sturen naar mijn ouders in Nederland voor hun 60 jarig huwelijk. Het liefst had ik het hun zelf gebracht, maar zo heb ik hun leuk kunnen verrassen!
Heb volgens een voorbeeld een mandje met bloemen besteld. Over bloemen die er niet zijn vw seizoen wordt netjes gecommuniceerd en naar wens veranderd. Ik zie echter na levering dat het mandje zonder communicatie vervangen is door glazen vaas, waar ik juist NIET voor gekozen had. De mooie gezellige bestelling valt zo heel anders uit. Jammer dat de ontvanger dan niet het gezelligs dat je over wilt brengen (en volgens de site en info kan dat) krijgt. Ook heb ik nu achteraf voor meer geld een boeket (met maar 4 verschillende bloemen) verstuurd dat voor minder aangeboden wordt op de site. Da's dan jammer. De foto geeft weer wat geleverd is, niet wat besteld is. Dat was een boeket met zeker 7 verschillende zomer/herfstbloemen in een gezellig houten mandje.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer