Heerlijk om uit te pakken

Altijd heerlijk om een pakketje van Ter Horst van Geel uit te pakken. Met uiteraard een persoonlijk kaartje erbij.

Prima advies

We zijn prima geholpen in de winkel. Het personeel zorgde voor een prettige sfeer en dacht goed met ons mee.

Alles prima verlopen . Netjes verpakt , het was voor mij alleen jammer dat het niet paste .

Fijn dat de bestelling in de winkel werd gedaan en daar al kon worden betaald. Tip. Graag ook een overzicht van de bestelling per mail naar de klant.

Prima en al langere tijd!

Tot nu toe prima. Geen problemen met producten of bestelling!

Foto’s geven de werkelijke kleuren aan van de kleding

precies zoals ik hoopte/verwachte

Snelle afhandeling

Ben prima geholpen

Ik kom wel vaker in de winkel, dus ben bekend met de verkoopsters.

gewoon leuke merken goed

Bestellen loopt goed redelijk snel gewoon leuk bedrijf

Verzending is keurig. Je wordt via de mail goed geïnformeerd.

Super,.snel en met leuke korting!!

Helemaal goed,super snel ontvangen,netjes verpakt,en een leuke korting.

Was helemaal naar wens !!

Zeer goede ervaring

Ze hebben verstand van mode

Echt leuk geholpen, ze weten er gewoon van

Gewoon goed

Bestelling werd snel geleverd

En het retourneren is ook goed geregeld

Snelle bestelling en netjes verpakt

Mooi pak gekocht van Tramontana. Het was snel verstuurd en netjes ingepakt. Super geregeld!

Gewoon goed!

Zeer snelle levering. Helaas de jas geretourneerd. Maar alles netjes en snel afgehandeld!!!! Bedankt daarvoor.

Keurig verzorgde bestelling, met de jas die voldeed aan de verwachtingen.

Snelle en vlotte levering

Mijn bestelling voldeed aan alle verwachtingen

Goede deal gesloten

Ik kwam een online bestelling ophalen en mocht het eerst passen.Toen bleek dat het me niet paste,kon ik iets anders uitzoeken.Daarmee kreeg goede adviezen van de verkoopster. De rok waarin duidelijk vouwen zichtbaar waren,zei ze dat het door de verpakking kwam. "Maar je hangt toch de nieuwe collectie in het rek, wanneer het er netjes kan hangen voor de verkoop"' reageerde ik. Uiteindelijk besloot een ander verkoopster om het onder de stoommachine te strijken.Toen ik besloot om 3 stuks te kopen, bleek dat het bedrag wat ik overgeboekt had,niet te verrekenen was. Na een week,dus vandaag heb ik het bedrag via bankrekening terug ontvangen .Alsnog netjes afgewerkt,maar hoeft niet zo omslachtig te zijn toch ?!

Snelle levering en ook in de winkel altijd goede service

Mooie kleding en goede service!

Hele leuke online collectie voor elke portemonnee. Snelle levering. Goede service.

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.