Fijne winkel

Goed behandeld en vriendelijk als je belt als er iets is ...

Heel goed.

Uit eigen ervaring de service mogen ervaren van ter Horst van Geel. Ik had een blouse gekocht en lichtjes gestreken met de strijkbout op een niet te hoge temperatuur voor mijn gevoel. Echter toen ik hem 2 dagen later wilde aantrekken kwamen er in een mouw een aantal scheuren. Overlegd met de service afdeling en ik mocht de blouse opsturen. Hierna heb ik een nieuwe ontvangen met een leuke attentie ( een toilettasje) erbij! Echt top service!

superservice , ruime keuze

Ik vind hier altijd iets leuks naar mijn zin. Goede kwaliteit, is na jaren nog goed en blijft mooi. Snelle levering en als het niet goed is, heb je snel je geld terug. Altijd n leuk persoonlijk kaartje bij je bestelling. Ik vind het heel fijn winkelen bij Ter Horst.

Super service!!!

Voor een uitvaart had ik online een jurkje bij een andere winkel besteld dat niet op tijd geleverd zou worden. Toen ik daarover contact zocht met Yer Horst van Geel hebben Pascal van de klantenservice en het team in Veenendaal alles in het werk gezet om op tijd een jurk bij mij te krijgen. Ze zijn echt een paar stappen verder gegaan dan had gehoeven. Het heeft me ontroerd en dankbaar gestemd. Echte super service dus!!

Mijn allereerste bestelling: mooie kwaliteit, snelle levering, mooi verpakt en persoonlijk kaartje erbij.

Niks dan lof

Eerste bestelling snel geleverd Mooie kwaliteit Maar het geschreven kaartje maakte de bestelling persoonlijk

webshop bestelling

Voor t eerst een webshop bestelling gedaan bij TH van Geel. producten werden na vijf dagen bezorgd bij afhaalpunt. Prima verpakt. een trui retour. Erg omslachtig dat je zelf je retourformulier moet printen (niet ieder huishouden heeft een printer) Uiteindelijk retour. Vond het persoonlijk ook vreemd dat er 4,95 euro verzendkosten bij kwam omdat artikelen afgeprijsd zijn. In deze tijd, dat je niet fysiek kunt winkelen i.v.m lockdown verwacht ik van deze prima zaak iets meer flexibiliteit.

Perfecte service. Prachtige cape gekocht.

Mooie kwaliteit cape, goede service van begin tot eind. Nog een persoonlijk kaartje toegevoegd aan bestelling. Super.

Snelle levering, netjes verpakt

Kortom perfecte levering en snel . Mooie afgewerkte kleding , goeie pasvorm

Snelle levering, snel geld terug, Fijn contact ivm vragen.

Snelle verzending , keurig verpakt en mooie kwaliteit

Snelle verzending , keurig verpakt en mooie kwaliteit

Snel en correct afgeleverd

Een goede keuze kunnen maken voor een lange broek. Omschrijving kledingstuk klopte geheel!

Gewoon top

Goede duidelijke website je krijgt wat ze beloven, mooie jas voor een goede prijs. Goed verzorgd en snelle levering.

Goed, kan misschien beter??

Keurig en met zorg verpakt. Geen vlotte levering. Website geeft ook 1-4 dagen aan. Ik ontving het bestelde artikel de eerste keer 3 dagen na bestelling, de tweede keer 4 dagen na besteldatum. PostNl leverde de volgende dag na verzending. Ook jammer, je ziet het ook zelden bij andere websites, dat erbij een retourzending 4,95 euro voor eigen rekening komt. Dit wordt van het bedrag afgetrokken bij terugstorting. Ik kijk dan ook altijd eerst naar andere websites, als ik wat leuks gezien heb bij ter Horst van Geel bv door de nieuwsbrief, voordat ik bestel. Zie ik elders het artikel met dezelfde prijs, die geen 4,95 retour verzendkosten berekenen, dan bestel ik het elders.

Mijn ervaring is super, leuke winkel site, mooie jas en de levering veel sneller dan verwacht, de jas zit als gegoten en ziet er heel mooi uit, dus helemaal blij

Gewoon goed.

Bestellingen bij ter Horst van Geel worden gemiddeld binnen een week uitgevoerd. Alles wordt keurig verpakt verzonden. Kleding is dus in goede staat. Jammer alleen dat de firma tegenwoordig de mensen met een grote maat erg links laat liggen. Daar is weinig voor in de collectie te vinden!

snel, prima

Snelle service, goede kwaliteit, en geld retour gestuurde goederen snel terug.

super

Erg tevreden, gauw binnen en leuke aanbiedingen

helemaal tevreden.

snelle en goed verzorgde levering ben erg tevreden met de artikelen passen perfect.

Ik voel me niet gehoord maar uiteindelijk netjes opgelost

Na twee weken wachten had ik nog steeds geen jas. De jas was al betaald, dus ik kon ook niet ergens anders gaan shoppen. Ter horst van geel hield me niet goed op de hoogte. Ik was druk aan het bellen en mailen met PostNL , terwijl ik eigenlijk vind dat thvg dat zou moeten doen. Uiteindelijk kreeg ik een belletje en was de jas terecht. Een jongeman was zo vriendelijk om de jas dezelfde avond nog te brengen. Eind goed al goed. Tip: houd mensen goed op de hoogte en blijf communiceren!

Altijd fijn winkelen, snelle levering, goede prijs-kwaliteit en altijd met een persoonlijke touch.. chapeau! Dank jullie wel!

Overzichtelijke site. Goede foto bij artikel en omschrijving. Vaak duurt het 2-4 dagen voordag je bestelling verstuurd wordt. Keurig verpakt met een leuk bedankkaartje erbij. Ik bestel regelmatig bij T.H.v.G. Minpuntjes: *dat je langer moet wachten op je bestelling * Niet kan ruilen

Goed en netjes bedrijf online en in de winkel

Als je wat terug stuurd wordt het netjes afgehandeld

Alles zoals beloofd

Bestelling met zorg uitgevoerd, dank u !!

Snelle levering, altijd een bedankje super

Zie boven