Filters

9

Mooi boeket en snelle buitenlandse levering

Ik heb een zieke vriendin in Engeland heel blij gemaakt met een prachtig boeket via Fleurop. 's Avonds besteld en de volgende middag geleverd. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

De ontvanger was erg blij met het boeket

Snel geregeld, op tijd bezorgd, ontvanger blij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Uitstekende service

Wel lastig dat de bestelde boeketten verschillend uitvallen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

makkelijk en overzichtelijk

we waren aan het kijken voor een boeket voor een collega, er was keuze genoeg. makkelijk te bestellen en mooi op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

On time delivery but very different bouquet than what i ordered

I am happy with how/when the bouquet was delivered but the flowers were so different than on the picture….i paid a lot especially for the sunflower which was not even there..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig boeket en op tijd bezorgd

Keurig op tijd een mooie, verse bos bloemen bezorgd, nadat deze de dag tevoren op een laat tijdstip besteld is. Top Fleurop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een hele mooie fleurige vrolijkmaker / oppepper

Alleen al naar de bloemen kijken maakt dat je je beter voelt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

De ontvanger was erg blij

Alles prima verlopen. Mooie bloemen, snel en op tijd bezorgd. Ontvanger blij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Een boeket van De Plantage Raalte is echt een cadeau!

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

Zeer weinig waar voor je geld

Klein boeket besteld en laten bezorgen. Boeket lijkt bij lange na niet op hoe het word aangeboden op internet. Beschamend echt waar. En dan ook nog ruime bezorgkosten rekenen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Betrouwbaar en snelle levering!

Een boeket laten bezorgen in Duitsland. Keurig en heel snel afgeleverd op adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Perfect geregeld!

Mijn vriendin was zeer verast met dit prachtige boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtige bloemen snel bezorgd

Ik heb in de avond een boeket bloemen besteld en deze werd de volgende morgen al bezorgd. Prachtig boeket bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prima

Makkelijk te bestellen en vlot bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Snelle en goede service!

Alles was goed snel en prettig geregeld!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Super snelle levering!!!

In de ochtend de bloemen besteld en rond 13.00 uur bezorgd. Dat was zeer fijn en als heel dankbaar ervaren omdat het een boeket was als steun na een plotseling overlijden. Nogmaals top!!!! Rozalinde

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Snelle levering, grote keuze, ook in kaartjes

Bloemen zaterdagavond besteld, maandag al geleverd. Grote keuze in bloemen en leuke kaartjes voor erbij. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden. Helemaal prima dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Heel goed

Prima levering en kwaliteit bloemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Dezelfde dag nog een vlotte bezorging van een mooie bos

Al meerdere keren voorgekomen dat ik weer iemands verjaardag vergeten was, maar ze mooi op tijd nog een bosje bloemen kon sturen. Gered door Fleurop Interflora!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle levering

Binnen twee uur waren de bloemen geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Heel vriendelijk en zeer goeie service

Ik had een bestelling geplaatst voor Hongarije Het bedrag was ontoereikend om een mooi boeket te vormen omdat de bloemen nu duur zijn Een dame van Fleurop belde ons op met die melding en gaf ons de mogelijkheid 12 euro bij te storten of een kleurenboeket met goedkopere bloemen te kiezen Daar de bloemen bedoeld waren voor een begrafenis wou ik het houden bij de witte lelies Gelukkig konden we bijbetalen zodat er een mooi boeket kon geleverd worden . We hebben een foto toegezonden gekregen vd familie vd overledene en het was een mooi boeket Bedankt voor de service Om privéredenen wens ik toch geen foto door te sturen vh boeket maar het was echt wel een mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super goed gehandeld. Bloemen heel mooi.

Voor de eerste keer maakte ik gebruik van Fleurop. Is me heel goed bevallen. De jarige was er heel blij mee. En mijn instructies, omdat het om een verpleeginrichting ging, hebben jullie goed opgevolgd. En heel prettig dat jullie meldden dat de bloemen goed aangekomen waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
1

zeer slechte service

Op zaterdag 9 oktober had ik bloemen besteld welke bezorgd zou worden in Leiderdorp. De dichts bij zijnde Fleurop bloemist "De Blauwe Roos''. De ontvangers waren niet thuis op het moment van bezorgen. De bloemist heeft geen briefje achtergelaten en heeft het later die middag niet nog een keer geprobeerd om de bloemen te bezorgen, terwijl het bezorgadres in hetzelfde pand gevestigd is. De daaropvolgende maandag waren de bloemen nog steeds niet bezorgd. Dinsdag is de ontvanger zelf naar de bloemist gelopen om te vragen waar de bloemen bleven. Zij heeft geen excuses ontvangen over dat de bloemen niet bezorgd zijn. Dit lijkt mij toch het allerminst wat gedaan had kunnen worden. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer de ontvanger niet zelf naar de bloemist had gelopen, dat zij nu nog op haar bloemen had moeten wachten. Zelf heb ik ook geen bericht ontvangen dat de bloemen bezorgd waren en ook geen excuses ontvangen. Ik zal zelf nooit meer naar desbetreffende bloemist gaan en iedereen afraden om daar bloemen te halen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Vlotte levering, prachtig boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Uitstekend

Bestelling plaatsen en betalen is makkelijk (in mijn geval vanuit het buitenland zelfs!) bos bloemen is perfect zoals besteld. Ontvanger was in mijn geval niet thuis, maar het was netjes bij de buren afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer