Ging makkelijk en snel
Het is heel fijn, dat je een mooi boeket bloemen kunt bestellen voor de familie in Noorwegen en als je dat voor de middag doet het dezelfde dag nog wordt bezorgd en dat je gewoon in het Nederlands geschreven kaartje kunt laten toevoegen.
Het kaartje zat er niet bij waardoor de ontvangers niet wisten van wie de bloemen kwamen.
Beste Yorick, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het vervelend dat je bloemengroet niet bezorgd is zoals je gedacht had. We hebben je een e-mail gestuurd met een toelichting en we zien je reactie daarop graag tegemoet. Fleurop Klantenservice
Het gevoel dat je 's ochtends een mooi bos bloemen besteld voor een bijzonder persoon en dat deze 's middags wordt bezorgd. Hoe mooi is dat........................................
Prachtige bos bloemen en was op tijd geleverd!
goed afgehandeld
Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Original anmeldelse
had een ander boeket verwacht op basis foto website, kaartje is niet besteld maar wel in rekening gebracht
Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. We hebben een e-mail gestuurd met een toelichting en zien graag je reactie hierop tegemoet. Met vriendelijke groet, klantenservice Fleurop Interflora Nederland BV
Door het sturen van boeketten worden heel veel mensen positief geraakt Niet alleen de verzender en de ontvanger Maar ook de inkoper/samensteller en de bezorger en iedereen die nadien het boeket nog bewonderd
Voor mijn moeder een prachtig plukgeluk in de bestelling laten zetten voor haar verjaardag. Een boeket met allemaal verschillende kleuren en soorten bloemen. Zij krijgt echter een herfstboeket. Ik heb een mail gestuurd naar Fleurop met foto van het boeket wat zij heeft gekregen met een reactie. Fleurop vraagt naar een foto van de voorkant en zijkant van het boeket. Laat ik mijn moeder niet doen, ze heeft mij immers al een foto toegestuurd. Een foto met het totaal verkeerde boeket wat geleverd is. Dat kan Fleurop daarop zien. Daarvoor hoeft geen foto genomen te worden van de voorkant en zijkant. Een boeket moet een feestje zijn, dat is dit totaal niet. Ik heb spijt dat ik niet bij Bloomon heb besteld.
Beste M., Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het vervelend dat je bloemengroet niet bezorgd is zoals je gedacht had. We hebben je een e-mail gestuurd met een toelichting en we zien je reactie daarop graag tegemoet.
zie boven
Goed
Mijn beste vriendin in Nederland deed ‘sochtends op haar verjaardag de deur open en trefde daar een pracht van een boeket van haar favoriete bloemist in Leiden. Ik had er ook een doos bonbons bij laten verzorgen en een computer-ontworpen foto van ons tweetjes. Ze was heel erg verrast en het was een geweldig begin van haar speciale dag.
Ik kreeg een foto als bedankje voor de gestuurde bloemen, maar ik schaam mij kapot. Uit gebloeide bloemen, de verhouding fout, door de te grote bloemen. Als je zo,n boeket maakt zie je toch dat dit niet mooi is? M.Kerver
Beste M, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het geleverde boeket. Wij hebben je een email gestuurd met toelichting. Klantenservice Fleurop
Mooie samenstelling van de boeketten, opmerking om s ochtends te leveren is gelezen en gedaan. Bloemen zijn al 5 dagen mooi. Perfect!
Keurig optijd geleverd en volgens afspraak
makkelijk te bestellen. De prijs is wel exorbitant hoog t.o.v de lokale bloemenwinkel
Ik heb 55 euro betaald maar het boeket is nooit ontvangen! Kunt u contact met mij opnemen?
Beste Nicolien, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een bericht gestuurd naar het buitenland en hebben je een e-mail gestuurd en met toelichting. Fleurop Klantenservice
Voor de eerste keer heb ik gebruik gemaakt van jullie service om een mooi boeket te laten bezorgen bij vrienden in Ouilly-le-Vicomte, Normandië, Frankrijk. De bestelling is prima uitgevoerd, ik heb een foto ontvangen van het boeket en het zag er heel mooi uit. Bij een volgende gelegenheid zal ik weer graag van jullie service gebruik maken. Met vriendelijke groet, Mw. A.E.V. Philippart
Mijn bestelling werd uitgevoerd zoals opgegeven; een prachtig boeket op vaas. Bevestiging met factuur direct in de mail. Perfect.
Prima
De bloemen zijn op tijd afgeleverd en aan mijn verzoek om de naam van de ontvanger aan te passen (ik had de achternamen omgedraaid) is keurig uitgevoerd. Vriendelijke groet Greetje Kaldewaaij
Mijn vriendin was een paar dagen weg. Dat wist ik niet. Ze hebben contact met haar opgenomen en de bloemen een paar dagen later opnieuw bezorgd. Heel netjes en ik ben hier heel erg blij mee! Boeket heb ik niet gezien vandaar dat ik invul; nvt. Maar het zal zal ongetwijfeld een mooi boeket zijn.
Super netjes op tijd geleverd en een prachtige bos rozen
Ontzettend handig maar enorm prijzig. Ik zou veel vaker bestellen als de prijs omlaag gaat.
Slecht. Maandag zelf achteraan gemoeten omdat bloemen niet waren ontvangen. Geen info van Fleurop totdat ik zelf aan de bel trok
Ik had er ook een doosje bonbons bij besteld. Helaas is dit niet geleverd. Boeket was OK.
Beste Els, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de bonbons niet zijn geleverd. Dit is niet de bedoeling. Wij hebben je een e-mail gestuurd. Heb je nog vragen, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Fleurop Nederland BV
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer