Filters

10

Zo kan je op afstand een bloem bezorgen

Ging makkelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Snelle levering van een mooi boeket in het buitenland

Het is heel fijn, dat je een mooi boeket bloemen kunt bestellen voor de familie in Noorwegen en als je dat voor de middag doet het dezelfde dag nog wordt bezorgd en dat je gewoon in het Nederlands geschreven kaartje kunt laten toevoegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
5

Kaartje niet meegeleverd

Het kaartje zat er niet bij waardoor de ontvangers niet wisten van wie de bloemen kwamen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Fleurop zorgt ervoor dat ik op tijd een mooi bos bloemen kan laten bezorgen

Het gevoel dat je 's ochtends een mooi bos bloemen besteld voor een bijzonder persoon en dat deze 's middags wordt bezorgd. Hoe mooi is dat........................................

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Prachtige bos bloemen en was op tijd geleverd!

Prachtige bos bloemen en was op tijd geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

goed afgehandeld

goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Vrolijk worden door versturen van een vrolijk boeket maakt ook anderen vrolijk

Door het sturen van boeketten worden heel veel mensen positief geraakt Niet alleen de verzender en de ontvanger Maar ook de inkoper/samensteller en de bezorger en iedereen die nadien het boeket nog bewonderd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
2

Slechte service!

Voor mijn moeder een prachtig plukgeluk in de bestelling laten zetten voor haar verjaardag. Een boeket met allemaal verschillende kleuren en soorten bloemen. Zij krijgt echter een herfstboeket. Ik heb een mail gestuurd naar Fleurop met foto van het boeket wat zij heeft gekregen met een reactie. Fleurop vraagt naar een foto van de voorkant en zijkant van het boeket. Laat ik mijn moeder niet doen, ze heeft mij immers al een foto toegestuurd. Een foto met het totaal verkeerde boeket wat geleverd is. Dat kan Fleurop daarop zien. Daarvoor hoeft geen foto genomen te worden van de voorkant en zijkant. Een boeket moet een feestje zijn, dat is dit totaal niet. Ik heb spijt dat ik niet bij Bloomon heb besteld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

er ging wat fout maar alles toch goed geregeld

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Gewoon goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mijn ervaring was voortreffelijk!

Mijn beste vriendin in Nederland deed ‘sochtends op haar verjaardag de deur open en trefde daar een pracht van een boeket van haar favoriete bloemist in Leiden. Ik had er ook een doos bonbons bij laten verzorgen en een computer-ontworpen foto van ons tweetjes. Ze was heel erg verrast en het was een geweldig begin van haar speciale dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

uitgebloeide bloemen

Ik kreeg een foto als bedankje voor de gestuurde bloemen, maar ik schaam mij kapot. Uit gebloeide bloemen, de verhouding fout, door de te grote bloemen. Als je zo,n boeket maakt zie je toch dat dit niet mooi is? M.Kerver

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Mooie bloemen op tijd geleverd

Mooie samenstelling van de boeketten, opmerking om s ochtends te leveren is gelezen en gedaan. Bloemen zijn al 5 dagen mooi. Perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Zeer mooie bos bloemen

Keurig optijd geleverd en volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

goed

makkelijk te bestellen. De prijs is wel exorbitant hoog t.o.v de lokale bloemenwinkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
1

Geen levering?!

Ik heb 55 euro betaald maar het boeket is nooit ontvangen! Kunt u contact met mij opnemen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Mijn bestelling is prima uitgevoerd.

Voor de eerste keer heb ik gebruik gemaakt van jullie service om een mooi boeket te laten bezorgen bij vrienden in Ouilly-le-Vicomte, Normandië, Frankrijk. De bestelling is prima uitgevoerd, ik heb een foto ontvangen van het boeket en het zag er heel mooi uit. Bij een volgende gelegenheid zal ik weer graag van jullie service gebruik maken. Met vriendelijke groet, Mw. A.E.V. Philippart

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Uitstekend

Mijn bestelling werd uitgevoerd zoals opgegeven; een prachtig boeket op vaas. Bevestiging met factuur direct in de mail. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Perfecte service en prima bezorging

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Zeer tevreden

De bloemen zijn op tijd afgeleverd en aan mijn verzoek om de naam van de ontvanger aan te passen (ik had de achternamen omgedraaid) is keurig uitgevoerd. Vriendelijke groet Greetje Kaldewaaij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Geweldig

Mijn vriendin was een paar dagen weg. Dat wist ik niet. Ze hebben contact met haar opgenomen en de bloemen een paar dagen later opnieuw bezorgd. Heel netjes en ik ben hier heel erg blij mee! Boeket heb ik niet gezien vandaar dat ik invul; nvt. Maar het zal zal ongetwijfeld een mooi boeket zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Prachtige bloemen

Super netjes op tijd geleverd en een prachtige bos rozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
6

Te prijzig

Ontzettend handig maar enorm prijzig. Ik zou veel vaker bestellen als de prijs omlaag gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
1

niet gelevered - moest er zelf achteraan

Slecht. Maandag zelf achteraan gemoeten omdat bloemen niet waren ontvangen. Geen info van Fleurop totdat ik zelf aan de bel trok

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket N.v.t.
  • Boeketverpakking N.v.t.
4

teleur gesteld

Ik had er ook een doosje bonbons bij besteld. Helaas is dit niet geleverd. Boeket was OK.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer