Webshop bestelling toch niet mogelijk

Iets in de webshop besteld en betaald, blijkt het niet meer voorradig te zijn. Je zou verwachten dat je daar een netjes bericht over krijgt maar nee hoor. Je moet er nog zelf over bellen waar de bestelling blijft. Een excuus kon er nog niet eens van vanaf. Nu maar hopen dat ik het geld terug krijg, of zou ik daar ook nog over moeten bellen?

Ik heb een paar keer iets besteld en ben erg tevreden. De artikelen worden goed beschreven op de site. Bestellen gaat makkelijk. De lbestelling wordt in een nette doos thuisbezorgd met een lief kaartje erbij.

Slecht

Had 2 artikelen uit de sale besteld. Na 1,5 week ging ik bellen om te vragen hoe het met m'n bestelling stond. Ik hoorde dat 1 artikel verstuurd was en het 2e artikel niet op voorraad bleek te zijn. Tot mijn grote verbazing stond dit artikel echter nog steeds op voorraad in hun webshop, maar dan met de oorspronkelijke prijs! Tijdens een telefoongesprek hierover werd mij verteld dat dit artikel er echt niet meer is, er fouten op de website staan en dat ze deze niet opgelost krijgen. Er wordt aan gewerkt.... zeiden ze. Ik zal hier dus niet meer zo snel bestellen.

Hele goede ervaring met Ter Horst Van Geel, prachtige kleding!

Goede service, keurige berichtgeving over verzending bestelling. klasse.Aanbeveling zeker waard!

Snel verzonden, goede service

Zie hierboven :)

Snelle en uitstekende service

Binnen enkele dagen was de bestelling binnen. Netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Heel aangenaam!

geweldig

ik ben super tevreden en ik bestel graag bij TerHorst van Geel keurig netjes

Perfecte levering.

Tijdig en zeer netjes verpakt afgeleverd!

Mooi verzorgd pakketje snel ontvangen. 1 artikel was te groot en kon ik in Geldrop, op afspraak, ruilen want daar was gelukkig nog 1 maat kleiner. Heb toen ook nog een broek gekocht. Vriendelijke afhandeling. Ik kreeg zelfs nog 2 koffie en 2 verwenkoeken mee (1 voor mijn man die buiten in de auto aan het wachten was). Tot de volgende keer.

Voor ruilen betalen

Ik koop regelmatig bij deze winkel,mooie kleding en veel keus. Wat ik heel jammer vind dat je voor ruilen moet betalen zelfs als het een fout van de winkel is Ik had 2 truien besteld waarvan 1 van lengte afweek van wat op de webside staat vermeld nl 5 cm. Je betaalt al verzendkosten en dan vind ik het niet helemaal redelijk om ook nog extra te rekenen Voor een fout op de webside

Keurige en efficiente behandeling

Ik heb inmiddels een ruime ervaring met online bestellingen/ Steeds keurig behandeld.

Goede service maar geen omruil service

Snelle levering en een persoonlijk kaartje. Maar wanneer het wat ruim valt is er geen mogelijkheid tot omruilen, er moet weer opnieuw besteld worden en weer opnieuw verzendkosten betaald worden. Dat vind ik echt een minpuntje. Zeker nu we alles online moeten regelen en passen niet mogelijk is.

Prima geregeld,overzichtelijk,op tijd bezorgd,goede service

Fijn om te ontdekken dat Ter Horst van Geel haar klanten tot dienst verlening willen zijn.Prima!

Gewoon prima

Goede service en persoonlijk kaartje bij de bestelling

Persoonlijk kaartje zoo leuk

Wat een warm ontvangst van mijn bestelling, door t persoonlijk handgeschreven kaartje met mijn voornaam erop. Foto’s op de website zijn duidelijk evenals de product omschrijving. Alles netjes verpakt en zorgvuldig verpakt. Ben blij met mijn aankoop, Tot de volgende keer!

Fantastisch en netjes verzorgd.

Van het moment van bestellen tot de zeer snelle levering in één woord Super. Keurig netjes in vloepapier verpakt met een kaartje er op met de naam van degene die het ingepakt heeft ,en een persoonlijk woordje. . Zeker weten voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit en pasvorm.

Mooie verpakking, goede service.

Op afstand heel persoonlijk

Toevallig kwam ik op deze site terecht doordat ik een specifieke broek van Geisha zocht. Gevonden en ook nog in de sale. Maar wat een keuze ook qua merken. Makkelijk besteld, snel in huis en met een gepersonaliseerd kaartje bij de bestelling. Dat vond ik alleraardigst. En de kleding.... top.

Goede informatieve website en service.

Het is mijn gewoonte een winkel eerst te testen tijdens de uitverkoop, in dit geval via de webshop en hier denk ik een fijne winkel te hebben gevonden. Mooie kleding van goede merken, gedetailleerd omschreven en snel en zorgvuldig, voorzien van een persoonlijke boodschap, verpakt en verzonden. Kortom: zeer tevreden!

Prima service, snelle levering, top!

Twee keer heb ik iets besteld en allebei de keren was de service top. In de webwinkel is de uitgebreide collectie overzichtelijk te vinden. Hele snelle levering, ik werd ook goed op de hoogte gehouden. Ik ga zeker vaker bestellen.

Prima broek

Blij met de broek, past uitstekend.

Dank u wel voor de nette verzorging het artikel was keurig paste perfect

Fijne winkel, vriendelijke medewerkers

Fijne winkel met leuke kleding. Keuze is divers. Medewerkers zijn heel vriendelijk en helpen graag.

Snelle levering met leuk kaartje broek past super mooie kwaliteit

Service, kwaliteit en vriendelijkheid

Telefonisch goed advies > snel geleverd > een heel tevreden klant!