Uitgebreide collectie, snelle levering

Fijn shoppen bij Ter Horst en van Geel. Uitgebreide collectie van veel fijne merken in verschillende prijsklassen. Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering.

Prettige webshop met mooie kleding. Snelle levering

Mooie Mart Visser jurk besteld. Snel geleverd. Past perfect.

snelle en correcte levering.

Er werd een snelle response gegeven op mijn vraag. Levering was snel en correct. Hoewel bij mij bekend, zijn de verzendkosten (door de klant te betalen) voor mij een reden om verder geen orders meer te plaatsen. Het aankopen van nieuwe/andere merken wordt hierdoor niet gestimuleerd. Het retourbedag werd snel teruggestort.

Prima service en snelle levering.

Ik ben erg blij met mijn jurk van Lizzy en Coco. De maat is goed en hij zit perfect.

ONLINE MAAR TOCH PERSOONLIJK

Snelle service, mooie kleding en altijd een persoonlijk kaartje erbij.

Kom zeker snel terug voor de wintercollectie te shoppen

Mooie kleding.

Snel bezorgd.

Op vrijdag besteld en zaterdagmiddag in huis. Mooie jurk, voldoet aan de verwachting.

Ruime keus snelle levering

Meerdere keren bestelling geplaatst nog altijd tevreden

Goede duidelijke site en snelle levering

Mooie merken kleding! Een shirt besteld dat de volgende dag al bezorgd werd met een persoonlijke noot erbij. Heel attent. Helaas moest ik wél verzendkosten betalen omdat de totale korting 50% bedroeg. Dus kopen tijdens opruiming/aanbiedingen, toch verzendkosten betalen, beetje jammer!

Snelle en doelmatige levering.

Bestelling werd zeer snel en op de juiste tijd bezorgd.

oke

Voor de eerste keer besteld. Netjes per e-mail bevestiging ontvangen van de bestelling en de verzending. Producten worden in een luxe doos geleverd met persoonlijk bericht.

Snelle levering met persoonlijke touch

Snelle en nette levering en heel leuk de persoonlijke touch, er zat een handgeschreven kaartje bij!!

Goede service maar broek veel te groot

Ik ben heel vriendelijk en snel geholpen, maar de broek ik die besteld heb was veel te groot. Niet 1 maat of iets te groot, ik verzoop erin. Bij het product stond niets over 'groter uitvallen' dus beter een kleinere maat bestellen. Jammer, ook om dat je de retourzending zelf moet betalen.

Keurig verpakt

1 product niet meer leverbaar. Per mail bericht en direct bedrag teruggestort gekregen.

goed in alle opzichten

mooie winkel. behulpzaam personeel. veel soorten kleding voor veel leeftijden . leuke merken

Elke keer weer super in orde !

Alles top in orde,super mooie kleding,netjes verzorgd en verpakt

Bestelling goed en snel. Para mi past altijd netjes. Leuk kaartje heel attent en netjes verzorgt ingepakt. Modieuze groet, Janine

Snelle bezorging

Bestelling snel in huis

Heel tevreden

De bestelde artikelen zijn altijd zorgvuldig verpakt.En de levering is ook heel goed En het kaartje dat er altijd bij is vind toch iets hebben

heel tevreden

online gekochte kledingstukken zijn netjes verpakten en het persoonlijk kaartje doet mij ook altijd deugd het is net alsof je in de winkel koopt.De pakjes worden snel geleverd.

Netjes afgeleverd

Heel mooi verpakt met zelfgeschreven kaartje! Vlug geleverd.Leuk dat je korting kan sparen. Korting die werd aangeboden was de moeite.