Uitstekende snelle service

Helaas moest ik de bestelling terug sturen. Meteen een grotere maat besteld, was snel in huis, alleen het geld van de vorige bestelling is nog niet terug gestort. Dat is jammer. Maar verder geen klachten!

Prima ervaring

Ik kocht een jas. Die zat netjes verpakt in vloeipapier en in een mooie doos.

Netjes, snel en persoonlijk

Fijne website, makkelijk bestellen. Kleding wordt bezorgd in een mooie doos, Niet in plastic maar in een soort van dun papier met een persoonlijk kaartje. Echt super!

Zowel de bestelling als levering zijn goed verlopen. Geschreven kaartje maakt het persoonlijk. En het belangrijkste is natuurlijk de kleding, Bestelde artikelen bevallen en er gaat niets retour.

Snel en netjes geleverd

Prettig

prima, met zorg verpakt

alleen jammer dat ik moet ruilen.

Snelle goede levering

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van de goede producten! En altijd persoonlijk kaartje oid erbij!

Goede webshop! Kleding wordt snel toegestuurd, netjes ingepakt! Zeer klantvriendelijk, kortom een aanrader!

snel & met liefde in gepakt

Als ik niet naar de winkel kan, dan stuur ik de winkel naar mij :) Het pakketje was er binnen 2 dagen en was met liefde in gepakt. Blij met mijn nieuwe voorjaarssets.

Goed en snel

Goed, snel en leuk verpakt met persoonlijk kaartje.

Snelle levering en netjes verpakt met kaartje

Helaas is de broek maat 38 te klein

Prima geregeld!

Voor het eerst wat besteld, zeker niet voor het laatst!

Betrouwbare levering

Snelle en betrouwbare levering . Netjes verpakt

10 geweldige winkel,website en bezorging

Zie boven

Mooie kleding en met zorg geleverd!

super!

Snel en netjes

Snel geleverd. Netjes ingepakt.

Super goede service en zeer vriendelijk personeel

Gewoonweg top👍

Goede service, snelle levering, mooi product

Vriendelijk en klatgericht

Snel mailcontact, goede service, snelle levering en leuke attentie

Wordt altijd netjes bezorgd

Goed verpakt met een persoonlijk berichtje. Heel leuk!

Prima verzorgd van bestelling tot bezorging.

Een persoonlijk kaartje! Waar vind je dat nog. Heel verrassend!! Ga zo door en veel succes 😉

Op webshop besteld, in Geldrop geruild voor maatje kleiner, kreeg nog een fles wijn ivm opening nieuwe zaak. Mooie winkel!!!

Zeer goed en betrouwbaar

Zoals altijd was ook de laatste bestelling weer naar volle tevredenheid afgeleverd.