Potje belazerij

Erg slecht. Iets in de black sale te koop aanbieden en laten betalen. Feliciteren met mijn aankoop. 4 Dagen later een mail sturen met helaas is het door u gekozen product niet meer voorradig. U krijgt uw geld teruggestort.

Heel tevreden

Fijne kleding , past perfect ben erg blij met de bestelde artikelen.

Super geholpen!

Heel fijn geholpen in de winkel in Uden! Daar hadden even niet mijn maat. Dit werd direct online geregeld en twee dagen later had ik al het pakketje thuis. Super service!!!

Correct en snel

Correct

Fijne winkel

Mooie collectie met genoeg keuze voor iedereen. En fijn personeel.

Heerlijk om in de winkel rond te neuzen, je te laten verrassen en iets spontaan te kopen.

Zeer klantvriendelijk, aantrekkelijke collectie en zeer goede service.

Netjes en op tijd verstuurd

Tevreden. Net verpakt, zonder plastic.

Prachtig item

De truien zijn mooi en vallen goed op maat. De vraag die ik had werd heel vriendelijk beantwoord. De kleding zat in een mooie doos en werd heel snel bezorgd!

Nette verpakking snelle levering

Tevreden klant

Snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Voor een mooie prijs fantastische sandalen gekocht online. De winkel ga ik zeker nog ‘s bezoeken.

Zoeken was eenvoudig. Bestellen ging vlot evenals bezorging.

Snel op te halen in filiaal naar keuze

Snelle nette levering

Heel blij dat mijn mooie jas zo snel geleverd is.

SUPER

Voor herhaling vatbaar alles was correct

Hele fijne webshop

Goede kortingen, snel verzonden en een mooi assortiment aan producten!

Fijn ervaren

Goed en netjes verzorgd bestelling.

Mijn ervaring met de broeken is dat er, en daar kunt niets aan doen, er zeer slechte knoopsluiting aan gemaakt is. Heb al drie keer een andere knoop aan de broeken laten zetten. Zou Para mi hierop aanspreken.

In de winkel in Veenendaal zijn we al uitermate goed geholpen door Samantha Schriek. Het vest dat besteld moest worden is naar volle tevredenheid ontvangen en was keurig verpakt met een alleraardigst kaartje erbij. Complimenten hiervoor!

Goede ervaring

Alleen jammer dat er geen ruil service is Dat je eerste een nieuwe moet bestellen en dan van de ander geld terug krijgt

Is goed

Mijn ervaring is goed. Alleen voor mij één minpuntje,is de verpakking. Grote doos,terwijl het ook in een kleinere verpakking kan. Als je afhankelijk bent van een fiets is bij retourneren dit niet te doen. Gelukkig heb ik lieve buren die het voor mij opgelost hebben.

Snelle levering!

Snelle levering!

Mooie trui van Monari.

Fijn

Erg vriendelijk en behulpzaam

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.