mooie bloemen en op tijd geleverd
Makkelijk toegankelijk website. Ruime keuze. Bestelling wordt op af gesproken datum geleverd.
Zoals hierboven
Dit ga ik vaker doen. Wij waren heel tevreden en de ontvanger ook ! Dat zegt genoeg. Bedankt daarvoor.
Vlot te bestellen, ruime keuze bloemen.
Erg behulpzaam toen ik nog aanvullende vragen had. Werd keurig terug gebeld met de mogelijke oplossingen
Goede kwaliteit van bloemen. In sprankelende boeketten, waarmee je gemakkelijk anderen kunt verblijden.
Bloemstuk schitterend opgemaakt.
Ontvanger was heel blij, was een prachtige bos bloemen.
Ook deze keer was alles weer tot in de puntjes geregeld en was het boeket weer helemaal top! Mooie verse bloemen, netjes verpakt, netjes bezorgd… de krijger was helemaal blij …. En dan ben je als verstuurder ook weer blij !!
Mijn lieve oma heeft een hele mooie bos bloemen bezorgd gekregen van ons voor haar 97ste verjaardag. Ze was er erg blij mee en de kleuren van de bloemen waren waanzinnig
Wij bestelden een boeket voor onze dochter en schoonzoon die de laatste 2 weken allebei (!) onverwacht in zware tijden beland zijn. Het boeket was bedoeld om hen toch vanaf afstand (ze wonen 200 km van ons vandaan) een hart onder de riem te steken. We bestelden het boeket om 10.54 uur en om 12.05 uur bleek het al bezorgd te zijn. Super fijn! Bedankt Fleurop!
Vlotte levering. Hartelijk dank
Vijf boeketten besteld, maar slechts één werd er geleverd. Moest nabellen met de bloemist direct en die had het niet goed gelezen.
Fijn dat het op afstand toch goed geregeld kan worden. Mooi rouwboeket afgeleverd.
Pima. Snelle levering. Mooi boeket
Top. Iemand enorm verrast met prachtig boeket.
Mijn tante een set bloemen gestuurd met vaas en chocolade bonbons . Mijn. Tante was nog nooit zo verbaasd geweest hoe groot en mooi deze bloemen waren. Dankjewel Fleurop ! Echt super super mooi gemaakt en perfect dat jullie de bloemen persoonlijk bezorgen Zeker weer gebruiken in de toekomst
Ik werd gebeld dat het een dag langer zou duren, geen probleem heb ik aangegeven. De volgende dag is de bos bloemen netjes bezorgd!! En de bloemen vond ze prachtig! Bedankt!!
Prachtig boeket en volgens afspraak geleverd. Fijn dat ik ook een bevestiging van aflevering per mail ontving.
Makkelijk via site geregeld. Snelle levering bij bestelling op de dag van levering. Mooie bos bloemen!
De bloemen die zijn ontvangen waren vreselijk ouderwets en bij elkaar geraapte samenstelling. Ja het was op een maandag, maar dit was een typische benzine pomp boeket voor 42€
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze excuses hiervoor. We streven ernaar om herhaling hiervan in de toekomst te vermijden. Graag zijn wij je een volgende keer beter van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Op tijd geleverd en de ontvanger was meer dan blij met het mooie boeket. Een pluim voor Fleurop!
Goed. Ik vond het alleen jammer dat mijn schoondochter zelf de andere dag dan afgesproken het boeketje op moest halen Ik had wel haar telefoon nummer door gegeven.
Bij vrienden een boeket laten bezorgen. Wat was dat goed geslaagd! Het was eendrachtig boeket! Volgende keer zal ik beslist weer via fleurop bestellen
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer