Vlotte zending !

vriendelijk

vriendelijk

Snelle levering… helaas, product voldeed niet.. scheef gestikte mouw.. heb retour moeten maken..

Lange bezorgtijd

De aanbieding was heel leuk, daarom hier een product gekocht. Vervolgens duurde het dágen voordat de bestelling binnenkwam. Dat viel tegen. Als je geen haast hebt is dat prima, maar als je erop rekent dat het product de volgende dag binnen is, is dat een echte domper. Verder keurig ingepakt, retourbiljet erbij, gewoon heel netjes.

Snelle levering en product voldoet aan de verwachting.

Ik kan deze winkel aanraden!

Mooie kwaliteit..en keurig verpakt afgeleverd!

prima website, gewenste artikelen goed kunnen vinden

Het pakket was verzorgd ingepakt, dat maakt het tot een extra beleving om een pakket per post te ontvangen. De kleding voldoet aan wat er op de site wordt weer gegeven, heel tevreden met mijn aankopen.

Netjes

Positieve ervaringen tot nu toe

Fijne (web)winkel, mooi divers assortiment, goede service en artikelen zijn keurig verpakt! Bij vragen is telefonisch contact ook mogelijk. Heb het één keer nodig gehad en werd vriendelijk geholpen.

Fantastisch en voldoet in alle opzichten !

Zie hierboven.

Ging prima alleen jammer dat ik de verzendkosten moest betalen het jasje was te groot ik wou hem ruilen voor een maat kleiner kwar er 4.60 bij helaas

Geweldige goede service

Super mooie kleding werd heel zorgvuldig verpakt erg mooie kwaliteit en fijne afhandeling

Goede en redelijk snelle levering

Goed verpakt

Veel keuze

Prettige winkel en website. Veel keuze . Alleen duurt het vaak wat lang eer dat je artikel af te halen is.

In een woord super, Snelle levering, super netjes en goed ingepakt, de kleding was perfect en netjes gevrouwen in de doos . Ik ben zeer tevreden geweldig Dank je groetjes T.Carolus.

Is heel verzorgd op gestuurd

Ik heb het vest reour gestuurd ,want het is voor mij te groot

Duidelijke website en snelle levering

Keurige snelle levering!

Gewoon dik in orde

Website, bestellen, bevestigen, verzenden en berichten verliep uitstekend.

Leuke kleding en snelle levering

Snelle levering en volop keuze..

Fijne webshop , snelle levering . Ook in de winkel prima geholpen

Ik ben daar geweldig goed geholpen

Ik bestelde op donderdag een T shirt Bedacht even later dat ik het Zaterdag wel graag aan wilde en heb dat in een mailtje verteld.Vrijdag lag het al keurig verpakt in de brievenbus, Echt super snel..

Prettige winkel, online aankopen gaan prima en een snelle levering.

Ben zeer tevreden met mijn aankopen

Goede webshop, mooie kleding, ben er zeer tevreden over

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.