Filters

10

top service

mooie bloemen en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Goed

Makkelijk toegankelijk website. Ruime keuze. Bestelling wordt op af gesproken datum geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Mooie bos en snel bezorgd.

Zoals hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Fantastich boeket en service !

Dit ga ik vaker doen. Wij waren heel tevreden en de ontvanger ook ! Dat zegt genoeg. Bedankt daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prima

Vlot te bestellen, ruime keuze bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Service met een persoonlijke touch

Erg behulpzaam toen ik nog aanvullende vragen had. Werd keurig terug gebeld met de mogelijke oplossingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Vreugdevol

Goede kwaliteit van bloemen. In sprankelende boeketten, waarmee je gemakkelijk anderen kunt verblijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Bloemstuk schitterend opgemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig

Ontvanger was heel blij, was een prachtige bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top

Ook deze keer was alles weer tot in de puntjes geregeld en was het boeket weer helemaal top! Mooie verse bloemen, netjes verpakt, netjes bezorgd… de krijger was helemaal blij …. En dan ben je als verstuurder ook weer blij !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooie bos bloemen

Mijn lieve oma heeft een hele mooie bos bloemen bezorgd gekregen van ons voor haar 97ste verjaardag. Ze was er erg blij mee en de kleuren van de bloemen waren waanzinnig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Super snel en super mooi

Wij bestelden een boeket voor onze dochter en schoonzoon die de laatste 2 weken allebei (!) onverwacht in zware tijden beland zijn. Het boeket was bedoeld om hen toch vanaf afstand (ze wonen 200 km van ons vandaan) een hart onder de riem te steken. We bestelden het boeket om 10.54 uur en om 12.05 uur bleek het al bezorgd te zijn. Super fijn! Bedankt Fleurop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Prachtige bos bloemen

Vlotte levering. Hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Zelf nabellen voor levering

Vijf boeketten besteld, maar slechts één werd er geleverd. Moest nabellen met de bloemist direct en die had het niet goed gelezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top boeket op korte termijn

Fijn dat het op afstand toch goed geregeld kan worden. Mooi rouwboeket afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Prima

Pima. Snelle levering. Mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Top geregeld en de bloemen zijn prachtig

Top. Iemand enorm verrast met prachtig boeket.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

De mooiste set bloemen ooit!!!!!

Mijn tante een set bloemen gestuurd met vaas en chocolade bonbons . Mijn. Tante was nog nooit zo verbaasd geweest hoe groot en mooi deze bloemen waren. Dankjewel Fleurop ! Echt super super mooi gemaakt en perfect dat jullie de bloemen persoonlijk bezorgen Zeker weer gebruiken in de toekomst

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Geweldig service

Ik werd gebeld dat het een dag langer zou duren, geen probleem heb ik aangegeven. De volgende dag is de bos bloemen netjes bezorgd!! En de bloemen vond ze prachtig! Bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig boeket en volgens afspraak geleverd

Prachtig boeket en volgens afspraak geleverd. Fijn dat ik ook een bevestiging van aflevering per mail ontving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Snel geregeld en mooie boos

Makkelijk via site geregeld. Snelle levering bij bestelling op de dag van levering. Mooie bos bloemen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
2

Ouderwets boeket

De bloemen die zijn ontvangen waren vreselijk ouderwets en bij elkaar geraapte samenstelling. Ja het was op een maandag, maar dit was een typische benzine pomp boeket voor 42€

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Het boeket was prachtig

Op tijd geleverd en de ontvanger was meer dan blij met het mooie boeket. Een pluim voor Fleurop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goed

Goed. Ik vond het alleen jammer dat mijn schoondochter zelf de andere dag dan afgesproken het boeketje op moest halen Ik had wel haar telefoon nummer door gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig herfstboeket

Bij vrienden een boeket laten bezorgen. Wat was dat goed geslaagd! Het was eendrachtig boeket! Volgende keer zal ik beslist weer via fleurop bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer