Heel tevreden

Snelle levering netjes verpakt.

Alles beviel, dus 100%

Xxxx

Prima snelle levering en netjes verpakt

Ik had een jasje gezien, wat in mijn stad niet meer in m’n maat te koop was. Daarom even gegoogled en zag dit jasje op deze website staan voor dezelfde prijs ( helaas wel met verzendkosten, maar dat had ik er voor over) . Snelle service mooi verpakt en goede communicatie betreffende de levering.

Goede service.

Fijne winkel. Voor iedereen, met grote en kleine beurs. Goede kwaliteit.

Vriendelijke verkoopster uit Nijmegen

Product is precies als verwacht

Mooi verzorgd pakketje

Mooi verzorgd pakketje

Fijn geholpen in de winkel

super

Keurig netjes en op de afgesproken datum bezorgd.

De bestelling is soepel verlopen en een mooi truitje mogen ontvangen...

Tip top

Een beetje te breed zal het proberen te versmallen

Mooie kleding, goed verpakt, snelle levering

Zie de bovenstaande tekst

Prima levering, keurig op tijd.

Helemaal top

Snel duidelijk en mooi afgeleverd

Mooi product, snel geleverd

Het product was keurig verpakt en na bestelling supersnel ontvangen. Top

Voor herhaling vatbaar

Het pakket werd snel geleverd en de artikelen waren met zorg ingepakt. Wel moeten er kosten betaald worden bij het retour sturen.

Snelle aflevering.

Ik heb een goede ervaring met ter Horst en van Geel. Snelle aflevering na bestelling. Vest ziet er goed uit. Ik heb maat m teruggestuurd vandaag, omdat die te groot was. Maar s zit beter.

Eerste keer voor mij,prima.

Netjes bezorgd,fijne kwaliteit,met zorg verpakt en een persoonlijke boodschap.Komt zeker vervolg.

Snel

Snel en .netjes

Deskundig eerlijk

De medewerker gaf deskundig advies die eerlijk was en hielp vlot mee om de afhandeling naar tevredenheid te laten verlopen.

Zeer behulpzaam

Fijne verkoopster , heel correct . Artikel moest van een andere filiaal komen. Verliep binnen de gesproken tijd .

makkelijk en snel

makkelijk bestellen, afhalen in de winkel, mogelijkheid om direct te passen

Snelle verzendig

Snelle service en in een mooi doos binnen gekomen. Met liefde ingepakt. .

Dik in orde

De bestelde jas werd binnen een paar dagen afgeleverd. De jas zat uitstekend verpakt en mijn vrouw is er heel blij mee.

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.