Ik heb in januari online een jas gekocht waarvan na enkele maanden de rits kapot ging. Na dit gemeld te hebben werd er onmiddellijk contact met mij opgenomen en werd dit probleem netjes voor mij opgelost. Speciale dank aan Saskia voor de fijne en correcte communicatie en het helpen zoeken naar een oplossing. Ik ben weer super blij met mijn jas.

Prima verlopen!

Bestelling zelf verliep vlot en ook de levering. Goed ingepakt.

idem

Mooie collectie en goede kwaliteit

Goede bezorging en leuke aanbiedingen

Heel gezellig

Altijd leuk winkelen daar!

Hele fijne webshop

De keuze is reuze. De webshop is heel toegankelijk in gebruik. Mooie collectie. Keurig verpakt toegezonden en snel geleverd. Retourneren gaat heel makkelijk

Het pakketje is netjes verstuurd. De broek is goed. 1 klein minpuntje ik had op zondag besteld en het is pas op vrijdag verstuurd.

Keurig netjes verpakt en snel ontvangen

Pantalon voor mijn hippe 93 jarige Moeder besteld.Wil altijd dezelfde pantalon. Want die zit zo fijn. Besteld en keurig netjes verpakt binnen 3 dagen ontvangen.

Heel tevreden. Snelle en keurige levering en bij retour een snelle verrekening.

Heel tevreden. Snelle en keurige levering en bij retour een snelle verrekening.

Zoals we gewend zijn: goed!!

Geen fijne bediening

Ik was in Ede. De oudere dame die me hielp had een denigrerende houding naar mij toe. Of het kwam dat ik de bestelde kleding, na het gepast te hebben, niet nam weer ik niet. Maar het voelde heel ongemakkelijk voor mij.

Prima!~!

Prima!!

Geen opmerkingen.

Netjes en verzorgd ingepakt helaas terug gestuurd de maat van de kleding was te klein.

Uitstekend en keurig netjes verpakt

Wanneer ik bij van Horst bestel weet ik dat alles correct verloopt. Heel betrouwbaar adres om kleding te bestellen !!

Snelle levering!

Mooie kwaliteit broek!

Mooi shirt

Mooi shirt, goede kwaliteit! Ben er heel blij mee.

Altijd super service

jullie hebben het verkeerde jumpsuit gestuurd

jullie hebben de verkeerde jumpsuit gestuurd

Prachtige web site en veel keus.

Voor de eerste keer besteld . Maar is voor herhaling vatbaar. Vond ook dat het prachtig verpakt was. Goed aangekomen en weinig gekreukt. Top. (alles was goed van maat)

ik ga jullie overel aanbevelen.

ik heb voor de eerste keer iets bij jullie besteld. alles is naar verwachting uitgevoerd. je hoord vaak minder goede dingen op internet maar dit was perfect.

Perfecte levering

Alles perfect gegaan

Alles klopte

Prima service.

Makkelijk te bestellen, levertijd volgens afspraak. Tevreden.

Snel geleverd en goede kwaliteit. Helaas 1.item retour moeten sturen en 2 dagen later al credit ontvangen..

Frankenweg 2

5349AP Oss

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.