Prima geregeld,overzichtelijk,op tijd bezorgd,goede service

Fijn om te ontdekken dat Ter Horst van Geel haar klanten tot dienst verlening willen zijn.Prima!

Gewoon prima

Goede service en persoonlijk kaartje bij de bestelling

Persoonlijk kaartje zoo leuk

Wat een warm ontvangst van mijn bestelling, door t persoonlijk handgeschreven kaartje met mijn voornaam erop. Foto’s op de website zijn duidelijk evenals de product omschrijving. Alles netjes verpakt en zorgvuldig verpakt. Ben blij met mijn aankoop, Tot de volgende keer!

Fantastisch en netjes verzorgd.

Van het moment van bestellen tot de zeer snelle levering in één woord Super. Keurig netjes in vloepapier verpakt met een kaartje er op met de naam van degene die het ingepakt heeft ,en een persoonlijk woordje. . Zeker weten voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit en pasvorm.

Mooie verpakking, goede service.

Op afstand heel persoonlijk

Toevallig kwam ik op deze site terecht doordat ik een specifieke broek van Geisha zocht. Gevonden en ook nog in de sale. Maar wat een keuze ook qua merken. Makkelijk besteld, snel in huis en met een gepersonaliseerd kaartje bij de bestelling. Dat vond ik alleraardigst. En de kleding.... top.

Goede informatieve website en service.

Het is mijn gewoonte een winkel eerst te testen tijdens de uitverkoop, in dit geval via de webshop en hier denk ik een fijne winkel te hebben gevonden. Mooie kleding van goede merken, gedetailleerd omschreven en snel en zorgvuldig, voorzien van een persoonlijke boodschap, verpakt en verzonden. Kortom: zeer tevreden!

Prima service, snelle levering, top!

Twee keer heb ik iets besteld en allebei de keren was de service top. In de webwinkel is de uitgebreide collectie overzichtelijk te vinden. Hele snelle levering, ik werd ook goed op de hoogte gehouden. Ik ga zeker vaker bestellen.

Prima broek

Blij met de broek, past uitstekend.

Dank u wel voor de nette verzorging het artikel was keurig paste perfect

Fijne winkel, vriendelijke medewerkers

Fijne winkel met leuke kleding. Keuze is divers. Medewerkers zijn heel vriendelijk en helpen graag.

Snelle levering met leuk kaartje broek past super mooie kwaliteit

Service, kwaliteit en vriendelijkheid

Telefonisch goed advies > snel geleverd > een heel tevreden klant!

Heb een bestelling geplaatst op zondag, en kon de bestelling al op woensdag ophalen. Top voor de snelle levering. En de jas is PRACHTIG zit ook lekker!

Website shopping niet klantvriendelijk.

1. Bezorging: Besteld op donderdag ochtend, afgeleverd op dinsdag avond. Waarom niet (zoals meeste web shops). Vandaag besteld, morgen geleverd? 2. Verzendingskosten: Geen melding vooraf dat er kosten zijn op sale artikelen. Zou niet van toepassing moeten op sale artikelen. 3. Retourbeleid: Ofschoon ik er geen gebruik van heb gemaakt, is in mijn optiek, veel te omslachtig. Zou ook niet voor rekening van de klant moeten zijn.

Fijne winkel

Goed behandeld en vriendelijk als je belt als er iets is ...

Heel goed.

Uit eigen ervaring de service mogen ervaren van ter Horst van Geel. Ik had een blouse gekocht en lichtjes gestreken met de strijkbout op een niet te hoge temperatuur voor mijn gevoel. Echter toen ik hem 2 dagen later wilde aantrekken kwamen er in een mouw een aantal scheuren. Overlegd met de service afdeling en ik mocht de blouse opsturen. Hierna heb ik een nieuwe ontvangen met een leuke attentie ( een toilettasje) erbij! Echt top service!

superservice , ruime keuze

Ik vind hier altijd iets leuks naar mijn zin. Goede kwaliteit, is na jaren nog goed en blijft mooi. Snelle levering en als het niet goed is, heb je snel je geld terug. Altijd n leuk persoonlijk kaartje bij je bestelling. Ik vind het heel fijn winkelen bij Ter Horst.

Super service!!!

Voor een uitvaart had ik online een jurkje bij een andere winkel besteld dat niet op tijd geleverd zou worden. Toen ik daarover contact zocht met Yer Horst van Geel hebben Pascal van de klantenservice en het team in Veenendaal alles in het werk gezet om op tijd een jurk bij mij te krijgen. Ze zijn echt een paar stappen verder gegaan dan had gehoeven. Het heeft me ontroerd en dankbaar gestemd. Echte super service dus!!

Mijn allereerste bestelling: mooie kwaliteit, snelle levering, mooi verpakt en persoonlijk kaartje erbij.

Niks dan lof

Eerste bestelling snel geleverd Mooie kwaliteit Maar het geschreven kaartje maakte de bestelling persoonlijk

webshop bestelling

Voor t eerst een webshop bestelling gedaan bij TH van Geel. producten werden na vijf dagen bezorgd bij afhaalpunt. Prima verpakt. een trui retour. Erg omslachtig dat je zelf je retourformulier moet printen (niet ieder huishouden heeft een printer) Uiteindelijk retour. Vond het persoonlijk ook vreemd dat er 4,95 euro verzendkosten bij kwam omdat artikelen afgeprijsd zijn. In deze tijd, dat je niet fysiek kunt winkelen i.v.m lockdown verwacht ik van deze prima zaak iets meer flexibiliteit.

Perfecte service. Prachtige cape gekocht.

Mooie kwaliteit cape, goede service van begin tot eind. Nog een persoonlijk kaartje toegevoegd aan bestelling. Super.

Snelle levering, netjes verpakt

Kortom perfecte levering en snel . Mooie afgewerkte kleding , goeie pasvorm

Snelle levering, snel geld terug, Fijn contact ivm vragen.