Filters

6

prima communicatieservice, maar andere producten geleverd dan besteld

Heb volgens een voorbeeld een mandje met bloemen besteld. Over bloemen die er niet zijn vw seizoen wordt netjes gecommuniceerd en naar wens veranderd. Ik zie echter na levering dat het mandje zonder communicatie vervangen is door glazen vaas, waar ik juist NIET voor gekozen had. De mooie gezellige bestelling valt zo heel anders uit. Jammer dat de ontvanger dan niet het gezelligs dat je over wilt brengen (en volgens de site en info kan dat) krijgt. Ook heb ik nu achteraf voor meer geld een boeket (met maar 4 verschillende bloemen) verstuurd dat voor minder aangeboden wordt op de site. Da's dan jammer. De foto geeft weer wat geleverd is, niet wat besteld is. Dat was een boeket met zeker 7 verschillende zomer/herfstbloemen in een gezellig houten mandje.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie bloemen, op tijd geleverd

De bloemen werden heel mooi gevonden, stuurden een foto en ik vond het zelf ook mooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk te bestellen en ruime keus. Wel vrij beperkt aanbod in keuze kaarten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
4

teleurstellend

Ik heb een boeket op woensdag 13 oktober jl. laten bezorgen bij een vriendin. De foto die ze mij stuurde was die van een grandioos boeket, echt prachtig. Gisteren (15 oktober jl.) was ik op bezoek bij haar. Het boeket was helaas na 2 dagen al gehalveerd omdat die bloemen al waren verlept. Dat lijkt mij wel heel snel, heel jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
5

Weet niet of ze bezorgd zijn

Ik heb bloemen bij een dierenarts bezorgd, maar weet niet of ze bezorgd zijn. Besteld, betaald en verder hoor je niks.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
5

Goede service wel prijzig

Bloemen voor €16,- gekozen en uiteindelijk 31,- moeten afrekenen. Service wel prima, snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Alles goed. Geregeld

Dat de bestelling zo gedaan is ik heb al verschillende keren bloemen verstuurd door jullie altijd goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

10 plus

Zoals altijd vriendelijke personen die een boeket komen brengen zowel in Abbekerk Lelystad Wijk bij Duurstede. Goed verzorgd en keurig afgeleverd. Dankjewel voor deze goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Makkelijke website en tijdige levering !

De website is toegankelijk, het kiezen van een bos bloemen is eenvoudig en een kaartje toevoegen is ook geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Geweldig goed geregeld super website

Al 2 x bloemen in buitenland laten bezorgen; Suriname ennPeru met mooie boeketten. Super netjes dat nog wordt nageteld over bestelling, bij iedereen aan te bevelen bloemen laten bezorgen via Fleurop

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Goed

Snelle levering en mooie boeketten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle service

Snelle service, mooi boeket, blije ontvanger!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Prachtig boeket en op tijd bezorgd

Ruime keuze in boeketten en een mooie bos uitgekozen. De bloemen zijn keurig op tijd dezelfde dag bezorgd en de ontvanger was blij :) de site werkt makkelijk en betalen kan snel met de bankieren app. Zo geef je heel eenvoudig een leuk cadeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Prima service, mooie boeketten!

Goede website, makkelijk te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Blije ontvanger en gever.

Ontvanger was blij omdat het een heel mooi boeket is en de gever is blij omdat het netjes op de afgesproken dag bezorgd is. Een win win situatie dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle service, prachtig boeket

Het boeket werd binnen enkele uren afgeleverd. Ik kreeg hiervan keurig een bevestiging per mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig!

Er is gisteren een prachtig boeket bij mijn 90-jarige moeder bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Bloemen geleverd, bestelproces bewerkelijk op telefoon

De bloemen zijn prima en op tijd gearriveerd. Het bestellen verliep moeizaam doordat de site bestellingen niet onthoudt maar als er een bug optreedt bij de Rabo je dan alles opnieuw en opnieuw moet doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Fantastische bloemige service!

Fantastische bloemige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Fijne website

Makkelijk mooi boeket uitzoeken wat vervolgens razendsnel geleverd wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Altijd perfecte service! Bloemen prachtig!

Ik had mijn bestelling net na 14u geplaatst en met contact met fleurop hebben ze ervoor gezorgd dat de bloemen alsnog die dag bezorgd kon worden. Daarnaast kreeg ik nog een belletje van de bezorger of het adres klopte want de naam kwam niet overeen met het naambordje (diegene was net verhuisd). Hoe zorgvuldig!! Tot slot altijd blije ontvangers door de vriendelijkheid van de bezorgers en natuurlijk altijd prachtige bloemen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Alles zeer snel gerrgeld

Ik vind het heel jammer, dat ik geen enkel idee heb, welk boeket ik verstuur. Een foto van de bloemist vóór levering zou fijn zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

super boeket

Snelle, duidelijke bestelling en mooi produkt geleverd, super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Goed verzorgd

Geen problemen gekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer