Filters

8

Gemakkelijk bestellen

De site spreekt voor zich. Het is gemakkelijk een boeket te bestellen en te versturen. Toch vind ik de prijs best hoog. Bij veel boeketten is de bloem ondergeschikt aan het groen, dat erbij komt. Jammer. Dus vandaar een 8.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Makkelijk te regelen

Makkelijk te regelen. Fijn dat er bevestigingsmail komt.. Volgens ontvanger was het een mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Top!

Heel attent dat ik gebeld werd dat er op zaterdag niet in het ziekenhuis van Breda kon worden bezorgd. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Prachtig boeket. Volgens afspraak geleverd.

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
6

ok

laatste levering was ik niet tevreden over. helaas. licht was aan bloemist-plaats levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket op tijd bezorgd

Ik bestelde een boeket voor het 25-jarig huwelijk van mijn neef. Er werd een mooi boeket bezorgd in zijn tweede huis in de bossen op de Veluwe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Mooie bos en binnen de tijd!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

het is zoals beloofd

Mooie bos degene die het kreeg was er dolblij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Mooi boeket en goed afgeleverd.

Prima website en volop keuze. Wat ik fijn vindt dat je extra info kan geven zowel voor het boeket en voor de bezorging bv "huisdeur rechts einde pad" wat het bezorgen makkelijker zonder te zoeken maakt. 5 sterren ga zo door!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goed

Een mooi boeket uitgezocht die dezelfde dag nog bezorgd werd. Site is overzichtelijk in categorie ingedeeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

Gemakkelijk besteld, goed geregeld

Een zeer prettige 'winkel' ervaring en goede kwaliteit tegen een redelijk prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Vlot, eenvoudig en klantvriendelijk

Vlot, eenvoudig en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prima, maar kostbare service

Het bestellen, de vlotte aflevering en de overeenstemming tussen afbeelding en echte bouquet: allemaal okay, maar het is te duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

mooi boeket, snelle bezorging

De keuze was ruim op de website. Het ontvangen boeket was prachtig en werd al vroeg in de ochtend bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
10

mooie bloemen

Mooi boeket samengesteld. Vriendelijke en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Super makkelijk om een mooie bos bloemen te laten bezorgen

Overzichtelijke site, mooie opties in verschillende prijsklasses boeketten te kiezen en een optie met het persoonlijk maken met een kaartje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
9

Mooi boeket en fijn dat ik bericht krijg als boeket bezorgd is.

Mooi boeket laten bezorgen. Ik zou het wel fijn vinden als de namen van de bloemen in de boeketten vermeld staan vanwege allergie/ sterk ruikende bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking N.v.t.
8

Super goed afgehandeld en dat binnen 1 dag

Heb een dag oor levering de bestelling doorgegeven en was de volgende ochtend vroeg al afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
10

Bezorgd zoals afgesproken

Bloemenboeket samengesteld én bezorgd zoals was afgesproken. TOP.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Prachtige boeketten

Snel en van hoge kwaliteit (boeketten en service) Via de website zouden er betere keuzemogelijkheden moeten zijn (minder zoeken en klikken) Fijn dat het de dezelfde dag vaak al bezorgd wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
8

Makkelijk duidelijk

Het is makkelijk omber bestelling te plaatsen En ook om te kiezen welk boeket je neem

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Voor herhaling vatbaar

Het was een prachtig boeket en snel bezorgd. De ontvanger was zeer verrast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
9

Makkelijke website en snelle levering

De website is toegankelijk en overzichtelijk. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking
2

Hele dure bos maar zag er niet uit.

Ik heb voor het jubileum van mijn schoonouders een grote bos bloemen besteld van €40,- mijn schoonmoeder stuurde mij een foto en het ziet eruit als een ***lig boeketje van 2 tientjes. Echt zo lelijk, die bloemist had er duidelijk geen zin in en dacht wat extra geld over te houden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bestelgemak
  • Bezorging
  • Boeket
  • Boeketverpakking

Company details

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ

0318 588 100

[email protected]

Kiyoh anmeldelser

• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer