perfect

ik heb een jumpsuit besteld en hij is perfect binnen 1 dag geleverd

Alles naar wens

Netjes verpakt en fijne merken voor senioren

Zijn goed

Alles goed.

Leuk degelijk vestje . Goede ervaring

Zie hierboven

Top winkel om te shoppen

Vriendelijke en behulpzame verkoopsters. Kennis van zaken, ruim assortiment. Fijne ongedwongen sfeer, erg prettige winkel om te shoppen

Uitstekend verzorgd!

Bestelling vlot geleverd met een persoonlijk kaartje erin. Altijd een feestje om bij ter Horst en Van Geel te bestellen en hun prachtige kleding te ontvangen. Maar eerlijk is eerlijk: het feestje is nog leuker als je life naar een filiaal van hun winkels gaat. Maar als je op ruim een uur rijden afstand woont, kan dat maar beperkt en is een online bestelling een uitkomst!

Goede ervaring

Bestelling was compleet en snel verzorgd

Geweldig geholpen in Oss door Heleen!

Wilde een broek bestellen, via Heleen door de site heen geholpen hoe dat in zijn.n werk ging. Een keurig pakket ontvangen! Broek netjes ingepakt. Heb ook een mail naar de online_ site gestuurd om te bedanken. Met vriendelijke groet, Hanneke Bruinsma

Geweldig geholpen

Heel vriendelijk geholpen i

mooie kwaliteit product

eerste bestelling is goed ervaren

Gewoon goed!

Alles naar wens! De broeken, de verzending, niets op aan te merken!

Makkelijk snel netjes en correct !

Goede en snelle service

Duidelijke website en snelle service

Erg goed

Zeer goede service, uiterst vriendelijke medewerkers.

Top snelle levering

Snelle levering Leuke meiden

Zie opmerking.

Ik heb een bestelling geplaatst via de webshop van Ter Horst van Geel. Het pakketje wordt niet thuis bezorgd maar op een ander adres gewoon afgegeven met de mededeling dat ik niet thuis was. Dit klopt niet. De bezorger van PostNL heeft niet eens aangebeld. De bezorger had nog een adres in de straat en geeft mijn pakket daar af met de mededeling of het pakket bij mij afgegeven kan worden. Dit vind ik geen juiste afhandeling van zaken en ook nog eens privacy gevoelig. Ik accepteer dit niet meer en kijk uit naar een andere webshop. Met vriendelijke groet, Betsy Spee

Snel levering

Mooi collectie

Overzichtelijk site makkelijk bestellen mooie kleding .en als je een retour doet heb je zo weer je geld op je bankrekening top!!

Snel besteld, snel ontvangen. Goed verpakt.

Netjes afgehandeld

Snelle levering!

Het bestelde colbert was snel geleverd en zag er erg mooi uit, ook goede kwaliteit. De pasvorm was voor mij helaas niet goed dus geretourneerd. Zat echt tussen twee maten in..

Fijn dat ze de tijd voor je nemen

Top producten met geweldige service.

Postnl had problemen met de levering. Snel en adequaat opgelost door THVG waardoor ik snel over mijn geweldige producten kon beschikken. Aanrader!

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.