Was super snel geleverd en zag er netjes uit
Volgens mijn moeder "de mooiste bloemen die ze ooit gehad heeft". Nu zegt dat ook wel iets over haar medemens lol helemaal goed, echter twee kleine puntjes. 1. Ik vond de tekstinvoer voor het kaartje niet heel makkelijk. Kan beter. (lettertypes, uitlijnen) 2. De foto is wel wat rooiig uitgeprint, maar dat ligt misschien aan de printer bij de bloemist.
Op tijd, verse bloemen die staan nog steeds een 10 met een griffel
Beste Joyce, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat fijn dat je zo tevreden bent met je Fleurop boeket! Fijne dag gewenst en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lindy Fleurop
Original anmeldelse
Op tijd, verse bloemen die staan nog steeds een 10 met een griffel
Beste Joyce, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat fijn dat je zo tevreden bent met je Fleurop boeket! Fijne dag gewenst en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Lindy Fleurop
mooie bloemen, op tijd bezorgd
Heb al vaker bloemen besteld en altijd was het een mooi boeket welke ook lang hield. 24 januari jl heb ik een om 13.30 een boeketje besteld en om 14.30!!! Kreeg ik al een berichtje van de ontvanger dat het geleverd was. Super snel dus
Ik heb er een tel naar de bloemist aan gewaagd , maar daar konden ze mij melden dat ze het goed nagerekend hadden . Ik heb aan geven dat ik een collega bloemist was ( heb het wel prive via fleurop besteld ) en deze bakje bij ons voor 10 euro zo verkocht worden En kant en klaar via de veiling binnen komen Ik begrijp iedereen heeft een verschillende rekenfactor maar dit verschil is te groot Kortom ze bedankten mij voor het telefoontje maar gingen er niets aan doen! Ik stelde voor om nog een bakje te sturen. Kortom hele slechte ervaring !
Geen melding gekregen dat de bloemen bezorgd waren. Bij navraag bij de klantenservice bleek dat de bloemist de melding van het bezorgen niet had doorgezet in het systeem. Navraag gedaan bij de collega bij wie deze bos bloemen waren bezorgd en toen bleek dat ook het kaartje niet aan de bos bloemen was toegevoegd. Al met al: kan beter.
Beste Adriaan, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend dat het kaartje niet aan het boeket bijgevoegd zat. Sorry daarvoor. Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin een toelichting. Groetjes, Lindy Fleurop Nederland
Voorlopig keurig en netjes
Ik had al een paar jaar een cadeaukaart liggen. Die is op de stapel beland, tot ik een paar maanden terug nog een cadeaukaart kreeg. Ik kijken, ben niet zo van de boeketten (vind het zo zonde dat het snel verdort)… maar toen stond er een leuke pannenkoekenplant te koop! Die staat nu thuis te shinen! :)
Voor 12 uur besteld nog dezelfde dag bezorgd in Engeland. Prijs best pittig.
Mooie bos, maar de bloemen waren van mindere kwaliteit.
Beste Judith, Dank je wel voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent met het geleverde boeket. We ontvangen je klacht graag tegemoet (binnen de 7- dagen vaas garantie), die kun je mailen naar [email protected] voorzien van duidelijke foto's van je bezorgde bloemengroet. Dan kunnen we je klacht in behandeling nemen, Groetjes team Fleurop
Mooi boeket en keurig op tijd bezorgd
In Nederland besteld. Levering in Engeland. Mooie bloemen met mooie vaas en een leuk kaartje. Levering zoals afgesproken. UITSTEKEND!!!
Prachtig boeket en een vlotte levering op de gevraagde dag.
Ik had een groot boeket besteld; Dit was een teleurstelling, qua formaat toen ik deze in het echt aantrof. Daarbij vielen de bloemen al uit op het moment dat de bloemen in de baas stonden. Er zat een heel klein kaartje die 1,50 kostte en daarvoor vond ik de prijs-kwaliteit verhouding niet in verhouding. Een deel van de naam miste in de tekst. Al met al een slechte ervaring waarbij ik verre van tevreden ben. Het boeket leek in niets op het plaatje online en was weinig inspirerend; Misleidend zelfs.
Hi Fione, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je bloemengroet niet aan je verwachting voldeed. Ik heb je hier een e-mail over gestuurd. Kun je me een reactie geven? Dankjewel! Fleurige groet, Sabrina Team Fleurop
De levering was in amsterdam. Prachtig boeket en binnen drie uur na bestelling geleverd
Een prachtig boeket en prima service
Hele snelle bezorging en top bloemen.
Supermakkelijk kiezen op de website uit zeer ruim aanbod. Minpuntje: het is niet echt goedkoop, maar wel kwaliteit.
Top service met een heel mooi boeket
Beste Michel, Dank je wel voor je beoordeling. Dat is een heel mooi boeket dat onze bloemist bezorgd heeft. We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Groetjes team Fleurop
Prachtige bloemen, gemakkelijk te bestellen en een goede bezorgservice!
Mooie bloemen bezorgd. De ontvanger is er super blij mee. Eerder bestelde/gekochte bloemen bij Fleurop zijn altijd goed. Mensen hebben er lang plezier van.
We werden verrast door een kaart van een neef dat hij een week daarvoor getrouwd was. Gelijk Fleurop website opgezocht -rond 20.00 uur- en een mooi boeket geregeld. Andere dag rond het middaguur geleverd. Klasse.
Goede ervaring met Fleurop. Boeket was mooi, prima kwaliteit en keurig op tijd bezorgd. Ga zeker vaker bestellen bij Fleurop.
geen mooie bos voor veel geld
Hi Noor, Dankjewel voor je beoordeling! Wat jammer dat je bloemengroet niet aan je verwachting voldeed. Ik heb je hier een e-mail overgestuurd. Een fleurige groet, Team Fleurop
1 De Schutterij
Veenendaal 3905 PJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer