Ik heb een zieke vriendin in Engeland heel blij gemaakt met een prachtig boeket via Fleurop. 's Avonds besteld en de volgende middag geleverd. Heel fijn!
Snel geregeld, op tijd bezorgd, ontvanger blij
Wel lastig dat de bestelde boeketten verschillend uitvallen
we waren aan het kijken voor een boeket voor een collega, er was keuze genoeg. makkelijk te bestellen en mooi op tijd geleverd.
I am happy with how/when the bouquet was delivered but the flowers were so different than on the picture….i paid a lot especially for the sunflower which was not even there..
Keurig op tijd een mooie, verse bos bloemen bezorgd, nadat deze de dag tevoren op een laat tijdstip besteld is. Top Fleurop!
Alleen al naar de bloemen kijken maakt dat je je beter voelt
Alles prima verlopen. Mooie bloemen, snel en op tijd bezorgd. Ontvanger blij.
.
Klein boeket besteld en laten bezorgen. Boeket lijkt bij lange na niet op hoe het word aangeboden op internet. Beschamend echt waar. En dan ook nog ruime bezorgkosten rekenen.
Beste Gerdien Zwijnenburg-Mekelenkamp, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Een boeket laten bezorgen in Duitsland. Keurig en heel snel afgeleverd op adres.
Mijn vriendin was zeer verast met dit prachtige boeket
Ik heb in de avond een boeket bloemen besteld en deze werd de volgende morgen al bezorgd. Prachtig boeket bloemen
Makkelijk te bestellen en vlot bezorgd
Alles was goed snel en prettig geregeld!!
In de ochtend de bloemen besteld en rond 13.00 uur bezorgd. Dat was zeer fijn en als heel dankbaar ervaren omdat het een boeket was als steun na een plotseling overlijden. Nogmaals top!!!! Rozalinde
Bloemen zaterdagavond besteld, maandag al geleverd. Grote keuze in bloemen en leuke kaartjes voor erbij. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden. Helemaal prima dus.
Prima levering en kwaliteit bloemen
Al meerdere keren voorgekomen dat ik weer iemands verjaardag vergeten was, maar ze mooi op tijd nog een bosje bloemen kon sturen. Gered door Fleurop Interflora!
Binnen twee uur waren de bloemen geleverd!
Ik had een bestelling geplaatst voor Hongarije Het bedrag was ontoereikend om een mooi boeket te vormen omdat de bloemen nu duur zijn Een dame van Fleurop belde ons op met die melding en gaf ons de mogelijkheid 12 euro bij te storten of een kleurenboeket met goedkopere bloemen te kiezen Daar de bloemen bedoeld waren voor een begrafenis wou ik het houden bij de witte lelies Gelukkig konden we bijbetalen zodat er een mooi boeket kon geleverd worden . We hebben een foto toegezonden gekregen vd familie vd overledene en het was een mooi boeket Bedankt voor de service Om privéredenen wens ik toch geen foto door te sturen vh boeket maar het was echt wel een mooi boeket
Voor de eerste keer maakte ik gebruik van Fleurop. Is me heel goed bevallen. De jarige was er heel blij mee. En mijn instructies, omdat het om een verpleeginrichting ging, hebben jullie goed opgevolgd. En heel prettig dat jullie meldden dat de bloemen goed aangekomen waren.
Op zaterdag 9 oktober had ik bloemen besteld welke bezorgd zou worden in Leiderdorp. De dichts bij zijnde Fleurop bloemist "De Blauwe Roos''. De ontvangers waren niet thuis op het moment van bezorgen. De bloemist heeft geen briefje achtergelaten en heeft het later die middag niet nog een keer geprobeerd om de bloemen te bezorgen, terwijl het bezorgadres in hetzelfde pand gevestigd is. De daaropvolgende maandag waren de bloemen nog steeds niet bezorgd. Dinsdag is de ontvanger zelf naar de bloemist gelopen om te vragen waar de bloemen bleven. Zij heeft geen excuses ontvangen over dat de bloemen niet bezorgd zijn. Dit lijkt mij toch het allerminst wat gedaan had kunnen worden. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer de ontvanger niet zelf naar de bloemist had gelopen, dat zij nu nog op haar bloemen had moeten wachten. Zelf heb ik ook geen bericht ontvangen dat de bloemen bezorgd waren en ook geen excuses ontvangen. Ik zal zelf nooit meer naar desbetreffende bloemist gaan en iedereen afraden om daar bloemen te halen.
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Vlotte levering, prachtig boeket.
Bestelling plaatsen en betalen is makkelijk (in mijn geval vanuit het buitenland zelfs!) bos bloemen is perfect zoals besteld. Ontvanger was in mijn geval niet thuis, maar het was netjes bij de buren afgeleverd.
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer