Gezellig, goed geholpen

Een firma waar je gerust kunt bestellen!

Alle waardering. Mooie merken, vlotte levering en met zorg verpakt! Ik ben dik tevreden.

Hartstikke goed.

Fijn en goed geregeld. Online in de winkel besteld en een paar dagen erna al kunnen ophalen. En zeer tevreden met mn jas.

Snel en correct

Lange levertijd

Maandag online jas besteld, duurde hele week voor ik hem ontving. Dit keer was het zaterdag Koningsdag, maar het is mij al meerdere keren opgevallen, dat het bij Ter Horst van Geel vaak veel langer duurt, dan bij andere bedrijven.

Zoals altijd prima

Prima winkel

De jas kwam netjes verpakt aan met een leuk persoonlijk kaartje

Ruim aanbod, mooie collectie

Snelle levertijd, mooi verpakt. Goede keuze kunnen maken, voor een leuke prijs van 2 kwalitatief mooie en bijzondere tops

Het is precies de maten die ik voor mij besteld had. Ook de kleur was goed.

Ik heb weinig ervaring om te bestellen via internet, ik ga liever naar de winkel. Maar ik zocht een blouse in de kleur paars/lila voor een broek die ik al had. En die was er niet in de winkel.

Goed geholpen en bestelde jas werd snel bezorgd

In de winkel in Ede heel prettig geholpen bij t uitzoeken van diverse kleding. Een jas was niet in mijn maat en werd online besteld. Deze werd snel bezorgd!

Correct

Snelle en correcte afhandeling.

Mooie kleren en prima levering

Mooie kwaliteit kleding en héél mooi verpakt en redelijk snel geleverd. Dus zeker aan te raden

Tevreden klant

De jas is netjes verpakt en snel verstuurd. Erg blij mee!

Goed product en snelle levering

Het bestellen gaat makkelijk en het shirt werd snel geleverd. Het shirt was goed verpakt en door het handgeschreven kaartje erbij vind ik het heel persoonlijk.

Alles goed geregeld

Makkelijk bestellen,snel afleverend , geen verzendkosten !! Erg tevreden !

Goede communicatie en netjes verpakt

Mooie jas

Super tevreden van de broek en snelle levering

Producten zoals vermeld

Snel geleverd en mooi

Heel tevreden

Altijd keurige afhandeling van de bestelling!

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan bij artikelen afhalen in de winkel.

Goede ervaring met bestellen van artikelen online. Snelle levering.

Mooi jasje, precies zoals verwacht

Ga zeker weer bestellen

In de winkel ophaalt, fijn geholpen en mooi in gepakt.

Zeer tevreden.

Vriendelijk personeel. Goede service en snelle levering.

Frankenweg 2

5349AP Oss

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.