Keurig en verzorgd aangekomen

Goede snelle service met een keurig verpakt pakket

Alles prima

Mijn bestelling is goed en keurig in een mooie doos met kaartje afgeleverd. Helemaal tevreden.

Perfekt

Netjes op tijd en snel geleverd. Goed in gepakt met een leuk kaartje er bij. Alleen had ik een jas besteld en die was te groot. Maar bij ons in de stad hadden ze nog 1 jas en die heb ik uiteindelijk gekozen. En bij ons in de winkel zelf opgehaald. Goed geregeld Ter Horst van Geel.

Bestelling snel en goed afgehandeld.

Netjes verpakt met een kaartje erbij. Prima.

Snelle bezorging!

Goed en netjes verpakt!

Snel en netjes verpakt

Alles is keurig verzorgd, het enige minpuntje is dat je vooruit moet betalen. Normaal gesproken betaal je achteraf en betaal je alleen de kleding die je houdt. Ik heb kleding in 2 maten laten komen en heb veel teruggestuurd. Nu moet ik wachten tot het geld weer teruggestort wordt. Dit is voor mij een reden om niet meer online te bestellen. Verder geen klachten. Voortaan ga ik gewoon naar de winkel, ook al moet ik daar een uur voor rijden met de auto. Ik word er alleen keurig geholpen en kom daar graag.

Zending geleverd op afgesproken tijdstip, zeer netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Zeer klantgericht, ga er zeker vaker bestellen

Snel, goed verzorgd.

Snel geleverd en goed verpakt!

Snel,correct, service

Niet alleen de snelheid was perfect vooral het handgeschreven kaartje met veel plezier met uw nieuwe jurk zorgde voor de 10!

De bestelde broek was er snel en past prima. Ook nog een handgeschreven persoonlijke boodschap erbij, zeer attent!

Helemaal eens met anderen, behalve op 1 punt: verzendkosten

Het zou een 10 zijn, maar waarom niet aanhouden boven 50€ geen verzendkosten, ook al betreft t afgeprijsde artikelen. Verder op alles een dikke 10!

Uistekend

Prachtige jurk, netjes verpakt. Snel geleverd. Ik kreeg op de eerste dag dat ik hem droeg een compliment van een wildvreemde dat ik zo'n mooie jurk aanhad die geweldig stond.

TOPPP

Het in ontvangst nemen van mijn bestelling voelde ik me even heel rijk..een mooie doos, met een in vloeipapier verpakte jas, en dat kaartje met "Alstublieft" met daarin een een handgeschreven boodschap..GEWELDIG !!

Snel geleverd, scherpe prijs.

Snel geleverd, scherpe prijs.

Heel prettig geholpen in de winkel in Uden!

In de winkel besteld maat die daar die meer was. vierentwintig uur later de juiste maat in huis. zeer snelle levering.

Super snel en met persoonlijke aandacht

Mijn bestelling was binnen 24 uur bij mij in huis, onvoorstelbaar eigenlijk😉 Netjes in papier ingepakt, maar dat persoonlijke kaartje dat maakt het helemaal af. En wat ik ook heel prettig vindt; ik hoef niet direct een heel account aan te maken, fijn deze "vrijheid" ik kom zeker bij jullie terug op de webshop of gewoon in de winkel, bedankt!!

Perfecte webshop!

Helemaal prima, perfect geregeld!!!

Prima Service!

Al meerder malen online besteld, prima aflevering met leuke persoonlijke boodschap

Goede kleding en perfect verpakt en verzonden.

Zij hebben mooi afgewerkte kleding van goede kwaliteit. En goede verzending.

Snelle levering van kwaliteitskleding

Prima, soms moeilijk om de juiste maat te kiezen

Fantastisch!

Een prachtige jurk gezien, besteld en 2 dagen later in huis! tussendoor netjes op de hoogte gehouden van de status. mooie doos met persoonlijk kaartje, handgeschreven door Miranda. De jurk was verwikkeld in een mooi papiertje en de jurk was boven verwachting! Zeer goede kwaliteit, en past perfect. Beter dan ik verwacht had. Mijn eerste kleding-bestelling via internet en direct alles goed. Fijn!

Tevreden over de webshop, het bestelproces, de verzending en informatievoorziening. Retour etiket in de doos, deze was niet nodig. Suggestie: mouwlengte vermelden bij artikel omschrijving.

Snelle bezorging; geprint retouretiket in de doos(niet nodig)

Snelle bezorging, fijne service!

Erg tevreden!