Perfect gedaan. Mijn vrouw is heel blij!! En de website ziet er goed uit!

Zie boven.

Supper goed

Wat een supper snelle bezorging na bestelling de volgend dag al in huis Mooi ingepakt en met het mooie kaartje heel persoonlijk Top bedrijf

Prima geregeld

Prima verlopen. Bestelling binnen 2 dagen in huiss.voor herhaling vatbaar.

Mijn bestelling was mooi verpakt en voorzien van een handgeschreven briefje. Om me veel plezier te wensen met mijn aankoop. Waar vind je dat nog. Geweldig even zo’n persoonlijk tintje aan een online aankoop. Zelfs in deze drukke periode mijn pakketje binnen 2 dagen in huis.

feestje!

Jullie weten wel een feestje te maken van een bestelling!! Om te beginnen mooi verpakt, met vloeipapier eromheen zelfs. Handgeschreven kaartje en een boekje met bakrecepten erbij! Echt heel leuk!

Prima ervaring! Snel en correct geleverd,

Graag wil k nog even een compliment geven aan Joyce uit de winkel n Zutphen. Ondanks een drukke middag was geen moeite teveel! Fijn om haar hulp en advies te hebben bij aankopen. Joyce je maakt het verschil!

Persoonlijke boodschap erbij, mooi verpakt

perfect

Snelle levering , duidelijke en overzichtelijke website ,

Gweldig

Snelle levering, mooi kwaliteit kleding en snelle retourprocedure. Ik ben heel tevreden!! Zeker een aanrader.

Mooie spullen

Aantrekkelijke uitverkoop. Heb kleding gescoord die ik niet eerder elders heb gezien. Super snelle afhandeling en toezending. Alles prima in orde.

Goede webshop

Pakket was snel bezorgd in een mooie doos! Ook zat er een leuk attent kaartje bij, ga ik vaker bestellen!

snelle actie en op tijd artikel afgeleverd

voor mij de eerste keer dat ik online bij Ter Horst Van Geel iets bestelde; service uitstekend! lang geleden heb ik fysiek de winkel bezocht in mijn toenmalige woonplaats Apeldoorn

Kan beter

Mooie producten maar vind 5 euro betalen om een goede bestelling te retouren onzin. K had twee dure jassen besteld. Kwam er achter dat er nog een kortingsactie was ten tijde van de eerste bestellen. Ze zijn niet vlot daarmee. Ten tijde van de tweede bestelling had ik nog een 10% kortingsbon deze kon er ook niet meer af. Er is toch 5 euro verzendkosten bij mij afgeschreven terwijl ik geen gebruik maakte van de bijgeleverde sticker. Kortom service vind ik niet goed en vlot bij een goede bestelling. Ik had het liever ergens anders besteld maar dat kon in dit geval niet

Alles goed geregeld.

Mooie zaak met ruime keus en vriendelijk per personeel.

Snelle service en goede afhandeling

Alles was prima geregeld en de bestelling was keurig verpakt.

Alles was prima geregeld en de bestelling was keurig verpakt.

Alles top

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Bestellen en volgende dag in huis.

SUPER!!!!!

Gewoon goed

Fijne winkel en ook online heel goede service

Kwalitatief mooie merken en snelle levering

De ene dag bestelt, de volgende dag al in huis en keurig verpakt.

Goed product

Goede online bestelprocedure. Leuk dat er nog een persoonlijk kaartje bij zat!

Snel en netjes geleverd met persoonlijke boodschap erbij.

super!

Twee kledingstukken besteld via internet. Kleur, maat en look uitstekend. Precies zoals ik het me had voorgesteld.

Mooie kleding

Mooie merken te koop. Wat ik jammer vind, is dat je de kosten voor retourneren zelf moet betalen. Dit is bij de meeste kledingzaken online niet het geval. Ik heb een broek besteld in 2 maten, omdat ik niet zeker weet welke maat het beste past. De modellen van Cambio wijken qua pasvorm nogal eens af van elkaar. 1 maat gaat dan retour. Broek kost 150,00 euro.

Super mooie vesten

Heerlijk warme vesten gekocht. Dik gebreid en een mooie kleur. En met 50% korting!!