Laden reviews...
Laden reviews...
1.630 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De meeste reviews geven aan dat leveringen snel zijn en dat het personeel vriendelijk is. Klanten waarderen duidelijke productinformatie en een prettig winkelpersoneel. Er is ruimte voor verbetering bij retourverwerking, maar de algehele beleving blijft positief.
Vanaf de bestelling tot en met levering verliep alles prima.
Beveelt aan
24 June 2026
Agnes
Someren
Ook de terugbetaling was goed geregeld.
Beveelt aan
24 June 2026
Jose
Rotterdam
Super snelle levering en prachtige kleren!
Beveelt aan
23 June 2026
Peggy
Groesbeek
Mooie merken. Ook kleine maatjes. Het bestelde artikel was nog mooier dan op de website. Ik ga voortaan regelmatig een kijkje nemen bij deze webshop.
Beveelt aan
23 June 2026
Anna
Limburg
Helaas leek de bestelde jurken op het plaatje mooier van kleur en het model stond mij niet dus vandaar retour Een jurk wel gehouden
Beveelt aan
23 June 2026
Ria
Nederweert
Netjes en op tijd geleverd !
Beveelt aan
23 June 2026
Sandra
Ridderkerk
Snel, super verpakt, helemaal blij mee!
Beveelt aan
22 June 2026
Ludy
Helvoirt
Ik had 2 broeken besteld maar die zijn te groot. Ik ga ze terugsturen.
Beveelt aan
22 June 2026
Carol
Utrecht
Ben blij met mijn aankoop
Beveelt aan
22 June 2026
L.
Wageningen
Ze zijn heel behulpzaam en maken tijd voor je lekkere koffie.
Beveelt aan
22 June 2026
Bets
Nijmegen.
Fijn personeel, goede service!
Beveelt aan
22 June 2026
Saskia
Nijmegen
Vriendelijk en behulpzaam
Beveelt aan
22 June 2026
Anja
Doetinchem
keurig verzorgd pakket, helaas was de maat niet goed maar ik kon alles terugbrengen in de dichtbijzijnde winkel. Daar hing mijn vestje gelukkig nog in de kleinste maat. Retourbericht binnen een paar dagen. waarvoor dank.
Beveelt aan
22 June 2026
bgc
Harskamp
Snelle levering en mooie verpakking, Artikel was te kort en snelle terug betaling.
Beveelt aan
22 June 2026
Marion
Eindhoven
Pakketje was ingepakt als een cadeautje
Beveelt aan
22 June 2026
Liliane
Eindhoven
Zoals ik mijn kledingstuk ontving wil je eigenlijk altijd je spullen ontvangen. Keurig in mooi dun papier verpakt. Ter bescherming maar ziet er ook hartstikke netjes uit! Dank jullie wel
Beveelt aan
22 June 2026
Bertine
Wijk bij Duurstede
Snel geleverd, was te groot. Ik wacht nog op terug betaling.
Beveelt aan
21 June 2026
Ans
Barneveld
Fijne en snelle service. Hele vriendelijke medewerkers
Beveelt aan
20 June 2026
Monique
Nuland
Mooie broek, vlot verzonden. Ik ben heel tevreden!
Beveelt aan
19 June 2026
Jose
Mijdrecht
Mijn bestelling was heel netjes ingepakt en op het aangegeven tijdstip bezorgd. De broeken en het shirt passen prima, dus alle lof.
Beveelt aan
19 June 2026
Marijke
Valkenswaard
het bestelde snel en in goede orde ontvangen
Beveelt aan
19 June 2026
Marie-José
Alkmaar
flotte en nette levering
Beveelt aan
19 June 2026
Riet Nieuwenhuis
Apeldoorn
De jas die ik besteld had heb ik geretourneerd, het betaalde bedrag is inmiddels teruggestort
Beveelt aan
19 June 2026
AJ
Ede
Goede service, goed geholpen, mooie kleding
Beveelt aan
19 June 2026
Henriette
GELDROP
De beloofde levering tussen 1 en 4 dagen werd 10 dagen. Na melding werd actie ondernomen en kwam mijn bestelling keurig binnen.
Beveelt aan
19 June 2026
An
Schijndel
Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.
Frankenweg 2
5349AP Oss
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops