Xxxxx

Snelle levering en duidelijke info

Fijne winkel

Vast personeel, dat is prettig. Gastvrij en een enorme keuze aan prachtige kleding.

Levering was uitstekend. Pakje met veel zorg ingepakt. Retour binnen 4 dagen terug gestort. Ik ga zeker vaker iets bestellen want de kleding is superleuk! Chapeau!!!

heel keurig

lekker snel verstuurd

Zorgvuldig

Mijn eerste online ervaring als zeerpositief ervaren. Snelle en zorgvuldige levering

Keurig verzonden. Vergeleken met andere online bedrijven een verademing. Goede kwaliteit en leuker dan op de foto!

Superservice

Prima geholpen, en wat ze niet in mijn maat voorradig hadden hebben ze opgestuurd, dus prima service

Prima winkel en personeel.

Ik word altijd fijn geholpen. Ze hebben aandacht voor mij en luisteren wat ik graag wil. Kom zeker weer bij deze winkel terug.

Bij retour ook keurig vlot bedrag retour op mijn bankrekening.

Prima.

Een goede en snelle levering, en de persoonlijke boodschap kan ik waarderen.

Mooi en netjes

Prima product en snelle levering

Duidelijke site, prima product en een snelle levering.

Zeer tevreden. Door de telefoon goed te woord gestaan en pakketje goed ontvangen.

Heel tevreden

Snelle levering netjes verpakt.

Alles beviel, dus 100%

Xxxx

Prima snelle levering en netjes verpakt

Ik had een jasje gezien, wat in mijn stad niet meer in m’n maat te koop was. Daarom even gegoogled en zag dit jasje op deze website staan voor dezelfde prijs ( helaas wel met verzendkosten, maar dat had ik er voor over) . Snelle service mooi verpakt en goede communicatie betreffende de levering.

Goede service.

Fijne winkel. Voor iedereen, met grote en kleine beurs. Goede kwaliteit.

Vriendelijke verkoopster uit Nijmegen

Product is precies als verwacht

Mooi verzorgd pakketje

Mooi verzorgd pakketje

Fijn geholpen in de winkel

super

Keurig netjes en op de afgesproken datum bezorgd.

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.